payamgps.com

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس

مقاله های مرتبط:

لوسیون های ترمیم کننده پوست چه ویژگی هایی دارند؟

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن LUMINESCE essential body renewal

سلامتی پوست بدن نیز به اندازه پوست صورت اهمیت دارد. متأسفانه بسیاری از افراد اجازه می دهند تا بیماری ها و عارضه های پیری در پوست بدنشان بروز پیدا کنند و سپس به فکر مراقبت از پوستشان می افتند. در این زمان هم لوسیون های بدن که مرغوب باشند جواب می دهند. اما زمان و هزینه بیشتری باید صرف شود. پس بهتر است با پیشگیری و استفاده از لوسیون های بدن، همواره پوستی نرم و لطیف داشته باشید و دچار بیماری های پوستی و عارضه های پیری نشوید.

لوسیون های بدن می توانند پوست را ترمیم و جوان کنند و بدین وسیله موجب حفظ سلامتی پوستتان شوند. این لوسیون ها از پیری پوست جلوگیری می کنند.

مهمترین فواید لوسیون های بدن

آبرسانی به پوست

این لوسیون ها می توانند پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و لطیف کنند. این مورد به ویژه برای افراد دارای پوست های حساس مناسب است. این افراد می توانند با استفاده از لوسیون ها همواره پوستی نرم و لطیف و عاری از خشکی و پوسته پوسته شدن داشته باشند.

از بین بردن پینه ها در پوست

اگر از پوستتان مراقبت نکنید در آرنج ها، کف پا، ران ها و قوزک پایتان پینه خواهد بست. این پینه ها جلوه خوبی ندارند و زیبایی را از پوست می گیرند. این پینه ها درواقع سلول های پیر و مرده هستند که در پوست تجمع پیدا کرده اند. لوسیون های بدن می توانند این سلول ها را از پوست بردارند. بدین ترتیب پینه ها از بین می روند و پوست نرم و لطیف می شود.

دادن حس طراوت و شادابی

این لوسیون ها معمولا حس نشاط و سرزندگی را به افراد منتقل می کنند. به ویژه وقتی که عصاره گیاهانی مانند آلوئه ورا در آنها باشد. می توانید با توجه به سلیقه تان بهترین رایحه را انتخاب کنید و در طول روز از آن انرژی بگیرید.

نرمی و لطافت پوست

لوسیون های بدن دارای مواد نرم کننده می باشند که می توانند پوست را نرم و لطیف کنند. آبرسان های لوسیون های بدن می توانند تا لایه های زیرین نیز نفوذ کنند و اثر مرطوب کنندگی خود را بر لایه های پایینی پوست نیز بگذارند. بدین ترتیب پوست می تواند بهتر تنفس کند و همچنین مواد مغذی و ترکیبات درمانی را بهتر به دست می آورد. در نتیجه پوست همواره شاداب و با طراوت است و نرمی و لطافت دارد.

لوسیون بدن با خاصیت آبرسانی خود می تواند خارش های ناشی از خشکی پوست را از بین ببرد و پوست را آرام کند.

می توانید هر بار که از مواد شوینده استفاده می کنید و یا دست هایتان را با آب می شویید از این لوسیون ها به دستهایتان بمالید.

شفافیت پوست

لوسیون بدن می تواند پوست را شفاف و درخشان کند. بسیاری از لوسیون ها دارای ترکیبات روشن کننده می باشند. یا اینکه دارای دانه های ریز اسکراب بوده و برایتان لایه برداری ضعیف انجام می دهند. به همین دلیل لک های پوست کمرنگ می شوند و پوست شفاف و روشن خواهد شد.

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس

 

لوسیون بدن لومینس درواقع یک شاهکار از شرکت جنس آمریکاست. این لوسیون اختراع دکتر نیومن است که سالها در زمینه سلول درمانی پوست با سلول های بنیادی تحقیق کرده اند.

لوسیون بدن (بادی رینوال) لومینس كه مواد موجود در آن با پژوهش های فراوان دكتر نيومن انتخاب شده اند، محصولی ویژه و مناسب در بازار است. اين لوسيون با دادن مواد مغذى به پوست باعث حفظ شادابى و جوانى پوست بدن می شود. همچنین از پيرى زود هنگام پیشگیری ميكند.

 

عوامل آسیب رسان به پوست

عوامل زیادی وجود دارند که به پوست بدن آسیب می زنند. عاملی مانند نور خورشید از این دست است. نور خورشید به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و سلول های آن را از بین می برد. عامل دیگر رادیکال های آزاد هستند. این ترکیبات نیز می توانند به سلول های سالم بدن آسیب برسانند. سموم و مواد شیمیایی موجود در محیط اطراف نیز از عوامل آسیب رسان به پوست می باشند. این عوامل موجب بروز چین و چروک در پوست نیز می شوند.

لوسیون بدن بادی رینوال لومینس می تواند با تمامی این عوامل مقابله کند و آسیب های به وجود آمده را نیز جبران کند. بنابراین می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند و پوست را همواره جوان نگه دارد.

اثر سلولی لوسیون بادی رینوال لومینس

این لوسیون بر سلول های پوست اثر می گذارد. به دلیل اینکه در این لوسیون از ترکیباتی به نام فاکتورهای رشد استفاده شده است. این ترکیبات درواقع موادی هستند که از سلول های بنیادی ترشح می شوند و مسئول برقراری ارتباط بین سلول ها هستند. به همین دلیل می توانند سرعت تقسیم و رشد سلول ها را افزایش داده و در نتیجه باعث شوند تا سلول های تازه به سرعت جایگزین سلول های پیر شوند. بنابراین عملیات جوانسازی در حد سلولی در پوست رخ می دهد و عوارض و بیماری های پوست برطرف می شوند.

ترکیبات :

Water (Aqua) , Adipose Derived Adult Stem Cell Conditioned Media, Steareth-2,  Lecithin, Cetyl Esters, Tetrasodium EDTA,

Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin Niacinamide, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Isododecane, Citrullus Vulgaris, Caprylyl Glycol,  Linalool, Phenoxyethanol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, (Watermelon) Fruit Extract, Passiflora Incarnata Fruit Extract  Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract, Sodium PCA, Sodium Lactate, Stearic Acid, Micrococcus Lysate, Ubiquinone (Co Q10), Squalane, Phospholipids, Arctium Lappa Root Extract, Sambucus Nigra Fruit Extract, Superoxide Dismutase, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract

Steareth-21, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Fragrance (Parfum), Limonene,

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو