payamgps.com

خاصیت پر کنندگی میکروکرم ایجلس

خاصیت پر کنندگی میکروکرم ایجلس

مقاله های مرتبط:

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

شیوه استفاده از کرم ایجلس ageless

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

مهمترین عارضه پیری زودرس پوست

چین و چروک ها مهمترین عارضه پیر شدن پوست هستند. چین و چروک ها می توانند تمام صورت را فرا بگیرند. این عارضه همه افراد را بلاخره درگیر خود می کند و استثنا ندارد.

نوع چین و چروک ها با توجه به وراثت و سبک زندگی در افراد مختلف متفاوت است. برخی عمیق بوده و برخی دیگر سطحی هستند. اما به هر حال چین و چروک های سطحی نیز کم کم عمیق می شوند. به طوریکه ممکن است یکباره در آینه نگاه کنید و فکر کنید که چقدر این چروک ها عمق دارند و دیگر کار از کار گذشته است. اما در این باره نگران نباشید. زیرا کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای چین و چروک های عمیق نیز چاره ای اندیشیده است. با محصول بی نظیر و پرطرفدار این کمپانی هیچگاه کار از کار نگذشته است!

میکروکرم ایجلس

همانطورکه از نام این میکروکرم پیداست، با مصرف آن می توانید از سن واقعی خود رهایی یابید و سالها به عقب بازگردید و جوان شوید. این کرم در زمان تنها در 2 دقیقه اثرات خود را می گذارد.

این میکروکرم دارای مواد بسیار ریزی است که به این کرم سرعت و قدرت نفوذ بسیار بالایی داده است. این کرم به سرعت به پوست جذب شده و در آن نفوذ می کند.

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس می تواند از راه های مختلفی عملیات جوانسازی و برداشتن چین و چروک ها را انجام دهد.

در رابطه با مکانسیم شبه بوتاکس و آبرسانی آن در مقالات دیگر سایت ایران ایجلس صحبت کرده ایم. اما مکانیسمی که در این مقاله قرار است صحبت شود شیوه ای است که می تواند به سادگی تمامی چین و چروک های عمیق را از بین ببرد.

یکی از ویژگی های مهم این کرم این است که هم اثر کوتاه مدت دارد و هم اثر طولانی مدت.

این ویژگی باعث می شود تا مصرف کننده با دیدن نتایج سریع امیدوار شده و مصرف را قطع نکند. در عین حال در طولانی مدت می تواند به نتایج پایدار کرم برسد. این خاصیت این کرم را بی نظیر کرده است.

خاصیت پر کنندگی میکروکرم ایجلس

یکی از مهمترین مکانیسم های عمل این محصول استفاده از پرکننده ها می باشد. شاید فکر کنید پرکننده ها در بسیاری از محصولات بهداشتی و حتی آرایشی وجود دارند. اما این پرکننده ها در میکروکرم ایجلس با بقیه پرکننده ها تفاوت دارند. در بسیاری از مواد آرایشی مانند پرایمرها و کرم پودرها، مواد پرکننده مواد معدنی می باشند. این ترکیبات با پوست ارتباطی برقرار نمی کنند و به سادگی پاک می شوند.

اما پرکننده ها در میکروکرم ایجلس پروتئین ها و پیوندهای پپتیدی می باشند. این ترکیبات از جنس مواد و ترکیبات موجود در خود پوست مانند کلاژن ها هستند. بنابراین پوست را درواقع با جنس خودش پر می کنند. در این مکانسیم علاوه براینکه سلامت پوست حفظ شده و درواقع پروتئین ها به بازسازی و ترمیم آن کمک می کنند، چین و چروک ها و شیارهای عمیق به خوبی پر می شوند و به پوست حالتی یکدست و صاف می دهد.

هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که بتواند به این سرعت، بدون هیچگونه آسیبی، با دقت و ظرافت و به خوبی چروک ها و شیارهای عمیق پوست را برطرف کند.

کرم ایجلس و منافذ پوست

این کرم با این روش و سایر ترکیباتی که دارد همچنین می تواند منافذ باز پوست را ببندد. روزنه های پوست در اثر وجود اختلالات و یا چربی زیاد باز شده و به پوست حالت دانه دانه می دهند. با استفاده از این کرم می توانید این روزنه ها را ببندید و پوستتان را کاملا یکدست کنید. در این حالت پوست کاملا جوان شده و تازه و شاداب نشان می دهد.

اثرات سریع و پایدار میکروکرم ایجلس

این میکروکرم اثرات خود را به راه های مختلفی بر پوست می گذارد. اثر سریع این کرم باعث می شود که در زمان تنها 2 دقیقه چین و چروک های پوست و همچنین پف یا کیسه های زیر چشم برطرف شوند. این اثر از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. یعنی برای تمام روز به شما جواب می دهد.

اگر فعالیت بدنی زیادی در طول روز داشته باشید و زیاد عرق کنید اثر این میکروکرم 9 ساعت می ماند. اما اگر در آفتاب نباشید و فعالیت زیادی نداشته باشید چروک ها و سایر عارضه ها تا 12 ساعت محو می شوند.

اما فواید و اثرات این محصول به اینجا ختم نمی شود. با مصرف مداوم این کرم می توانید بسیاری از عارضه های دیگر را نیز از بین ببرید. عارضه هایی مانند تیرگی ها یا حلقه های سیاه دور چشم ها، لک های رنگی روی پوست و باز بودن روزنه ها. این کرم دارای ترکیبات سیلیکاتی و آبرسان است که به ترمیم و جوانسازی پوست کمک می کنند.

اثرات ماندگار میکروکرم ایجلس

این کرم همچنین دارای ترکیباتی است که باعث می شود پوست روشن شده و لک های ناشی از پیری پوست برطرف شوند.

مهمتر از همه اینکه اگر این کرم را به طور مداوم برای 30 روز استفاده کنید می توانید تا 30 درصد یا یک سوم چین و چروک های پوستتان را به طور دائمی برطرف کنید.

بدین ترتیب پوست شما به مرور زمان بازیابی شده و به دوران جوانی باز میگردد و کاملا بی نقص می شود.

این ویژگی ها میکروکرم ایجلس را تبدیل به محصولی پرطرفدار کرده اند که در سراسر دنیا مشتریان ثابت خود را دارد. به طوریکه سالانه در دنیا میلیون ها دلار از این کرم عرضه و فروخته می شود.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو