payamgps.com

معرفی کرم دور چشم

معرفی کرم دور چشم

مقاله های مرتبط:

لومینس، بهترین انتخاب کرم دور چشم

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

امروزه کرم های دور چشم یکی از مهمترین محصولات برای مراقبت از پوست هستند. پوست دور چشم بسیار ظریف و ونازک است و نیاز به مراقبت ویژه ای دارد. به همین دلیل کرم های دور چشم در میان محصولات جوانسازی پوست جایگاه ویژه ای دارند.

به همین دلیل می توانید در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی کرم های دور چشم با برندهای مختلف را پیدا کنید. ممکن است در میان این همه کرم گوناگون برای انتخاب بهترین آن دچار سردرگمی شوید. برای انتخاب یک کرم دور چشم مناسب و مؤثر ضروری است که به خوبی درباره آن اطلاعات داشته باشید و همچنین پوست خودتان را به خوبی بشناسید. در این صورت خواهید توانست کرم مناسبی را تهیه کنید.

عارضه های پیری در دور چشم

با بالا رفتن سن کم کم عارضه های پیری خود را نشان می دهند. این عارضه ها در ناحیه دور چشم با سرعت بیشتری خود را نشان می دهند. یکی از مهمترین این عارضه چروک هاای گوشه بیرونی چشم ها هستند. این چروک ها در وهله اول نازک هستند. اما اگر مراقبت نشوند تبدیل به چروک های پنجه کلاغی می شوند. چروک های پنجه کلاغی از چروک هایی هستند که بر حالت چهره اثر زیادی می گذارند. این چین و چروک ها بسیار به چشم می آیند و شکلی شبیه پنجه کلاغ دارند.

یکی دیگر از مهمترین عارضه های دور چشم که در پیری نمایان می شود، تیرگی های دور چشم است. این عارضه در موارد حاد خود را به صورت لک های بزرگ دور چشم یا حلقه های سیاه دور چشم ها نشان می دهد.

اما موارد گفته شده به اندازه عارضه سوم اهمیت ندارند. مهمترین عارضه دور چشم که به شدت حالت چهره را تحت تأثیر قرار می دهد پف یا کیسه های زیر چشم ها است. در این حالت ناحیه زیر چشم به طور غیر طبیعی پف می کند و حالتی خشم و اخمو به صورت می دهد. این عارضه با بسیاری از مواد آرایشی قابل مخفی کردن نیست و همواره به چشم می آید. اما کرم های دور چشم اگر مرغوب باشند می توانند به برطرف شدن آن کمک کنند.

این نواقص ممکن است افراد را آزار دهند و باعث شوند حتی در آیینه به خودش نگاه نکند. به همین دلیل بهتر است که هر چه زودتر در رابطه با یک کرم دور چشم مناسب اطلاعات کسب کرده و به خرید آن اقدام کنید.

معرفی کرم دور چشم

کرم های دور چشم انواع متفاوتی دارند. برخی از این کرم ها اثر زودگذر و برخی دیگر اثر ماندگار دارند. باید با توجه به نوع انتظارتان از کرم دور چشم این مورد را در نظر بگیرید. به طبع کرم های با اثر ماندگار در دوره درمان طولانی تری عمل می کنند اما کرم های با اثر زودگذر به سرعت عمل می کنند.

متأسفانه بسیاری از افراد فقط به حرف های دیگران گوش می دهند و هیچ چیزی از مواد و ترکیبات موجود در محصولی که می خرند نمی دانند. بسیاری از افراد برچسب روی محصول را نمی خوانند و از سلامت محصول مطمئن نمی شوند. اما در نظر داشته باشید که این مسئله بسیار مهم است و برای اینگه بتوانید خرید خوبی داشته باشید حتما باید برچسب روی محصول را بخوانید. زیرا برخی از محصولات اثر کوتاه مدتی دارند. اما دارای ترکیبات خطرناک برای پوست می باشند. در ضمن، ممکن است شما به برخی مواد و ترکیبات موجود در محصولی حساسیت داشته باشید واین مسئله باعث آسیب شما شود. شما باید موادی را که به آنها حساسیت دارید بشناسید و روی برچسب محصولات دنبال آنها بگردید تا وجود نداشته باشند.

در ادامه مهمترین ترکیباتی که باید در کرم های دور چشم باشند را به شما معرفی میکنیم.

رتینول

رتینول نوعی از ویتامین A می باشد. این ترکیب نه تنها برای مراقبت چشم و دور چشم، بلکه برای مراقبت پوست به شدت نیاز است. این ترکیب به قدری اثرگذار است که حتی محصولاتی به نام کرم رتینول وجود دارند که فقط حاوی این ماده هستند. اما چرا رتینول در صدر جدول مراقبت از ناحیه دور چشم قرار دارد؟ رتینول به تولید شدن کلاژن در پوست کمک می کند. کلاژن پروتئینی ساختاری است که باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود. به همین دلیل مانع از افتادگی و چین و چروک برداشتن آن می شود.

البته در نظر داشته باشید که رتینول ممکن است حساسیت ایجاد کند و افراد دارای پوست های حساس باید برای استفاده از آن با پزشکت متخصص پوست مشورت کنند.

این افراد می توانند به جای رتینول از کرم های پپتید استفاده کنند. کرم پپتید هم می تواند به پروتئین سازی در پوست کمک کند و بدین ترتیب مانع از چروک شدن پوست شود.

ویتامین C

این ویتامین یا اسید آسکوربیک نیز برای تولید کلاژن بسیار مناسب است. این ترکیبات برای نواحی حساس دور چشم بسیار اثرگذار است. باید دقت داشته باشید تا محصول مورد نظرتان به اندازه کافی از این ویتامین داشته باشد. این ویتامین محلول در آب است و در بدن ذخیره نمی شود. بنابراین باید همواره از آن استفاده کنید تا بتوانید اثرات آن را ببینید.

ویتامین E

این ویتامین به ویتامین جوانسازی معروف است. ویتامین E برای سلامت پوست، مو و ناخن اهمیت زیادی دارد. این ویتامین به رشد و تقسیم شدن سلول های پوستی کمک می کند. بنابراین سلول های جوان و تازه با سرعت بیشتری جای سلول  های پیر و مرده را می گیرند. بدین ترتیب ویتامین E سرعت جوانسازی پوست را زیاد می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو