payamgps.com

انتخاب کرم دور چشم متناسب با عارضه های دور چشم متفاوت

انتخاب کرم دور چشم متناسب با عارضه های دور چشم متفاوت

مقاله های مرتبط:

کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

تحریک کلاژن سازی پوست

ژل دور چشم لومینس 

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که برای عارضه های دور چشم چه کار می شود کرد. همانطور که می دانید عارضه های دور چشم گوناگون می باشند. زیرا هر کدام به دلیل خاصی پدید می آیند و با ترکیبات و موادهای متفاوتی از بین می روند. بنابراین برای هر کدام از این عارضه ها باید محصول مطابق با آن را استفاده کنید. برخی از کرم ها چندکاره هستند و می توانند چندین عارضه در پوست را از بین ببرند.

اما به بک نکته مهم باید توجه داشته باشید. شرکت تولید کننده علاوه بر منتشر کردن ترکیبات موجود در کرم باید به صورت تجربی ثابت کند که محصولش دارای فرمولاسیونی است که می تواند اثرگذار باشد. در یک محصول بهداشتی مواد باید به گونه ای کنار هم چیده شوند که اثر یکدیگر را تشدید کنند نه اینکه اثر منفی بر یکدیگر بگذارند و اثر هم را از بین ببرند.

در ادامه در رابطه با کرم های مختلف که برای عارضه های متفاوتی کاربرد دارند به شما اطلاعاتی می دهیم.

کرم دور چشم برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

زمانی که سن زیاد می شود، تولید کلاژن در پوست کم می شود. کلاژن باعث حفظ ویژگی ارتجاعی پوست می شود. به همین دلیل پوست را خوش فرم نگه می دارد و از چروک افتادن آن جلوگیری می کند.

زمانی که تولید کلاژن کم باشد، چربی زیر پوست نمی تواند به خوبی در پوست توزیع شود. به همین دلیل در زیر چشم ها در زیر پوست جمع می شود. در نتیجه حالت پف و برآمده ای را پایین چشم پدید می آورد که به کیسه زیر چشم معروف است.

کرم های دور چشمی که می توانند به این عارضه کمک کنند باید حاوی پپتیدها باشند. پپتیدها پیوندهای پروتئینی هستند که پروتئین ها را می سازند.

همچنین این کرم ها باید دارای رتینول باشند. این ماده باعث سرعت بخشیدن به تولید کلاژن در پوست می شود. بنابراین می تواند به ترمیم پف یا کیسه های زیر چشم کمک کند.

کرم دور چشم برای رفع کردن حلقه های سیاه دور چشم

حلقه های سیاه دور چشم ها معمولا به رگهای خونی ربط دارند. زمانی که رگ های خونی در زیر پوست برجسته شوند این عارضه پدید می آید. برخی به اشتباه فکر می کنند که این حلقه ها به دلیل بی خوابی پدید می آیند. اما اینطور نیست و این عارضه ریشه ارثی دارد. با بالا رفتن سن این حلقه ها شدت می گیرند. اما در جوانی هم می توانید این حلقه ها در افراد ببینید.

برای برطرف کردن این عارضه ترکیباتی مانند کافئین و ترکیبات سیلیکاتی مورد نیاز هستند. کافئین می تواند رگهای خونی زیر چشم ها را سفت و محکم کند و باعث شوند تا تیرگی دور چشم ها کمتر شود. ترکیبات سیلیکاتی نیز پوست را به خوبی آبرسانی کرده و با رساندن مواد مغذی به پوست به بهبود این عارضه کمک می کنند.

کرم دور چشم برای برطرف کردن خشکی پوست

آبرسانی پوست از مهمترین عوامل در برنامه مراقبت از پوست است. اگر پوست خشک باشد، لایه های زیرین پوست هم دچار چین و چروک خواهند شد. بدین ترتیب عمق چروک ها بیشتر است و بیشتر به چشم می آیند.

کرم های دور چشمی که دارای مواد آبرسان باشند کمک می کنند تا پوست حتی در لایه های زیرین هم آبرسانی شود. اما باید توجه داشته باشید که ترکیباتی آبرسانی که برای ناحیه حساس دور چشم استفاده می شوند با ترکیبات ویژه کل پوست تفاوت دارند.

کرم دور چشم برای برطرف کردن چروک های پنجه کلاغی

چین و چروک های پنجه کلاغی که در ناحیه گوشه بیرونی چشم ها هستند بسیار شایع هستند. به طوری که روی آنها اسمی خاص گذاشته اند. این چروک ها شبیه پنجه کلاغ اند و بسیار به چشم می ایند. چروک های پنجه کلاغی با پیری پدید می آیند و معمولا از آنها راه گریزی نیست.

اما کرم های دور چشمی که دارای مواد تحریک کننده تولید کلاژن باشند می توانند به برطرف شدن این چروک ها یا پیشگیری از ایجاد آنها کمک کنند. ترکیبات آبرسان نیز برای رساندن مواد مغذی به این ناحیه از پوست مورد نیاز هستند. اما فرمولاسیون کرم های برای این ناحیه باید بسیار ملایم باشد تا به پوست آسیب نزند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو