payamgps.com

معرفی کرم های جوانسازی پوست

معرفی کرم های جوانسازی پوست

مقاله های مرتبط:

مهمترین راه برای جوانسازی پوست

سرم جوانسازی لومینس

شیوه های مراقبت از پوست تنوع زیادی دارند. اما در این میان یکی از شیوه ها گسترش بسیار زیادی دارد. این شیوه استفاده از محصولات و کرم های جوانسازی پوست می باشد. شاید شما نیز درباره کرم های جوانسازی پوست شنیده باشید. کرم های جوانسازی پوست از محصولات مهم مراقبت از پوست هستند که برای جوانسازی آن مورد استفاده قرار می گیرند. شاید شما نیز دوست داشته باشید درباره این کرم ها بیشتر بدانید. در ادامه در رابطه با این کرم ها به شما اطلاعاتی می دهیم و به شما می گوییم که این کرم ها برای چه مواردی مفید هستند.

کرم های جوانسازی پوست را محکم می کنند

کرم های جوانسازی قادر هستند بدون جراحی برای شما لیفتینگ انجام دهند. شاید تعجب کنید اما این واقعا شدنی است. اگر کرم جوانسازی فرمولاسیون دقیقی داشته باشد و دارای مواد مؤثر باشد، می تواند پوست و عضلات زیر ان را سفت کند. بدین ترتیب پوست خوش فرم قرار می گیرند و اصطلاحا روی آن لیفتینگ انجام شده است.

یکی از مهترین ترکیبات برای این کار deanol است. این ماده کمک می کند تا کلاژن سازی در پوست سرعت بگیرد. بنابراین پوست خاصیت ارتجاعی خود را باز می یابد و چین و چروک ها بر طرف خواهند شد.

با سپری شدن زمان، سرعت تولید کلاژن در بدن رفته رفته کم می شود. بنابراین در سنین بالا نیاز به کرم های جوانسازی پوست بیشتر می شود. در این حالت خستگی و اخم غیر ارادی چهره نیز برطرف می شود.

کرم های جوانسازی چین و چروک را برطرف می کنند

یکی از مهترین وظایف کرم های جوانسازی پوست برطرف کردن چین و چروک ها است. کرمی به خوبی می تواند این کار را انجام دهد که حاوی Hyaluronic acid باشد. این ترکیب ویژگی آبرسانی بی نظیری دارد. بنابراین در کرم های ضد چروک به کار برده می شود تا پوست را رطوبت دهی کند و برای ترمیم پوست به آن کمک کند.

کرم های جوانسازی پوست می توانند خط و خطوط ریز و چین و چروک ها را برطرف کرده و پوست را تا سالها جوان کنند.

از سایر ترکیبات مفید در کرم های جوانسازی می توان به ترکیباتyaluronic acid , retinol , Shea butter   ، deanol و ویتامین های E و C اشاره کرد. برای اینکه کرم ضد چروک خوب و مفیدی انتخاب کنید، برچسب روی جعبه کرم را بخوانید و از وجود داشتن این مواد در کرم اطمینان حاصل کنید.

این ترکیبات اثر همدیگر را تقویت می کنند و اگر با هم استفاده شوند می توانند عملکرد بی نظیری بر پوست بگذارند.

 

کرم های جوانسازی لک های پوست را از بین می برند

کرم های جوانسازی می توانند لک های موجود در پوست را از بین ببرند. لک ها به دلایل مختلفی در پوست پدید می آیند. دلایلی مانند تابش مداوم و شدید نور خورشید، بارداری، وراثت و غیره از این دست هستند. یکی از مهمترین این دلایل پیری است. با بالا رفتن سن پوست رفته رفته دچار لک های ریز و درشت قهوه ای می شود.

البته در برخی مواد لک ها نشان دهنده بیماری هایی بسیار خطرناک هستند. بیماری ملانوما که نوعی از سرطان پوست است و می تواند از این دست باشد مهمترین این بیماری هاست. به همین دلیل در صورت مشاهده لک روی صورت ابتدا با پزشک متخصص پوست مشورت کنید و اگر لک خطرناک نبود سپس می توانید از کرم های جوانسازی برای از بین بردن آن استفاده کنید.

ترکیبی مانند retinol در کرم های جوانسازی وجود دارد. این مماده نوعی از ویتامین A است و می تواند به برطرف شدن لک ها از روی پوست کمک کند. این ماده همچنین به ترمیم و بازسازی شدن پوست کمک زیادی می کند. بنابراین با مصرف رتینول پوست شفاف و با طراوت می شود و زیبایی و جوانی خود را باز می یابد.

رتینول همچنین می تواند رنگ ناهمگون پوست را یکنواخت کرده و پوست را یکدست کند. بنابراین اگر به مدت طولانی از رتینول برای پوستتان استفاده کنید پوستتان درخشان و شفاف خواهد شد. این اثر رتینول برای درمان لک های ناشی از پیری نیز مؤثر است.

زمان استفاده از کرم های جوانسازی پوست

برای استفاده از کرم های جوانسازی پوست نباید منتظر باشید تا پوستتان دچار چین و چروک و سایر عارضه های پیری شود. بلکه باید پیش از بروز این عارضه ها برای پیشگیری از این کرم ها و سایر محصولات جوانسازی مانند سرم های جوانسازی استفاده کنید. با بالا رفتن سن پس از 30 سالگی خاصیت خود ترمیمی و کلاژن سازی پوست رفته رفته شروع به کم شدن می کند.

به طوری که پس از این سن با گذشت هر سال 1 درصد از کلاژن پوست کم می شود. پس از 40 سالگی سرعت از دست رفتن کلاژن و پیر شدن پوست بیشتر می شود. همچنین در خانم ها پس از یائسگی که حدود 50 سالگی است تولید کلاژن تقریبا به صفر می رسد و پوست به سرعت پیر می شود. در این حالت چین و چروک ها و عارضه های پیری پدیدار می شوند. بنابراین بهتر است که در سن 30 سالگی استفاده از محصولات جوانسازی را شروع کنید.

البته اگر سن بالا رفته باشد و عارضه های پیری پدیدار شده باشند نیز می توان با این کرم ها این عارضه های پیری را درمان کرد. اما در این حالت پروسه درمان زمان و هزینه بیشتری می برد. اگر از محصولات خوب استفاده کنید حتی پس از دوران یائسگی نیز می توانید در یک دوره درمان حدود 3 ماهه بسیاری از آثار پیری را از صورتتان پاک کنید و پوستتان را سالها جوان کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو