payamgps.com

مهمترین راه برای جوانسازی پوست

مهمترین راه برای جوانسازی پوست

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن LUMINESCE essential body renewal

کرم های جوانسازی پوست از محصولاتی هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند. امروزه افراد بسیاری به دنبال روش های برای جوان کردن پوست صورتشان هستند. شما نیز ممکن است از این افراد باشید. اگر زمانی که جلوی آینه می ایستید حتی چند ثانیه مکث می کنید و چین و چروک ها یا خط و خطوط جدید روی پوستتان را می شمرید، نیاز دارید تا درباره کرم های جوانسازی و اثرگذاری آنها بدانید.

روش های معمول جوانسازی پوست

امروزه با روش های زیادی پوست را جوان می کنند. این روش ها تنوع زیادی دارند. اما به طور کلی شامل روش های جراحی، دستگاهی و استفاده از محصولات دارویی و بهداشتی می باشند. از روش های جراحی می توان جراحی لیفتینگ را نام برد. در این جراحی روی کناره های صورت مانند کنار گوش ها و یا در بعضی موارد زیر چانه برش زده و پوست را به برون می کشند. در این حالت پوست صاف می شود و چروک ها باز می شوند. این عمل، عمل آسانی نیست و نیاز به بیهوشی دارد. همچنین عوارض و دردهای خاص خودش را دارد. همچنین بخیه نیز اگر با دقت زده نشود ممکن است آثار از خودش به جا بگذارد. در این روش حتی ممکن است بی قرینگی صورت هم به عنوان عارضه اتفاق بیفتد.

از روش های دستگاهی نیز می توان استفاده از لیزر و مزاتراپی را نام برد. روش های تزریقی هم در این دسته قرار می گیرند. این روش ها بر پایه تحریک پوست به جوانسازی بنا شده اند. یعنی باید زمان بدهید تا پوست خودش را بازسازی کند. البته روش هایی مانند تزریق ژل صرفا چروک ها را پر می کنند و اثر درمانی ندارند.

این روش ها باید با دقت بسیار زیادی انجام شوند. زیرا بسیار حساس هستند. به ویژه روش های تزریقی که با دست هستند و نه دستگاه. اگر تزریق کننده متخصص نباشد و در محل مناسبی تزریق را انجام ندهد ممکن است عوارض جبران نا پذیری به بار بیاید.

از این گذشته، این روش ها هزینه های زیادی دارند و در بسیاری از موارد باید بارها تجدید شوند. همچنین برای  مشاهده اثرات آنها باید صبر داشته باشید.

استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی

برخی از محصولات بهداشتی هستند که ادعا دارند می توانند در این زمینه مفید واقع شوند. این محصولات می گویند که می توانند در عرض چند ماه پوست شما را سالها جوان کنند. آیا این اظهارات درست هستند؟ بله، بسیاری از برندهای معتبر وجود دارند که امروزه می توانند پوست را به خوبی جوان کنند. شرکت های تولید کننده این محصولات از روش های علمی برای تولید و فرموله کردن محصولاتشان استفاده کرده اند و این محصولات جواب خودشان را پس داده اند. با استفاده از این محصولات می توانید با دوره درمان 2 تا 3 ماهه تأثیر شگفت انگیزی را در رابطه با درمان پیری پوستتان ببینید.

مهمترین ترکیب موجود در کرم های جوانسازی

محصولات جوانسازی دارای چندین ترکیبات عمومی هستند. هرچند برخی شرکت ها بر مبنای آزمایشات خودشان مواد متفاوتی را به محصولاتشان اضافه کرده اند.

یکی از مهمترین این ترکیبات که برخی شرکت ها به محصولاتشان اضافه کرده اند فاکتورهای رشد می باشند. کمپانی جنس گلوبال آمریکا از شرکت های پیشرو در این زمینه است. این شرکت توانسته است سرم جوانسازی اش را با بیش از 200 فاکتور رشد وارد بازار کند. این تعداد فاکتور رشد در محصولات دیگر یافت نمی شوند. البته محصولا دیگری نیز در بازار وجود دارند که شامل تعدادی فاکتور رشد هستند.

فاکتورهای رشد

فاکتورهای رشد درواقع مواد خارج شده از سلول های بنیادی جنینی هستند. این مواد می توانند ارتباطات میان سلول ها را قدرت ببخشند. بدین ترتیب سلول ها با سرعت بیشتری می توانند به رشد و تکثیر خودشان بپردازند. در این حالت جوانسازی پوست به سرعت انجام می شود و پوست برای سالها جوان می شود. زیرا در واقع با استفاده از سلول های بنیادی تقسیم و رشد سلول های شما را در دست گرفته اند و آنها را تحریک به رشد کرده اند. در این حالت سلول های جوان و نو جایگزین سلول های پیر و مرده می شوند و سلول های پیر و مرده از پوست زدوده می شوند.

بنابراین با محصولات جوانسازی می توانید پوستتان را نه در حد سطحی، بلکه در حد سلولی جوانسازی کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو