payamgps.com

آیا واقعا باید از کرم شب استفاده کنیم؟

آیا واقعا باید از کرم شب استفاده کنیم؟

مقاله های مرتبط:

کرم های روز و شب چه تفاوتی با هم دارند؟

سن استفاده از کرم روز و شب

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

بسیاری از افراد فکر می کنند که کرم های شب بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و کاری لوکس هستند. این افراد فکر می کنند که استفاده از این کرم ها ارزشی ندارد و تفاوتی ایجاد نمی کند. اما آیا واقعا چنین است؟ آیا کرم های شب اثری مفید بر پوست دارند و یا هیچ فایده ای ندارند؟ در ادامه در رابطه با ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب به شما توضیحاتی می دهیم.

آسیب دیدن پوست

پوست ما در طول روز در معرض آسسب دیده است. به دلیل اینکه در طول روز ما به کار و فعالیت می پردازیم و پوستمان نیز در معرض خطر آسیب دیدگی قرار می گیرد. آسیب هایی مانند نور خورشید، رادیکال های آزاد، آلودگی ها و سموم شیمیایی از عواملی هستند که می توانند به پوست آسیب بزنند.

پوستی که آسیب دیده باشد کلاژن و الاستین کمتری از حد معمول دارد. یعنی عوامل آلاینده توانسته اند به این پروتئین های ساختاری حمله کرده و آنها را از بین ببرند. به همین دلیل لایه های پوست روی هم می افتاد و پوست دچار چین و چروک می شود.

از طرفی در طول روز بدن به دلیل فعالیت تعریق زیادی دارد. به همین دلیل آب زیادی از پوست خارج می شود. به همین دلیل پوست خشک می شود. اگر این خشکی پوست آبرسانی نشود می تواند عوارض بدی مانند چین و چروک ها را بر روی پوست بگذارد.

به همین دلیل ما به محصولی نیاز داریم تا به ما کمک کند آسیبهایی که در هنگام روز به پوستمان رسیده اند را جبران کند.

شب برای پوست چه اتفاقی می افتد؟

در هنگام شب ما برای حدود 8 ساعت در خواب هستیم. در این هنگام که ما در حال استراحت هستیم پوست کار خودش را شروع می کند. سلول های پوستی در هنگام شب عملیات خود ترمیمی و جوانسازی را انجام می دهند. پوست از مواد مغذی که در بدن وجود دارد استفاده می کند و سلول های تازه می سازد و بافت های آسیب دیده را ترمیم می کند. بنابراین در هنگام شب پوست نیاز به مواد مغذی و تقویتی دارد تا بتواند بهتر عملکرد خودش را بگذارد. ب

ه علاوه انتقال مواد مغذی در پوست به آن نیاز دارد. زیرا بسیاری از این ترکیبات محلول در آب هستند. اگر آب نباشد این ترکیبات مغذی و مواد معدنی نمی توانند به سلول ها برسند و کار خود ترمیمی سلول ها با مشکل مواجه می شود. به همین دلیل در هنگام شب پوست آبرسانی هم نیاز دارد.

 

آیا واقعا باید از کرم شب استفاده کنیم؟

ویژگی های کرم های شب

کرم های شب دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی پوست می باشند. این کرم ها با رساندن این مواد به پوست کمک می کنند تا به سرعت سلول های جوان و تازه بسازد و آنها را جایگزین سلول های پیری و مرده کند. در این حالت پوست به سرعت ترمیم می شود و آسیب های آن بهبود می یابند.

کرم شب همچنین دارای ترکیبات آبرسان بسیار قوی است. این ترکیبات باید بتوانند برای مدت طولانی آب را در خود نگه دارد و کم کم به آب برسانند. کرم های شب دارای چنین ترکیباتی هستند. این کرم ها می توانند پوست را در هنگان خواب آبرسانی و به ترمیم آن کمک کنند.

شیوه جذب کرم های شب

کرم های شب نسبت به کرم روز دارای فرمولاسیون سنگین تری هستند. زیرا در طول روز کرم باید سبک باشد و به سرعت جذب شود چون فرصت کم است. اما در هنکام شب پوست زمان زیادی دارد تا کرم را جذب کند. بنابراین کرم شب غنی از مواد مغذی است، فرمولاسیونی سنگین دارد و با سرعت کمی جذب می شود.

این جذب کند به آن کمک می کند تا بهتر بتواند اثر خودش را بگذارد. زیرا این ترکیبات سنگین و مغذی فرصت دارند تا به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند. لایه هایی از پوست که محل تجمع سلول های پوستی هستند و دستورات جوانسازی از آنجا صادر می شود. زمانی که مواد مغذی به لایه های زیرین نفوذ کردند می توانند به خوبی در دسترس سلول ها قرار بگیرند و به رشد و تکثیر آنها کمک کنند. در نتیجه پوست به سرعت ترمیم خواهد شد.

بنابراین اگر به دنبال پوستی جوان، شفاف و زیبا هستید کرم های شب را فراموش نکنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو