payamgps.com

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

سرم جوانسازی لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

فروش ماسک لیفتینگ لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

با بالا رفتن سن، پوست شروع به چین و چروک افتادن می کند. اما چین و چروک پوست تنها بخشی از عارضه های پیری برای پوست می باشد. با بالارفتن سن، پوست کدر و بی رمق می شود. همچنین لک های کوچک و بزرگ و کمرنگ و پررنگ در پوست پدیدار می شوند. اما از مهمترین عارضه های پیی پوست که بسیاری از افراد را به خودش درگیر می کند باید پف یا کیسه های زیر چشم را نام برد.

این عارضه در افراد بسیاری در دوران پیری دیده می شود. این عارضه برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است. زیرا باعث میشود تا صورتشان اخمو و خشن نشان داده شود و به چهره آنها جلوه بدی بدهد.

شاید شما نیز از افرادی باشید که همواره در آینه نگاه می کنید و از بودن کیسه های زیر چشم ناراحت می شوید. شاید مانند بسیاری از افراد دیگر انوع گوناگونی از محصولات و روش های جراحی را استفاده کرده باشید تا از شر پف زیر چشم خلاص شوید. بله بسیاری از این روش ها جواب نمی دهند. اما در این مقاله راه حلی را به شما معرفی می کنیم که نه تنها برای برطرف کردن کیسه های زیر چشم، بلکه برای از بین بردن سایر عارضه های مربوط به پیری پوست شبیه معجزه بوده است.


کیسه ها یا پف زیر چشم

در این عارضه زیر چشم ها ورم می کنند به طوری که گویی دو کیسه کوچک زیر آنها وجود دارد. این در واقع یک پف کردگی غیر طبیعی است. این عارضه برای زن و مرد فرقی ندارد و برای همه افراد با سن بالا رخ می دهد. این عارضه زیبایی چهره را تحت تأثیر قرار می دهد.

با توجه به آلاینده ها، تنش های روانی و سبک غلط زندگی امروز، این کیسه های زیر چشم در سنین پایینتر نیز دیده می شوند.

روش هایی که افراد تا کنون برای از بین بردن پف یا کیسه زیر چشم انتخاب کرده اند

روش هایی وجود داردند که به طور کلی می توانند چین و چروک ها را کم کنند. اما آیا این روش ها بر روی پف زیر چشم اثر دارند؟

روش هایی مانند استفاده از مواد پرکننده وجود دارند که افراد از انها کمک می گیرند. این محصولات مانند کرم پودرها و پرایمرها دارای مواد معدنی پر کننده هستند و میان خط و خطوط و چین و چروک ها می روند و آنها را پر می کنند. بدین ترتیب پوست یکدست و صاف به نظر می رسد. اما آیا این روش برای برای پف زیر چشم هم مناسب است؟ خیر. جدای از اینکه پر کننده ها اثر درمانی و دائمی ندارند و با آب پاک می شوند، با مواد پر کننده نمی توانید برآمدگی و پف کردگی را بپوشانید. این عارضه همچنان باقی می ماند.

برخی افراد نیز بدین منظور تزریق بوتاکس را انتخاب می کنند. تزریق بوتاکس نیز برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده می شود. این روش از یک سم در دوز پایین بهره می گیرد که می تواند عضلات را فلج کند. بدین ترتیب با از دست رفتن انقباض عضلات چروک ها برطرف می شوند. جدای از عوارض و هزینه این روش باید بگوییم که این روش روی پف یا کیسه های زیر چشم اثری ندارد. زیرا بوتاکس در نواحی دارای چین و چروک تزریق می شود و نمی تواند برای درمان پف زیر چشم کاری انجام دهد.

برای درمان پف زیر چشم باید چه کرد؟

میکروکرم اینستنتلی ایجلس، تنها درمان پف یا کیسه های زیر چشم

با میکروکرم اینستنتلی ایجلس می توانید به سادگی از این عارضه سمج خلاص شوید. این محصول مکانیسم عملی متفاوت با تمام محصولاتی که دیده اید دارد. این محصولی دارای ماده ای به نام آرگیرلاین است. این ماده راه ارسال پیام های عصبی عضلات به مغز را می بندد. بدین ترتیب عضلات به حالت استراحت یا ریلکس در می آیند. بدین ترتیب بدون اینکه به پوست یا عضلاتتان آسیب زده باشید چین و چروک ها را برطرف می کنید. درست مثل اینکه یک قرص مسکن خورده باشید!

این محصول از ذره های بسیار ریزی برخوردار است که اثرگذاری آن را به زمان باورنکردنی 2 دقیقه رسانده است.

اثر این محصول از 9 تا 12 ساعت پایدار است. اما با استفاده مداوم اثرات آن نیز پایدار خواهند ماند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو