payamgps.com

لیفتینگ صورت چیست؟

لیفتینگ صورت چیست؟

مقاله های مرتبط:

ماسک لیفتینگ لومینس

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

با بالارفتن سن، چربی زیر پوست به تدریج از دست می رود. همچنین کلاژن سازی در پوست کم می شود. در نتیجه پوست حالت ارتجاعی خودش را از دست می دهد. همچنین لایه های پوست روی هم می افتند و پوست دچار چین و چروک می شود. در این حالت پوست شل شده و می افتد.

 

عواملی که پوست را دچار پیری می کنند

عواملی درونی و بیرونی بر پیری پوست اثر می گذارند. از عوامل درونی می توان وراثت را نام برد. بسیاری از عارضه های پوستی و همچنین پیری زودرس با وراثت منتقل می شود.

عوامل بیرونی نیز عواملی هستند که در اثر درست نبودن سبک زندکی بر پوست اثر می گذارند. به طور مثال برخی از افراد روزانه مدت زیادی را زیر آفتاب سپری می کنند. این افراد ممکن است از وسایل و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم های ضد آفتاب استفاده نکنند و یا در صورت استفاده آن را به موقع تجدید نکنند. همچنین آلاینده ها و سموم شیمیایی که در زندگی امروز گسترش دارند می توانند به پوست آسیب بزنند و آن را پیر کنند. رژیم غذایی نا مناسب نیز که نمی تواند ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی مورد نیاز پوست را فراهم کند نیز از عوامل پیری زودرس می باشد.

یکی از مهمترین عارضه های پیری زودرس پوست افتادن یا شل شدن پوست می باشد. در این حالت لایه های پوست روی همدیگر می افتند و چهره حالت خسته و پژمرده به خودش می گیرد.

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای جوانسازی و زیباسازی پوستشان هستند. برای داشتن پوستی زیبا باید چین و چروک ها و افتادگی پوست را از بین برد. برای از بین بردن افتادگی پوست در واقع باید بر روی آن عمل لیفتینگ را انجام داد.

 

روش های لیفتینگ پوست صورت

بسیاری از روش ها هستند که می توانند به افراد کمک کنند تا روی پوستشان عملیات لیفتینگ انجام دهند.

روش هایی نظیر تزریق ژل، تزریق چربی، انواع کرم ها و محصولات و کرم های بهداشتی می توانند به افراد کمک کنند تا عملیات لیفتینگ روی پوست انجام شود.

اگر روی پوستتان عملیات لیفتینگ انجام دهید می توانید صورتتان را سالها جوانتر کنید. لیفتینگ یا همان کشیدن پوست به صورت معمول برای افراد 40 تا 60 ساله مورد نیاز است. البته می توان لیفتینگ را روی هر فردی که پوست او دچار افتادگی شده است انجام داد.

لیفتینگ پوست به دو شیوه کلی جراحی و غیر جراحی تقسیم می شود

 

روش های جراحی

در روش های جراحی پوست را برش می زنند و آن را به سمت بیرون می کشند تا چین و چروک های پوست باز شوند و پوست صاف شود. در برخی حراجی ها نیز علاوه بر پوست، ماهیچه های زیر آن را نیز فرم می دهند. به همین دلیل جراحی لیفتینگ به صورت عمقی و سطحی انجام می شوند. جراحی های لیفتینگ روی هر قسمتی از بدن قابل استفاده هستند اما بیشتر آنها را روی پوست صورت انجام می دهند.
جراحی لیفتینگ روی قسمت های مختلف صورت انجام می شود. در برخی از انواع جراحی لیفتینگ مانند پیشانی و گونه بیمار باید به صورت عمومی بیهوش شود.

این عمل از یک ساعت و نیم تا دو 2 ساعت طول می کشد. این جراحی ساده نیست وحتی احتمال دارد در برخی موارد بیمار نیاز به لوله گذاری و تخلیه مواد اضافی داشته باشد. همچنین ممکن است برخی عوارض مانند عفونت، نا متقارن بودن چهره و خونریزی بروز پیدا کنند.

 

استفاده از محصولات بهداشتی سفت کننده برای لیفتینگ پوست صورت

بسیاری از محصولات لیفتینگ دارای ترکیباتی می باشند که باعث سفت شدن پوست می شوند. این کرم ها می توانند لایه ای سفت بر روی پوست پدید بیاورند. به همین دلیل پوست روی پوست کشیده می شود و چین و چروک، شل شدگی و افتادگی آن کاهش پیدا می کند.

برخی از محصولات اثر موقت دارند و برخی دیگر اثر ماندگار دارند.

در کرم ها با اثر موقت ترکیبات کرم تغییری در ساختار پوست به وجود نمی آورند. اما محصولات با اثر ماندگار می توانند ساختار پوست را تغییر داده و آن را جوان کنند.

ترکیبات محصولات سفت کننده

کلاژن سازی در پوست اهمیت زیادی دارد. کلاژن موجب حفظ ویژگی ارتجاعی پوست می شود و به آن کمک می کند تا کمتر چروک داشته باشد.

یکی از مهمترین ترکیباتی که باید محصولات سفت کننده باشند مواد آنتی اکسیدان هستند. این ترکیبات می توانند کمک کنند تا پوست از آسیب رادیکال های آزاد در امان بماند و دیرتر پیر شود. همچنین می توانند کمک کنند تا آسیب های سلول های پوستی جبران شوند.

این کرم ها همچنین دارای ویتامین A یا همان رتینول هستند. این ویتامین برای بازسازی وتینول کمک کننده است. ویتامین A حتی می تواند موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست شود.

برای سفت نگه داشتن پوست باید همواره از کرم های ضد آفتاب نیز استفاده کنید. آفتاب می تواند کلاژن موجود در پوست را از بین ببرد. به همین دلیل باید همواره از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید.

این کرم های همچنین دارای اسید های چرب ضروری امگا3 و امگا6 می باشند. این ترکیبات برای ترمیم و جوانسازی پوست مورد نیاز هستند و می توانند موجب ترمیم پوست شوند.

برای استفاده از این کرم ها باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. باید ترکیبات روی برچسب کرم را مطالعه کنید و مطمئن شوید که این ترکیبات با پوست شما تطابق داشته باشند. همچنین به تاریخ انقضای روی محصول دقت کنید تا مطمئن شوید محصول سلامت است، تاریخ انقضایش نگذشته و به پوست شما آسیب نمی رساند.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو