payamgps.com

خرید اینترنتی ژل روشن کننده لومینس

خرید اینترنتی ژل روشن کننده لومینس

مقاله های مرتبط:

خرید کرم ضد لک لومینس

ژل روشن کننده لومینس برای بهبود اختلالات مربوط به رنگدانه ها

با بالا رفتن سن عارضه هایی پوستی شروع به پدیدار شدن می کنند. عارضه هایی مانند چین و چروک ها، افتادگی پوست و لکه های ریز و درشت. لک های پوستی به دلایل مختلفی بروز می کنند. دلایلی مانند آفتاب، رژیم غذایی نامناسب، عوارض دارویی و اختلالات هورمونی باعث بروز لک های پوستی هستند.

لک های پوستی از عارضه هایی هستند که بر روی زیبایی چهره و جوان بودن آن اثر زیادی دارند. به همین دلیل افراد در پی آن هستند تا بتوانند این لک ها را برطرف کنند. افراد از درمان های متفاوتی مانند جراحی ها، درمان های دستگاهی مانند لیزر، درمان های دارویی، استفاده از محصولات بهداشتی درمانی و درمان های خانگی استفاده می کنند.

اما افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که ابتدا باید علت اصلی بروز این لک ها را پیدا کنند و سپس به درمان آن بپردازند. زیرا ممکن است لک ها دوباره پس از درمان پدید آیند و درمان را بی فایده کنند.

در ادامه یکی از بهترین محصولات برای درمان لک های پوستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

لک های پوستی انواع مختلفی دارند:

لک دوران بارداری

دوران بارداری علاوه بر شیرینی مادر شدن دردسرهایی نیز دارد. در دوران بارداری نوعی از لک های پوستی بروز می کنند. این لک ها بسیار شایع هستند و در بسیاری از خانم های باردار بروز پیدا می کنند. این لک ها به صورت متقارن هستند و بیشتر روی گونه ها، دور چشم ها و پیشانی پدید می آیند. ای عارضه به تدریج پدید می آید. لک های بارداری در بیشتر موارد در نیمه دوم حاملگی رخ می دهند.

این لک ها ممکن است در خانم هایی که قرص های ضد بارداری نیز استفاده می کنند پدید بیاید. برای درمان این لک ها باید درمان هرچه سریعتر شروع شود. زیرا در غیر این صورت ممکن است لک ها برای مدت طولانی ماندگار شوند.

لک های حاصل از رژیم غذایی ناکارآمد

لک های حاصل از کمبود مواد غذایی مفید معمولا با کمبود ویتامین B12 رخ می دهند. این اتفاق در نژاد های دارای پوست تیره بیشتر رایج است. در اثر کمبود ویتامین A در بدن این لک ها باشدت بیشتر و در نواحی گسترده تری رخ می دهند. بعضا این لک ها برجستگی هایی مانند پوست مرغ نیز پدید می آورند. همچنین با کمبود ویتامین C و اسید فولیک نیز لک ها پدید می آیند. انواع بیماری های کم خونی نیز عامل پدید آمدن این لک ها هستند.

کک و مک

کک و مک بیشتر دلیل ارثی دارد. این عارضه از شایع ترین عارضه های پوستی می باشد. احتمال بروز این عارضه در افراد دارای موهای قرمز یا چشمان آبی بیشتر است. این عارضه از سن 5 سالگی شروع می شود. در این عارضه پوست پر از لک های کوچک قهوه ای رنگ روشن می شود. این عارضه در صورت بیشتر در گونه ها و بینی رخ می دهد. اما در نواحی دیگر بدن مانند شانه ها و بالای کمر نیز قابل مشاهده است.

در تابستان این لک های شیوه بیشتری پیدا می کنند. برای از بین بردن این لک ها می توان از لیزر درمانی استفاده کرد.

لک برجای مانده از جوش

در برخی از افراد پس از بهبود جوش، جای آنها به صورت لک های کوچک پدید می آید. این لک ها ممکن است قرمز یا قهوه ای باشند. به ویژه اگر افراد جوشهایشان را دستکاری کنند احتمال بروز این لک ها بیشتر است.

خال‌های پوستی

از مهمترین و برجسته ترین لک های پوستی می تواند خال ها را نام برد. این خال ها لک هایی پررنگ هستند که روی پوست پدید می آیند. برخی از این خال ها قهوه ای و برخی آبی هستند. برخی دیگر از این خال ها برجسته می باشند. درمان این لک ها سخت تر و طولانی تر است. این خال ها ممکن است در اطراف چشم نیز پدید بیایند.

خرید اینترنتی ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس محصولی بی نظیر است که برای روشن کردن پوست امتحان خود را در سراسر جهان پس داده است. این محصول دارای مواد و ترکیباتی است که می توانند پوست را روشن و شفاف و کرده و تمامی لک ها و عارضه های پوستی را از بین ببرند. این محصول می تواند تمامی آثار مانده از جوش ها و عارضه های دیگر پوستی را از بین ببرد. این ژل همچنین می تواند روزنه های باز پوست را ببندد و پوست را یکدست و صاف کند.

این محصول در برطرف کردن تیرگی ها و سیاهی ها عملکرد بی نظیری دارد. به طوریکه می تواند به سادگی حلقه های تیره دور چشم ها را برطرف کند.

این محصول می تواند هر نوع ناهماهنگی در تناژ رنگ پوست را برطرف کند. ژل روشن کننده لومینس عملکرد خود را بر روی هر لکه ای انجام می دهد چه به دلیل اختلالات هرمونی پدید آمده باشد و به به دلیل آفتاب سوختگی.

این محصول علاوه بر صورت می تواند بر روی گردن و بدن نیز به خوبی عمل کند.

این محصول همچنین دارای ترکیبات آبرسان می باشد که به خوبی پوست را آبرسانی نی کند و آن را نرم و لطیف می سازد.

خرید اینترنتی ژل روشن کننده لومینس

سایت ایران ایجلس نماینده انحصاری محصولات کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. ایران ایجلس تمامی محصولات برند لومینس را به صورت اورجینال ارائه می کند. برند لومینس درواقع پکیج جوانسازی پوست شرکت جنس است. ایران ایجلس در کمترین زمان می تواند محصولات این کمپانی را به دستتان برساند. بنابراین خریدتان را به صورت اینترنتی و به شکلی مطمئن از ایران ایجلس انجام دهید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو