payamgps.com

کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

چین و چروک های صورت به واسطه پیری پدید می آیند. این عارضه های پوستی چهره را خسته و اخمو نشان می دهند و گاهی با هیچ لبخندی و یا آرایشی این حالات برطرف نمی شوند. به همین دلیل افراد را بسیار آزار می دهند و ممکن است در مهمانی ها در اعتماد به نفس آنها اثر بگذارند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای برطرف کردن چین و چروک های پوستشان به ویژه صورتشان می باشند.

دلایل چروک شدن پوست

پوست به دلایل زیادی چروک می شوند. افراد اولین دلیل چروک شدن پوست را بالا رفتن سن می دانند. اما چرا با بالا رفتن سن انقدر چین و چروک ها به چشم می آیند. این به دلیل این است که با بالا رفتن سن کلاژن سازی در پوست کم می شود و در سنین بالای پنجاه سال تقریبا متوقف می شود. به همین دلیل خاصیت الاستیک پوست از بین می روند و لایه های پوست روی هم افتاده و پوست دچار چین و چروک های سطحی و عمقی می شود. البته سن بروز چین و چروک ها به عوامل ژنتیکی ارتباط دارد.

آسیب های محیطی نیز از مهمترین عوامل آسیب رسان به پوست می باشند. امروزه در زندگی افراد تنش های محیطی و روانی زیادی وجود دارد. تنش های محیطی مانند پرتوهای فرابنفش خورشید، سموم و آلاینده ها و مواد شیمیایی به زندگی افراد وارد شده اند. بسیاری از این آلاینده ها و سموم دارای ترکیباتی به نام رادیکال های آزاد می باشند. این ترکیبات بسیار فعال بوده و به شدت خواهان الکترون هستند تا تک الکترون هایشان را جفت کنند. این مواد الکترون های مورد نیازشان را از سلول های سالم می گیرند و آنها را تخریب می کنند. به عمل گرفتن الکترون اکسید کردن می گویند. به همین دلیل است که به ترکیباتی که با رادیکال های آزاد مقابله می کنند آنتی اکسیدان گفته می شود.

عوامل دیگری مانند رژیم غذایی نیز در ایجاد شدن چین و چروک ها، لک های پوستی و سیاهی دور چشم ها اثر دارند.

تمامی این عوامل محیطی اثر بالا رفتن سن که توقف کلاژن سازی است را تحریک می کنند و موجب بروز پیری زودرس می شوند. به طوری که در برخی موارد حتی افراد در دهه سی زندگیشان دچار جین و چروک ها و پیری پوست می شوند.

اهمیت ندادن به پوست و بروز پیری زودرس پوست

برخی افراد نیز خود با رفتارهای پرخطر به پیر شدن زودرس پوستشان کمک می کنند. این رفتارها شامل کشیدن سیگار، نوشیدن الکل و تنش های روحی است. دو مورد اول باعث افزایش میزان رادیکال های آزاد موجود در بدن می شود. و تنش های روحی نیز باعث می شوند تا افراد دچار اختلالاتی در بدن شوند و فرآیند ترمیم و بازسازی پوستشان نمی تواند به خوبی انجام شود.

همچنین نداشتن تغذیه نامناسب که فاقد ویتامن ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست باشد نیز موجب پیر شدن زودرس پوست می شود.

بسیاری از افراد نیز در سنین پایین از پوستشان مراقبت نمی کنند و تنها زمانی که چین و چروک ها پدید آمدند به فکر می افتند. در این زمان نیز کار سخت تر می شود. اما هیچوقت برای مراقبت از پوست دیر نیست.

کرم ضد چروک فوری ایجلس کمپانی جنس

کرم ضد چروک فوری ایجلس میتواند به سرعت و در کمترین زمان ممکن آثار پیری را از بین ببرد. این کرم می تواند با آثار حاصل از بالا رفتن سن مقاله کند.

این کرم حاوی پپتیدهایی است که می تواند به تولید کلاژن، الاستین و سایر پروتئین های ساختاری موجود در پوست کمک کند. بنابراین می تواند به ترمیم کردن پوست سرعت ببخشد.

این محصول دارای ماده ای بی نظیر به نام آرگیرلاین است. این ماده باعث می شود تا پیام های عصبی انقباض از ماهیچه ها به مغز نرسند و بنابراین ماهیچه های پوست نتوانند به حالت انقباض در بیایند. بنابراین ماهیچه ها به حالت ریلکس یا استراحت در می آیند. مکانیسم برطرف کردن چروک ها با کرم ایجلس شبیه بوتاکس می باشد با این تفاوت که هیچگونه تزریقی انجام نشده و هیچ سمی وارد بدن نمی شوند. همچنین عوارض تزریق بوتاکس نیز به وجود نخواهند آمد.

این کرم دارای سایر مواد مغذی مورد نیاز مانند اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 می باشد. این ترکیبات جوانساز بوده و به ترمیم و بازسازی پوست کمک می کنند.

این کرم همچنین دارای آنتی اکسیدان هاست که می تواند مانع از آسیب رساندن رادیکال های آزاد به پوست شود و اثرات تخریبی آنها را خنثی کند.

این کرم همچنین دارای مواد آبرسان است و می تواند پوست را لطیف و نرم کند.

ویژگی های کرم ضد چروک فوری ایجلس از کمپانی جنس

میکروکرم جنس یا Ageless که ساخت کشور آمریکا است کرمی قدرتمند است که تنها در عرض 2 دقیقه می تواند تمامی چین و چروک ها و کیسه ها و پف زیر چشم صورت را برطرف کند.

این محصول برای تمامی چهره کاربرد دارد.

این محصول دارای ترکیبات سیلیکاتی است که می توانند تیرگی ها و سیاهی های موجود در پوست مانند تیرگیهای دور چشم را برطرف کنند.

این محصول می تواند منافذ باز پوست را ببندد و پوست را صاف و یکدست کند.

این کرم با مصرف مداوم در یک ماه می تواند تا 30 درصد از چین و چروک های پوست را برطرف کند. این کرم پوست را درخشان می کند و پوست را جلا می دهد.

با مصرف این کرم می توانید در زمانی در حد 2 دقیقه سنتان را به اندازه سالها کاهش دهید و در مهمانی ها بدرخشید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو