payamgps.com

شیوه استفاده از کرم ایجلس ageless

شیوه استفاده از کرم ایجلس ageless

مقاله های مرتبط:

فواید میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless) 

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

انواع مختلف چین و چروک های پوست

چین و چروک های پوست برای افراد بسیار آزاد دهنده هستند. به طوریکه بسیاری مدام در آینه به پوستشان نگاه می کنند و حسرت داشتن یک پوست عالی را می خورند.

متأسفانه برای تمامی نواحی صورت چین و چروک های مختص خود را داریم. برخی از انواع خفیف آن مانند خطوط دور چشم به سرعت پدید می آیند. برخی انواع عمیق آن مانند چروک های افقی پیشانی دیرتر شکل می گیرند.

نوع دیگری از چین و چروک ها هستند که به چروک های پنجه کلاغی شهرت دارند. این چروک ها شامل خطوط گوشه چشم ها هستند که مانند پای کلاغ انشعاب دارند. چروک های پنجه کلاغی با زیاد شدن سن پدیدار می شوند و بر اعتماد به نفس و زیبایی اثر زیادی دارند.

برخلاف تصور عموم چین و چروک ها تنها در دوران پیری ظاهر نمی شوند. امروزه به دلیل سبک غلط زندگی چین و چروک ها در دوران جوانی نیز ممکن است پدید آیند. حتی ممکن است چین و چروک ها در دهه سوم زندگی نیز بروز پیدا کنند.

سبک زندگی امروز و پیری زودرس

سبک زندگی امروزه آسیب های زیادی به پوست می رساند. برای مثال در زندگی امروزه افراد مسئولیت های بیشتری دارند. به همین دلیل بیشتر دچار تنش های روانی و کم خوابی می شوند. همچنین برخی افراد به دلیل توجه به اندامشان تحت تأثیر تبلیغات غلط قرار می گیرند و با روش های نا مناسب به سرعت لاغر می کنند. همچنین امروزه آلاینده ها و مواد شیمیایی به طور گسترده در محیط زیست وجود دارند. این عوامل باعث می شوند تا بیشتر از گذشته به پوست افراد آسیب وارد شود. به همین دلیل چین و چروک ها، تیرگی ها و لک های پوستی زودتر پدید می آیند.

در ادامه یکی از بهترین راه ها برای کاهش چین و چروک ها را به شما معرفی می کنیم.

درمان های بسیاری برای برطرف کردن چین و چروک ها وجود دارند. درمان هایی مانند تزریق بوتاکس که عضلات صورت را فلج می کند. و یا انجام عمل های جراحی مانند لیفتینگ پوست صورت که عوارض خاص خودشان را دارند.

اما یکی از مهمترین محصولات برای برطرف کردن چین و چروک های پوست استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. این شیوه قابل اعتماد است و عوارض عمل ها یا درمان های دارویی را ندارد.

کرم ضد چروک ایجلس مهمترین محصول برای مقابله با چین و چروک ها می باشد. این کرم

از مهم ترین این محصولات می شود کرم ایجلس ساخت شرکت ژنس آمریکا را نام برد.

شیوه استفاده از کرم ایجلس ageless

کرم فوری ایجلس Instantly Ageless

کرم فوری ایجلس آنقدر سریع عمل می کند که نام لحظه ای یا آنی به آن داده شده است. این کرم می تواند در عرض 2 دقیقه جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند. اثر این کرم 9 تا 12 ساعت بر روی پوستتان خواهد ماند.

این کرم به طور مؤثر تمامی آثار پیری را از صورت شما برطرف می کند.

این کرم حاوی 25 ویال است. هر کدام از این ویال ها 6/0 میلی لیتر کرم دارند. که درکل 15 میلی لیتر می شود. هر ویال برای چندین بار استفاده کفایت می کند.

شیوه استفاده از کرم ایجلس ageless

برای هر قسمت از صورت می توانید این کرم را به شکل مناسب استفاده کنید.

برای چین و چروک های پیشانی می توانید این کرم را روی خطوط و چروک های پیشانی بمالید. البته این کرم را فقط در شیارها و چروک ها نزنید. بلکه آن را در اطراف چروک ها نیز بزنید.

برای ابروها می توانید با این کرم یک لیفت فوری انجام دهید و آنها را خوش فرم کنید. این کرم را روی خط و خطوط طبیعی بالای ابرویتان بمالید و ببینید تا کرم چطور پوست اطراف ابروها را صاف و یکدست می کند.

برای چشم هایی که چین و چروک ها به آنها حالت اخمو داده اند باید میکروکرم ایجلس را تنها در ناحیه زیر ابروها بمالید. این کرم را روی پلک ها استفاده نکنید.

این کرم برای پف ها یا کیسه های زیر چشمی اثرات فوق العاده ای دارد. با مالیدن این کرم روی کیسه های زیر چشم می توانید به سادگی و در کمترین زمان این کیسه ها را از بین ببرید و چهره تان را از حالت خستگی و خشن بودن خارج سازید. کرم را به زیر مژه ها و بالای گونه و از سمت داخل هب سمت بیرون بمالید.

روزنه های پوستی ممکن است در تمام صورت موجود داشته باشند. اما در نواحی بینی و گونه ها بیشتر می توان آنها را دید. در این نواحی کرم ایجلس را به مقدار بسیار کمی و به آهستگی فقط روی روزنه های باز بمالید و ببینید که روزنه ها به سرعت بسته می شوند و پوستتان صاف و یکدست خواهد شد.

هشدار

این کرم درواقع یک کرم درمانی است اما باید شبیه محصولات آرایشی یعنی با ظرافت و لطافت از آن استفاده کرد. پس از مدتی قلق استفاده از این کرم دستتان خواهد آمد. اما مهمترین نکته برای استفاده از این کرم این است که مقداری بسیار کم از آن و تقریبا اندازه یک نخود از آن بردارید. سپس یک لایه نازک از این کرم را روی پوست قرار دهید تا بهتر بتواند اثر خودش را بگذارد.

از تماس این محصول با چشم ها خودداری کنید. در صورت تماس با چشم به سرعت با آب فراوان شستشو دهید.

اگر در پوست التهاب و یا تحریک پوستی دیده شد ااستفاده از محصول را ادامه ندهید و به پزشک مراجعه کنید. اگر به محصولات پوستی، آرایشی و بهداشتی حساسیت دارید حتما پیش از استفاده از این محصول با پزشک مشورت کنید.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

منبع:

https://www.jeunesseglobal.com/en-DE/instantly-ageless

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو