payamgps.com

فواید میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless) 

فواید میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless)

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

فروش اینترنتی کرم ایجلس instantly ageless

با بالا رفتن سن چین و چروک ها رفته رفته در صورت پدیدار می شوند. این امر در خانم ها پس از دوران یائسگی به یکباره تشدید می شود و آنها را غافلگیر می کند. به طوری که دیگر در مهمانی ها و شب نشینی ها مثل قبل نیستند و حتی ممکن است به این دلیل از حضور در این مجالش خودداری کنند. پروسه درمان چین و چروک های صورت مخصوصا چروک های عمیق آن بسیار طولانی است و دوره درمان باید تکمیل شود.

اما برخی از افراد دوست دارند به سرعت چین و چروکهایشان برطرف شود تا بتوانند با خیال آسوده به شب نشینی هایشان برسند. به همین دلیل برخی از افراد به مواد آرایشی پر کننده متوسل می شوند. اما این مواد آرایشی صرفا پر کننده بوده و دوان زیادی ندارند. به همین دلیل پس از گذشت ساعاتی چین و چروک ها پدیدار می شوند و حتی با نشان دادن خطوط پر شده از مواد آرایشی بیشتر خودشان را نشان می دهند.

چاره شرکت جنس گلوبال برای از بین بردن آنی چین و چروک ها

 

به همین دلیلی روشی که بتواند حتی برای چند ساعت آنها را از چین و چروک ها و عارضه های پوستیشان خلاص کند، بسیار مفید خواهد بود.

شرکت جنس گلوبال آمریکا که سالهاست که در زمینه محصولات جوانسازی پوست فعالیت دارد محصولی بی نظیر را به بازار ارائه کرده است که می تواند شما را شگفت زده کند.

محصولی که برای از بین بردن آنی چین و چروک ها تولید شده میکروکرم اینستنتلی ایجلس نام دارد. این محصول معجزه ای در قرن حاضر می باشد و می تواند آرزوی بسیاری از افراد دوستدار زیبایی و جوانی را برآورده کند.

این محصول به شما کمک می کند تا در مدت زمان بسیار کمی بتوانید پف یا کیسه های زیر چشم ها را از بین ببرد، چین و چروک های سطحی و عمقی پیشانی مانند چروک های پنجه کلاغی دور چشم، خطوط لب و چروک های عمیق پیشانی را از بین می برد، روزنه های باز پوست را می بندد و پوست را صاف و یکدست می کند، تیرگی های پوست به ویژه حلقه های سیاه دور چشم ها را از بین می برد.

 

میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس (Instantly Ageless)

 

این محصول از ذرات بسیار ریزی نام دارد و به همین دلیل به سرعت به پوست جذب می شود و به همین دلیل به سرعت اثر خودش را می گذارد. این کرم می تواند تنها در عرض 2 دقیقه می تواند تمامی چین و چروک ها و خط و خطوط پوست را از بین ببرد. بنابراین می توانید با استفاده از این کرم در مهمانی ها و شب نشینی سالها جوانتر نشان داده شوید و بدرخشید.

اثر آنی این کرم از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. این زمان به وضعیت آب و هوایی و فعالیت بدنی فرد ارتباط دارد. اگر فرد در آب و هوای آزاد و آفتاب قرار نداشته باشد و تعریق زیاد و فعالیت بدنی شدید نداشته باشد، اثر این محصول حتی می تواند تا 12 ساعت ماندگار بماند.

این محصول محصولی بی نظیر است که در بسته های کوچک به نام شاست ارائه می شود. این شاست ها حاوی مقدار 6/0 میلی لیتر از میکروکرم می باشند که برای یک یا دو بار مصرف کافی است. با این بسته بندی مواد حساس این کرم کمتر در معرض هوا و عوامل محیطی قرار می گیرند. بنابراین مواد این کرم همواره تازه و سالم بوده و می توانند بالاترین اثر خود را بگذارند.

 

اثرات ماندگار میکروکرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

این محصول اثرات ماندگار نیز دارد. به طوری که می تواند به طور مداوم چین و چروک ها را برطرف کند. اگر این محصول را به مدت 30 روز هر روز استفاده کنید، می توانید تا 30 درصد از چین و چروکهایتان را به طور دائمی از بین ببرید. همچنین لک های رنگی و تیرگی های پوست نیز با استفاده مداوم از بین خواهند رفت.

این میکروکرم می تواند کمک کند تا بافت پوست جوان شود. این محصول می تواند پوست های کدر و بی روح را جوان، بی نقص و شاداب کند و به همین دلیل سن شما را سالها جوانتر نشان دهد.


این محصول همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد که می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کرده و لک های رنگی موجود روی پوست را برطرف کند.

یکی از مهمترین ترکیبات موجود در این کرم آرگریلاین می باشد که به طور انحصاری در این محصول وجود دارد. این ترکیب پروتئینی است که با توجه به ساختاری که دارد می تواند راه انتقال پیام های عصبی از ماهیچه ها به مغز را ببندد. بدین ترتیب مانع از منقبض شودن عضلات صورت شده و آنها را به حالت استراحت در می آورد. به همین دلیل چین و چروک های پوست برطرف می شوند و پوست صاف و یکدست می شود.

طریقه مصرف

باید مقدار بسیار کمی از این کرم را بردارید. دقت کنید که مقدار آن بسیار کم باشد. آن را روی پوستتان به حالت ضربه های خیلی آهسته بمالید و زمان بدهید تا خشک شود. برای مالیدن کرم می توانید از اسفنج آرایشی نیز استفاده کنید. در زمانی که کرم در حال خشک شدن است نباید عضلات صورتتان را تکان دهید. حتی نخندید. سپس بقیه قسمت های صورتتان را نیز وارسی کنید و اگر باز هم نیاز داشت طبق همین موارد روی آنها از میکروکرم اینستنتلی ایجلس استفاده کنید. پس از خشک شدن کرم می توانید روی آن از مواد آرایشی استفاده کنید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 021885632590 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو