payamgps.com

اثرات لوسيون بادي رينيوال لومینس بر درمان سلولیت

اثرات لوسيون بادي رينيوال لومینس بر درمان سلولیت

مقاله های مرتبط:

لوسیون ترمیم کننده پوست بدن LUMINESCE essential body renewal

لوسیون های ترمیم کننده پوست چه ویژگی هایی دارند؟

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

عارضه سلولیت

سلولیت عارضه ایست که در آن پوست بدن دچار پستی ها و بلندی های زیادی می شود. این پستی ها و بلندی ها خطری برای سلامتی انسان ندارند. بنابراین سلولیت بیماری نیست و عارضه پوستی محسوب می شود. اما به هر حال ظاهری خوبی ندارد و به همین دلیل برای بسیاری از افراد آزاد دهنده است.

سلولیت بیشتر در قسمت های باسن، ران ها و شکم خودش را نشان می دهد. این عارضه بیشتر در خانم ها شیوع دارد. به دلیل اینکه در خانم ها عموما تجمع سلول های چربی در بدن بیشتر است و این عارضه به تجمع ناهموار سلول های چربی ارتباط دارد.

به دلیل شیوع زیاد سلولیت، امروزه بسیاری از خانم ها نگران این بیماری می باشند. به همین دلیل در رابطه با درمان آن روش ها و محصولات گوناگونی به شما معرفی می شوند.

البته بسیاری از این روش ها و محصولات جنبه تبلیغاتی دارند و نباید به همه آنها اعتماد کرد. در این میان محصولاتی وجود دارند که مبنای علمی داشته و کاری فراتر از تغذیه و آبرسانی چوست انجام می دهند. در ادامه این محصولات را به شما معرفی می کنیم.

آثار سلولیت

از اثرات سلولیت می توان مهمترین عامل را ناهمواری های سطح پوست خواند. در برخی موارد شدیدتر ناحیه مبتلا به سلولیت بافتی حفره دار مانند پنیر پیدا می کند. به همین دلیل این عارضه به پوست پرتقالی یا پوست پنیری نیز مشهور است.

نوعی از سلولیت نیز خفیف می باشد. در این حالت سلولیت زمانی مشخص می شود که پوست ناحیه مبتلا به آن از دو سمت فشار داده شود. اما سلولیت شدید در حالت عادی هم خودش را نشان می دهد.
سلولیت شدید ممکن است علاوه بر ران و باسن، نواحی سینه ها، بازوها و شکم را نیز درگیر کند.

دلایل پدید آمدن سلولیت

دلیل اصلی سلولیت ایجاد اختلال در رشته های عصبی متصل کننده بافت چربی و پوست به ماهیچه های زیرین می باشد. زمانی که سلول های چربی روی هم جمع شده و بزرگ می شوند، پوست را به خارج هل می دهند. در عین حال، رشته هایی مستحکم پوست را به درون می کشند. این مسئله موجب به وجود آمدن نا هماهنگی و پستی و بلندی در سطح پوست می شود.

شیوه های درمان سلولیت

روش ها و محصولاتی در بازار وجود دارند که برخی از آنها ممکن است در درمان سلولیت اثر داشته باشند.

این روش ها شامل استفاده از ماسک ها، کرم ها و لوسیون های ترمیم کننده می باشند. در برخی دیگر از دستگاه هایی مانند لیزر استفاده می شود. از مهمترین این روش ها می توان به استفاده از لوسیون های ترمیم کننده اشاره کرد. این کرم ها از روش هایی هستند که کمترین عوارض را در مقایسه با روش های دیگر دارند.

اما برای دیدن نتیجه درمان از این محصولات باید شکیبا باشید و دوره درمان را که معمولا بین 2 تا 3 ماه است را طی کنید.

محصولات بهداشتی درمانی مناسب برای بهبود سلولیت

بعضی از محصولات بهداشتی درمانی برای بهبود سلولیت اثرگذاری خوبی دارند. این کرم ها ترکیباتی مانند ویتامین ها، عصاره گیاهان، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تغذیه سلول ها و جلوگیری از آسیب دیدن به آنها می باشند. محصولاتی که صرفا مواد مغذی مورد نیاز پوست را دارند می توانند موجبات خود ترمیمی سلول ها را فراهم کنند. اما برای تولید سلول های جدید و جایگزینی آنها با سلول های جدید به ترکیبات دیگری برای تحریک سلول سازی و کلاژن سازی نیاز می باشد.

اثرات لوسيون بادي رينيوال لومینس برای درمان سلوليت ها

شرکت جنس گلوبال آمریکا از برجسته ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات جوانسازی می باشد. این شرکت برای تولید محصولات خود از دانشمندان و متخصصین خبره جهان بهره برده است. برند لومینس که ساخته این شرکت است برند ویژه محصولات جوانسازی پوست می باشد. این پکیج برای ترمیم و جوانسازی پوست صورت و بدن در تمام دنیا طرفدارن بسیاری دارد.

لوسیون ترمیم کننده بادی رینیوال لومینس می تواند به سادگی بسیاری از عارضه های پوستی اعم از التهابی، حساسیتی، اثرات سوختگی و سلولیت را درمان کند. زیرا این محصول از سلول های بنیادی بهره برده است و برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار به سلول ها کمک می کنند تا دوباره تقسیم شده و سلول های تازه بسازند. لوسیون بادی رینوال لومینس از فاکتورهای رشد بهره گرفته است. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی موجود در بافت چربی سلول های انسانی تهیه شد اند. این فاکتورهای رشد کمک می کنند تا ارتباطات بین سلولی بهتر انجام شود و سلول ها بهتر بتوانند به تکثیر خودشان بپردازند.

برخی سلول ها وظیفه ساخت پروتئین های ساختاری کشسان در پوست به نام کلاژن را دارند. کلاژن شبکه فیبری گسترده ای در لایه میانی پوست یا درم می سازد. این شبکه گسترده کمک می کند تا لایه های پوست روی هم بیفتند. به همین دلیل پوست خاصیت ارتجاعی دارد و اصطلاحا شل و افتاده نمی شود.

این محصول همچنین دارای آبرسانی بی نظیری است که بدین وسیله می تواند عملیات ارسال مواد مغذی به پوست را آسان کند.

استفاده از لوسیون بادي رينيوال

این لوسیون می تواند در عرض مدت درمان کوتاه 2 ماهه سلولیت های شدید باشن و ران ها را برطرف کند. همچنین این لوسیون برای برطرف کردن ترک های چاقی و ترک های حاصل از بارداری یا همان استرچ مارک ها نیز اثرات بی نظیری از خودش نشان داده است.

این لوسیون با خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیر خود می تواند پوست را سفت کرده و آن را لیفت کند. در این صورت تمامی افتادگی های بازوها، ران ها و شکم برطرف خواهند شد.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 021885632590 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو