payamgps.com

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

مقاله های مرتبط:

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

سرم جوانسازی لومینس

دلایل بروز پیری زودرس پوست در افراد

بسیاری از افراد با بالا رفتن سنشان آثار پیری را در پوستشان کم کم مشاهده می کنند. پدید آمدن آثار پیری در پوست دلایل زیادی دارد. در واقع برخی از افراد این آثار را زودتر و برخی دیگر دیرتر بروز می دهند. یکی از مهمترین عوامل در دیر یا زود نشان دادن آثار پیری ژنتیک است. برخی افراد به طور ژنتیکی بدن مقاومتری در برابر پیری دارند.

عامل مهم دیگر محیط زندگی می باشد. برخی افراد به واسطه کارشان در معرض بسیاری از عوامل اسیب رسان هستند. عواملی مانندآلودگی هوا و مهمتر از همه آفتاب. نور خورشید در عین حال که برای بدن فواید زیادی دارد اما مهمترین عامل آسیب رسان نیز می باشد. نور خورشید شامل پرتوهای خطرناکی به نام فرانبفش و یا UV بوده که به سادگی می توانند به پوست آسیب برسانندو در مواد خفیفتر پویت را دچار سوختگی و لکهای تیره و روشن می کنند. و در موارد شدیدتر می توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.

یکی دیگر از عوامل مهم در پیر شدن افراد خوردن غذاهای ناسالم و نخوردن غداهای سالم است. غذاهایی دارای روغن و نمک زیاد و همچنین شیرینیجات می توانند باعث پیری زودرس پوست و چروک افتادن آن شوند.

همچنین اگر افراد ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی سلول های پوستی را به موقع به آن نرسانند پوست نمی تواند به خوبی خوش را ترمیم کند و سلول های پیر و مرده در سطح پوست می مانند و جایگزین نمی شوند. همچنین افراد باید روزانه به میزان کافی که 8 لیوان در روز می باشد، آب بنوشند تا

پوستشان دهیدراته نشود.

 

لزوم استفاده از سرم های جوانسازی

با این وجود ممکن است پوست پیر شود و دیگر کاری از دست فرد بر نیاید. همچنین بدن افراد پس از 30 سالگی به طور طبیعی حدود 1 درصد از کلاژن خودش را از دست می دهد. کلاژن پروتئینی ساختاری در پوست می باشد که موجب حفظ خاصیت کشسانی پوست می شوند. با از دست رفتن کلاژن لایه های پوستی روی هم می افتند و پوست شل و افتاده شده و چین و چروک ها پدیدار می شوند. بنابراین مراقبت ها از پیشگیری به حالت درمانی تغییر پیدا می کنند. یکی از مهمترین محصولات درمانی برای برطرف کردن پیری پوست محصولات جوانسازی می باشند. این محصولات حاوی تمامی ترکیبات و مواد مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی پوست می باشند.

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

شرکت جنس گلوبال یک شرکت آمریکایی می باشد. البته این شرمت از سراسر جهان زبده ترین دانشمندان را به کار گرفته و همچنین فرمولاسیون های بسیاری از شرکت های تحقیقاتی در سراسر دنیا را خریداری کرده است و بدین ترتیب محصولات این شرکت حاصل همکاری بهترین های جهان می باشند.

به طور مثال سرم جوانسازی لومینس حاصل سالها تلاش و تحقیقات دانشمند بزرگی به نام دکتر ناتان نیومن می باشد. دکتر نیومن سالها بر روی سلول های بنیادی کار کرده است و بهترین نتیجه خود را که فاکتورهای رشد مترشحه از سلول های بنیادی می باشند در این سرم گنجانده است.

فاکتورهای رشد در واقع ترکیباتی هستند که سلول های بنیادی انسان ترشح می شوند. این ترکیبات سرعت انتقال پیام را در میان سلول ها زیاد می کنند. به طوری که سلول ها به سادگی می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. این عامل بر رشد و ترمیم آنها اثر بسیار زیادی می گذارد.

 

اثرات شگفت انگیز سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس دارای بیش از 200 نوع فاکتور رشد می باشد. در هیچ کجای دنیا محصولی با این میزان فاکتور رشد نمی توانید پیدا کنید. به همین دلیل است که مشتری های این محصول در عرض کمتر از 3 ماه استفاده از این محصول نتایج شگفت انگیزی برای درمان چین و چروکها، التهابات، لک ها و سایر عارضه های پوستی و نشانه های پیری رسیده اند.


ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

این سرم می تواند در کمتر از 3 ماه، سالها از عمر شما کم کند. این محصول دارای تمامی ترکیبات، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست برای جوانسازی و ترمیم خودش می باشد.

این محصول همچنین دارای ترکیبات آبرسان است که موجب هیدراته کردن پوست و نرمی و لطافت آن می شوند.

این سرم برای از بین بردن اثرات جوش یا همان اسکارها و التهابات و حساسیت پوست اثرات شگفت انگیزی دارد.

این محصول دارای ترکیباتی که باعث بروز حساسیت شده و یا مواد پارابد نمی باشد.

برای از بین بردن لکه های رنگی پوست نیز می توانید به این محصول اطمینان کنید.

استفاده از سرم جوانسازی لومینس

توجه داشته باشید که باید حتما این محصول را روی پوست تمییز استفاده کنید. برای پاک کردن پوستتان به بهترین شکل ممکن می توانید از کلینزر لومینس استفاده کنید. کلینزر لومینس پوست را تا لایه های زیرین آن از تمامی آلودگی ها پاک می کند. درحالیکه هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند. بنابراین پوست می تواند به خوبی نفس بکشد زیرا روزنه هایش باز شده اند و گردش خون سرعت یافته است. بدین ترتیب سرم جوانسازی لومینس می تواند به تمامی لایه های پوست نفوذ کرده و بالاترین اثر خودش را بگذارد.

خرید اینترنتی سرم جوانسازی لومینس

با توجه به پرطرفدار بودن محصولات لومینس می توان مواد فیک یا تقلبی این محصول را در بازار یافت. به همین دلیل بهتر است از فروشگاه های معتبر خریدتان را انجام دهید. سایت ایران ایجلس تأمین کننده انحصاری محصولات شرکت جنس گلوبال می باشد. این سایت محصولاتش را به طور اورجینال، با بالا ترین کیفیت و با سرعت زیاد به دستتان می رساند. همچنین در جهت مشاوره گرفتن برای انتخاب محصول می توانید از مشاوران زبده سایت ایران ایجلس کمک بگیرید.

 

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09050641300 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو