payamgps.com

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

مقاله های مرتبط:

خرید اینترنتی کرم ضد چروک فوری ایجلس

لوسیون بادی رینوال لومینس

سرم جوانسازی لومینس

معرفی شرکت جنس گلوبال

 

شرکت جنس گلوبال Jeunesse Global یک کمپانی آمریکایی می باشد. این شرکت سالهاست که در زمینه تولید محصولات بهداشتی، درمانی و آرایشی فعالیت می کند. تمامی محصولات این کمپانی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. این شرکت برخی اختراعات دانشمندان به نامی که نامزد جایزه نوبل بوده اند را به طور انحصاری تولید می کند.

از این دانشمندان می توان به پروفسور ناتان نیومن و پروفسور وینسنت گیام پاپا اشاره کرد. این دو دانشمند در حوزه سلول های بنیادی سالها فعالیت کرده اند و به نتایج بسیار خوبی دشت یافته اند. به طوری که در این زمینه از پیشگامان جهان می باشند. آنها توانسته اند با کمک گرفتن از سلول های بنیادی پیری را به تعویق بیندازند.

 

مفهوم پیری

 

بدن برای جوان و سالم نگه داشتن پوست و بسیاری از اعضای دیگر خود به کلاژن نیاز دارد. کلاژن به طور طبیعی در بدن تولید می شود. اما پس از حدود 30 سالگی بدن به طور سالانه 1 درصد از کلاژن خودش را از دست می دهد. بنابراین پوست به سمت پیر و چروکیده شدن پیش می رود. در این حالت پوست ویژگی ارتجاعی خودش را از دست می دهد و اصطلاحا شل و افتاده می شود. همچنین سلول های مرده پوست روی آن تجمع پیدا می کنند و پوست کدر و پینه بسته می شود.

با افزایش سن، همچنین تلومرها تحلیل می روند. تلومرها درواقع از جنس ژن یا همان DNA می باشند. تلومرها در قسمت های انتهایی DNA وجود دارند و از کوچک شدن آن با هر بار تقسیم سلولی جلوگیری می کنند. در عوض خودشان با هر تقسیم سلولی کوچک می شوند. زمانی که تلومر واقع در کروموزوم ها کوچک باشد، DNA آنها بیشتر مستعد تخریب شدن است. و با تخریب شدن DNA روند تقسیم و جایگزینی سلول ها دچار اختلال می شوند. به همین دلیل سلول ها به سمت پیری می روند. این حالت در تمام بدن عوارضش را نشان می دهد.

 

راه حل کمپانی جنس برای مقابله با پیری

 

این کمپانی برای جلوگیری از پیر شدن راه حل بی نظیری اندیشیده است. برند لومینس این کمپانی به طور اختصاصی مربوط به محصولات جوانسازی پوست می باشد. در تولید این محصولات از سلول های بنیادی انسان کمک گرفته شده است. بنابراین این محصولات خاصیت ترمیم کنندگی و جوانسازی بی نظیری دارند.

محصولات لومینس در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. در ایران نیز این محصولات طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

 

محصولات جوانسازی لومینس LUMINESCE

 

این پکیج از افتخارات کمپانی جنس گلوبال می باشد. زیرا به بسیاری از افراد کمک کرده است تا زیبایی و جوانیشان را دوباره به دست بیاورند.

 

محصولات جوانسازی لومینس، تولید کمپانی جنس گلوبال

پکیج کامل محصولات جوانسازی لومینس شامل مصولات زیر می باشد:

 

1-سرم جوانسازی لومینس

 

این محصول از محصولات ویژه این پکیج است. سرم جوانسازی لومینس دارای ترکیبات زیادی است که به بهبود و ترمیم پوست کمک می کنند. این محصول دارای بیش از 200 نوع فاکتور رشد می باشد که از سلول های بنیادی انسان تهیه شده اند.

 

2-ماسک لیفتینگ لومینس

 

این محصول دارای مواد سفت کننده می باشد و در مدت کوتاهی پوستتان را می کشد و شما را از جراحی های لیفتینگ بی نیاز می کند.

 

3-پاک کننده یا کلینزر لومینس

 

کلینزر لومینس می تواند به لایه های عمقی پوست نفوذ کند و پوست را به خوبی پاک کند. در حالیکه از پاک کننده های ملایمی ساخته شده و به پوست آسیب نمی زند. این محصول اثر سایر محصولات جوانساز لومینس را تشدید می کند.

 

4-کرم روز لومینس

این کرم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و در تمام روز پوست را لطیف و شاداب نگه می دارد. همچنین دارای مواد ضد آفتاب است تا پوست را از آسیب آفتاب مصون نگه دارد.

 

5-کرم شب لومینس

 

این کرم دارای بیشترین میزان مواد جوانساز است که در هنگام شب به بهترین شکل اثر خودشان را می گذارند و پوست را به خوبی تغذیه می کند.

 

6-لوسیون بادی رینوال لومینس

 

این لوسیون خاصیت ترمیم کنندگی دارد و برای از بین بردن بسیار یاز بیماری ها و عارضه های پوستی مانند سلولیت مناسب است.

 

7-میکروکرم اینستنتلی ایجلس (ageless)

 

این محصول می تواند در عرض تنها 2 دقیقه تمامی چین و چروک های پوست و پف یا کیسه های زیر چشم را به طور باورنکردنی از بین ببرد. همچنین می تواند حلقه های سیاه دور چشم و تیرگی های پوست را ناپدید کند.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو