payamgps.com

راهکارهایی برای درخشان کردن پوست

راهکارهایی برای درخشان کردن پوست

ژل روشن کننده لومینس luminesce brightener gel

پیشگیری و بهبود لک های پوستی

ژل روشن کننده لومینس برای بهبود اختلالات مربوط به رنگدانه ها

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند که از پوستشان مراقبت کنند. ممکن است پای بسیاری از فیلم ها و سریال ها بنشینید و از درخشندگی پوست بازیگران و ستاره های حیرت کنید. واقعا چطور می شود پوست را تا این حد درخشان و زیبا کرد؟

قبل از هر چیز باید بدانید که برای داشتن پوستی سالم بهتر است حتما با متخصصان حوزه پوست و مو مشورت کنید. باید نوع پوستتان را بشناسید تا بتوانید بهترین محصول را برای پوستتان خریداری کنید. اگر شما نیز دوست دارید که پوستی سالم، شفاف و درخشان داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

عارضه های پوستی که پوست را کدر می کنند

برخی عارضه های پوستی می توانند پوست را کدر و بی روح کنند. عارضه هایی مانند لک های ریز و درشت پوستی با رنگ های کمرنگ و پررنگ. همچنین روزنه های باز پوست که می توانند ریز و درشت باشند و پوست را از حالت شفافیت و یکدستی خارج می کنند.

پوشاندن عارضه های پوستی

برخی افراد به جای درمان این عارضه ها ترجیح می دهند آنها را بپوشانند. اما پوشاندن آنها نیز اصولی دارد. بعضا افراد از کرم پودرها و پنکک های نامرغوب استفاده می کنند. این مواد آرایشی با فعالیت های بدنی جزئی و عرق کردن اصطلاحا می ریزند و بیشتر بر روی صورت خط و خطوطشان را بر جای می گذارند. برای اینکه به طور مخملی و صاف بتوانید این عارضه ها را بپوشانید می توانید از پرایمرها استفاده کنید. پرایمرها محصولات آرایشی هستند که به عنوان زیرساز آرایش یا فوندانسیون به کار می روند.

 

این محصولات دارای ترکیبات معدنی هستند که می توانند در شیارها و روزنه های موجود در پوست فرو رفته و آنها را پر کنند. در این حالت پوست درخشان و صاف می شود. پرامزها برای زیرسازی آرایش ساخته شده اند. بنابراین به راحتی نمی ریزند. همچنین دوام و جلای آرایش را زیاد می کنند. پس از آرایش نیز می توانید از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید و تمام روز بدون نگرانی از آرایشتان هر گونه فعالیتی داشته باشید.

راهکارهایی برای درخشان کردن پوست

درخشندگی پوست

استفاده از اسکراب ها

اسکراب ها محصولات یهستند که دارای ذرات بسیار ریز و زبر می باشند. باید اسکراب را روی پوست بمالید و مدام مالش دهید. در این حالت ذرات ریز موجود در اسکراب مانند یک سمباده میکروسکوپی عمل می کنند و می توانند سطح پوستتان را بسایند و از سلول های مرده پاکسازی کنند. اسکراب ها برای درمان جوش های سر سیاه نیز بسیار مفید می باشند.

لایه برداری پوست

یکی از مهمترین روش ها برای درخشان و صاف کردن پوست استفاده از لایه بردارها می باشد. اما باید توجه داشته باشید که پیش از استفاده از لایه بردارها حتما از سلامت بدن، شرایط زندگی و رژیم غذاییتان اطمینان پیدا کنید. زیرا اگر عواملی که منجر به ایجاد عارضه در پوستتان می شوند را شناسایی نکنید با لایه برداری های متعدد باز هم لک ها و روزنه های باز پوست پدیدار می شوند و اگر به لایه برداری عادت کنید ممکن است به پوستتان آسیب برسانید.

برای لایه برداری یا پیلینگ باید حتما نهایت دقت را به خرج دهید و از مواد مرغوب و قابل اطمینان استفاده کنید. حتما طبق دستورالعمل از این لایه بردارها استفاده کنید و بیش از حد مجاز مصرف نکنید. چون لایه بردارها مواد شیمیایی قوی هستند و ممکن است به پوستتان صدمه بزنند. لایه برداری انواع مختلفی دارد و برحسب نیاز به صورت سطحی، متوسط و یا عمقی می تواند انجام شود.

مراقبت های پس از لایه برداری پوست

با لایه برداری، سلول های پیر و مرده ای که روی سطح پوست تجمع پیدا کرده اند از سطح پوست زدوده می شوند و پوست بهتر می تواند اکسیژن و مواد مغذی اش را دریافت کند. بدین ترتیب بهتر می تواند عملیات جوانسازی اش را انجام دهد و سلول های تازه را جایگزین سلول های پیر کند. در نتیجه پوستتان صاف، درخشان، یکدست و شفاف خواهد شد. در نظر داشته باشید که پس از انجام لایه برداری حتما از کرم های آبرسان استفاده کنید تا پوستتان دچار آسیب نشود.

مهمتر اینکه پس از انجام لایه برداری حتما باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا اگر در این حالت بدون محافظ زیر آفتاب بروید پوستتان آسیب پذیرتر است و به زودی لکه خواهد زد و درخشندگی خودش را نیز از دست خواهد داد.

کرم پودر های دارای پودر مروارید و یا گیاه شیرین بیان هم می توانند برای درخشندگی و جلا بخشیدن به پوست اثرگذار باشند.

راهکارهایی برای درخشان کردن پوست

استفاده از کرم های روشن کننده

یکی از مهمترین روش ها برای روشن  و درخشان کردن پوست استفاده از کرم های روشن کننده است. این کرم ها حاوی موادی هستند که می توانند ملانین اضافی که روی پوستتان تجمع یافته است را تجزیه کنند و بدین ترتیب لک های پوستتان را پاک کرده و پوستتان را درخشان کنند. این کرم ها دارای ترکیباتی مانند ویتامین C نیز می باشند که در از بین بردن لک های پوست و روشن کردن آن اثر دارد.

کرم های روشن کننده اثر خود را در طولانی مدت نشان می دهند. زیرا باید به این کرم ها زمان بدهید تا عملیات تجزیه ای و ترمیمی خودشان را تکمیل کنند.


کرم روشن کننده لومینس

از مهمترین برندهای کرم روشن کننده، برند لومینس آمریکا می باشد. این محصول در سراسر دنیا جوان خودش را پس داده و به بهترین شکل می تواند پوستتان را روشن و درخشان کند. این کرم همچنین می تواند از پوستتان در برابر عوامل مخرب محیطی مانند پرتوهای زیانبار خورشید محافظت کند. این محصول همچنین دارای پروتئین هایی که به جوانسازی و ترمیم پوست کمک میکنند و ویژگی ارتجاعی پوست را نیز ارتقا می دهند. با کرم روشن کننده لومینس درخشندگی را به پوستتان باز گردانید.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو