payamgps.com

ژل روشن کننده لومینس برای بهبود اختلالات مربوط به رنگدانه ها

ژل روشن کننده لومینس برای بهبود اختلالات مربوط به رنگدانه ها

مقاله های مرتبط:

کرم روز لومینس و جلوگیری از سرطان پوست

خرید کرم روشن کننده لومینس

برای اینکه بخواهیم در رابطه با اثرات مثبت ژل روشن کننده لومینس به شما اطلاعاتی بدهیم ابتدا باید شما را با بیولوژی مربوط به رنگ پوست آشنا کنیم. ممکن است تا کنون به این فکر کرده باشید که چرا میان پوست افراد این همه تفاوت های زیاد در رنگ آنها وجود دارد. تفاوت در رنگ پوست افراد به دلیل تفاوت در نوع و میزان ملانین موجود در پوست افراد است.

تعریف ملانین

ملانین یا رنگدانه از واحدهای آمینواسیدی به نام تایروسن ساخته شده است. در بدن حداقل سه نوع ملانین متفاوت برای انجام عملیات رنگ دهی وجود دارند. این ملانین ها ملانین تعیین کننده رنگ مو، رنگ چشم ها و پوست هستند.

علاوه بر تعیین رنگ، ملانین وظیفه مهمتری نیز دارد. این وظیفه حفاظت از DNA، پوست و بدن ما در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید است. بیماری مهلکی به نام ملانوما در اثر آسیب دیدن بدن در اثر نور شدید خورشید به وجود می آید. ملانین می تواند از بروز این بیماری پیشگیری کند. ملانوما نوعی از سرطان پوست است که اگر کنترل نشود به مرگ منجر می شود. این بیماری هم مانند بسیاری دیگر از بیماری های پوستی در اثر تابیدن شدید نور خورشید به پوست حفاظت نشده رخ می دهد.

پوست عضوی از بدن است که مانند اعضای دیگر زنده می باشد. به همین دلیل زمانی که پرتوهای فرابنفش خورشید به پوست می تابند و ملانین موجود در پوست را تخریب می کنند، پوست شروع به تولید ملانین اضافی می کند تا بتواند ملانین های تخریب شده را جبران کند. به همین خاطر درصد میزان ملانین در پوست بالا می رود. در این حالت پوست تیره شده و لکه های قهوه ای رنگی بر روی پوست به وجود می آیند.

ژل روشن کننده لومینس

کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای مشکلات مربوط به ملانین و لک های رنگی موجود در پوست نیز چاره ای بی نظیر اندیشیده است و ژل روشن کننده لومینس را به بازار ارائه کرده است. امروزه محصولات بهداشتی و درمانی گوناگونی را در بازار می بینیم. انتخاب از میان این محصولات متنوع ممکن است بسیار سخت باشد. یکی از

مهمترین این محصولات که امتحان خودش را پس داده است ژل روشن کننده لومینس می باشد. در تولید این کرم از فاکتورهای رشدی که سلول های بنیادی تولید می کنند استفاده شده است. به همین دلیل با تکنولوژی سلول های بنیادی می توانید انتظار بهترین بهبود را برای پوستتان داشته باشید.

همچنین این محصول می تواند به پوست به بهترین شکل آبرسانی کند. این ژل همچنین می توانید پوست را در برابر آسیب هایی که از تابش پرتوهای فرابنفش خورشید به وجود می آیند حفظ کند. این ویتامین شامل ویتامین های مورد نیاز پوست مانند ویتامین C می باشد. این ویتامین ها به همراه فاکتورهای رشد موجود در این محصول کمک می کنند تا پوست بتواند به بهترین شکل ممکن عملیات ترمیم و جوانسازی خودش را انجام دهد و بافت های آسیب دیده را نوسازی کند.

این ژل همچنین می تواند به زدودن سلول های مرده و پیری که روی پوست انباشته شده اند کمک می کنند. به همین دلیل شما را از لایه برداری و استفاده از مواد شیمایی بی نیاز می کند.

اثرات ژل روشن كننده ی لومينس بر اسکارهای پوست

ژل هیدراته و روشن کننده لومینس با ویژگی ترمیمی خود می تواند به سادگی اثرات برجای مانده از آکنه با جوش های صورت که اسکار نام دارند را از بین ببرد. این ژل همچنین می تواند به پوست کمک کند تا روزنه های باز موجود در آن بسته شوند و پوست صاف و یکدست شود.

اثرات ژل روشن کننده پوست بر رنگدانه های اضافی پوست

این ژل می تواند به تجزیه ملانین های اضافی موجود در پوست کمک کند. به همین دلیل می تواند تیرگی های موجود در سطح پوست را بر طرف کند. تیرگی هایی مانند حلقه های سیاه دور چشم که افراد بسیاری را آزار می دهند.

این ژل با اثر بر ملانین موجود در پوست می تواند هر گونه ناهماهنگی در تناژ رنگ پوست را برطرف کند و رنگ پوست را یکدست کند. این محصول اثر خود را بر لک های رنگی پوست می گذارد چه این لک ها بر اثر اختلالات ناشی از هورمون ها پدید آمده باشند و چه بر اثر سوختگی های حاصل از پرتوهای پر انرژی خورشید.

مدت درمان با ژل روشن کننده لومینس

محصولاتی که از آنها از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده شده است بر مکانیسم های بدن اثر می گذارند. به طور مثال فاکتورهای رشد موجود در این محصول باعث می شوند تا سلول های پوست بتوانند به سرعت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل برای جواب گرفتن از این محصولات باید صبر کنید. اما اثر بخشی ژل روشن کننده لومینس به نسبت کوتاه بوده و در 2 ماه خودش را نشان خواهد داد. اما این اثر پایدار بوده و با قطع مصرف لک ها بر نمی گردند.

موارد استفاده از ژل روشن کننده لومینس

می توانید از این ژل برای صورت و گردنتان استفاده کنید. این محصول با ترمیم کردن ملانین های آسیب دیده می تواند به رنگدانه های پوست کمک کرده و رنگ پوست را روشن کند. این ژل سلول های مرده را از پوست بر می دارد. همچنین برای جوانسازی پوست و جایگزینی سلول های پیر با سلول های جوان بسیار مفید است. این ژل مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن رسانده و پوست را جوان و شاداب می کند. همچنین برای برطرف کردن تیرگی های موجود در قسمت های زیر بغل و کشاله ران می توانید از ژل روشن کننده لومینس استفاده کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو