payamgps.com

چرا باید از پاک کننده های صورت استفاده کنیم؟

چرا باید از پاک کننده های صورت استفاده کنیم؟

مقاله مرتبط:

معرفی کلینزر لومینس

چرا نباید صورتمان را با صابون بشوییم؟

امروزه در رابطه با پاک کردن صورت توصیه های زیادی می شنوید. افراد بسیاری در رابطه با ضروری بودن استفاده از ژل های پاک کننده صحبت می کنند. حتی در میان این توصیه ها شنیده می شود که اگر صورتتان در طول روز آرایش نداشته نیز در شب پوستتان را پاک کنید. شاید تا کنون فکر کرده باشید که پاک کردن صورت چه ضرورتی دارد. شاید فکر کنید که ژل های شستشوی صورت هیچ فرقی با صابون ها ندارند و صرفا برای درآمد زایی شرکت ها تولید شده اند. برای روشن شدن لزوم استفاده از ژل های پاک کننده صورت ادامه مطلب را خوانید.

ضرورت پاک کردن صورت

باید پیش از خواب حتما صورتتان را با یک پاک کننده مناسب بشویید. به دلیل اینکه به جوانسازی آن کمک کنید. همانطور که می دانید پوست در طول روز در معرض بسیاری از آلاینده ها و مواد شیمایی و سموم معلق در هوا قرار می گیرد. همچنین رادیکال های آزاد موجود در هوا به پوست صدمه زده و برخی از سلول های آن را از بین می برند. این سلول های مرده در سطح پوست تجمع پیدا می کنند. همچنین مواد آرایشی باعث می شوند تا روزنه های پوست بسته شده و پوست نتواند تنفس کند. به همین دلیل عملیات ترمیم و نوسازی پوست صورت که بخش عمده آن در شب انجام می شود برای پوست کثیف مختل خواهد شد.

به علاوه، با بالا رفتن سن، پوست نیاز به مراقبت بیشتری دارد. زیرا برای توان آن برای ترمیم و جوانسازی خودش کم می شود.

بهترین پاک کننده ها برای صورت ژل های مخصوص شستشوی صورت هستند. این ژل ها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و اثر خود را به طور عمقی بر پوست بگذارند. این ژل ها با صابون ها تفاوت دارند. فرمولاسیون این ژل ها سبک و ملایم است و به چربی و مواد ضروری مورد نیاز پوست آسیب نمی رسانند. در صورتی که صابون ها برای پوست ضرر دارند.

ویژگی های ژل پاک کننده صورت

استفاده مداوم از ژل پاک کننده صورت موجب می شود تا پوستتان بتواند خودش را به خوبی بازسازی کند. در نتیجه پوستتان به خوبی عملیات جوانسازی را انجام می دهد و ترمیم می شود.

همچنین در هنگام شب، پوست اکسیژن بیشتری دریافت می کند تا بتواند به خوبی خودش را ترمیم کند. در نتیجه پوستی که پاک شده باشد و روزنه های آن باز باشند می تواند اکسیژن بیشتری دریافت کند و بهتر خودش را ترمیم کند.

Face with closed eyes of a sexy beautiful young woman with clean skin on a white background

ژل های پاک کننده همچنین باعث می شوند تا پوست بتواند به خوبی مواد درمانی را جذب کند. اگر پوستتان کثیف باشند، آلودگی ها منافذ پوست را بسته باشند و روزنه های پوست مسدود باشند، مواد درمانی و ضد پیری نمی توانند به پوست برسند. بنابراین اگر پوستتان را پیش از رفتن به رختخواب به خوبی پاک نکنید هیچ یک از مواد ضدپیری نخواهند توانست اثر خود را به خوبی بگذارند.

ژل های پاک کننده صورت برای زدودن سلول های مرده از روی پوست

در طول روز پوست در معرض عوامل آسیب رسان قرار دارد. این عوامل باعث می شوند تا سلول های پوستی که عمر کوتاهی دارند از بین بروند. این سلول های مرده روی خود پوست تجمع پیدا می کنند و به سادگی از آن برداشته نمی شوند. شما با استفاده از ژل های پاک کننده صورت می توانید به سادگی این سلول های مرده را از پوستتان پاک کنید و اجازه دهید تا پوستتان نفس بکشد و عملیات ترمیمی خودش را انجام دهد.

ژل های پاک کننده صورت برای افراد مسن

استفاده از ژل های پاک کننده صورت برای سنین بالا بسیار توصیه می شود. زیرا در سنین بالا توان پوست برای جوانسازی خودش کم شده و در نتیجه پوست به محرک هایی برای این کار نیاز دارد. با پاکسازی و اکسیژن رسانی به پوست می توانید به ترمیم سلول های پوستتان در دوران پیری کمک کنید و اثر مواد ضدپیری روی آنها را به حداکثر برسانید.

این ژل ها همچنین در خود مواد آنتی باکتریال دارند. به همین دلیل می توانند افراد را از دچار شدن به بیماری ها و عارضه های پوستی نجات دهند.

برخی عصاره های گیاهان و یا روغن های طبیعی که در بعضی از این ژل های پاک کننده وجود دارند می توانند به مرطوب و شاداب نگه داشتن پوست کمک کنند.

چه وقت از ژل های پاک کننده صورت استفاده کنیم؟

برخی افراد فکر می کنند که هر چه بیشتر صورتشان را بشویند بهتر است. اما این تفکر نیز غلط است. شستشوی صورت نیز حدی دارد و باید تا جایی این کار را انجام دهید که به چربی ها و مواد طبیعی ضروری برای پوستتان لطمه ای وارد نکنید.

پیش از رفتن به رختخواب که حتما باید صورتتان را از آرایش و آلودگی هایی که در طول روز با آنها در تماس بوده است پاک کنید. اما برای مابقی روز اگر پوستتان زیاد در معرض آلودگی ها بوده یکبار شستشو کافی است. در صورتی که زیاد در معرض آلودگی ها نبوده اید و یا زیاد عرق نکرده اید همان یکبار شستشوی صورت در روز کفایت می کند.

برای شستشوی صورتتان با این ژل ها باید توجه داشته باشید که نباید انتظار داشته باشید تا مانند صابون کف کنند. زیرا فرمولاسیون این ژل ها ملایم است. پس نگران این موضوع نباشید و چند بار صورتتان را در یک دفعه استفاده نشویید.

توجه داشته باشید که پس از استفاده از ژل های پاک کننده صورت حتما از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت از دست رفته پوستتان را جبران کنند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو