payamgps.com

کرم سفت کننده لومینس

کرم سفت کننده لومینس

مقاله مرتبط:

ماسک لیفتینگ لومینس

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

 

افتادگی و شل شدن پوست

با بالا رفتن سن بسیاری از افراد دچار شل شدن یا افتادگی پوست می شوند. این عارضه ناراحت کننده است و بسیاری در پی برطرف کردن آن هستند. راه های زیادی برای برطرف کردن افتادگی پوست وجود دارند. راه هایی مانند جراحی ها برای کشیدن پوست، استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی و یا درمان های خانگی. در این مقاله در رابطه با قابل اعتماد ترین این روش ها که استفاده از محصولات بهداشتی است به شما اطلاعاتی می دهیم و سپس مهمترین برند کرم سفت کننده را به شما معرفی می کنیم.

 

کرم های سفت کننده

کرم های سفت کننده یا کرم های لیفتینگ، محصولاتی هستند که می توانند پوست را سفت کنند و باعث شوند تا پوست خوش فرم شده و در نتیجه صورت جوانتر شود.

امروزه شرکت های بسیاری این محصولات را تولید می کنند و برندهای گوناگونی را می توانید در بازار ببینید. به همین دلیل انتخاب از میان آنها بسیار سخت است. در ادامه برای انتخاب این کرم ها به شما اطلاعاتی می دهیم.

مهمترین ویژگی کرم های سفت کننده

 

این محصولات به عنوان مواد اصلی دارای بیوپلیمرهای دریایی می باشند. این مواد می توانند به سرعت روی صورت و گردن لیفتینگ انجام دهند. بنابراین از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کنند. با استفاده از این کرم ها می توانید پوستتان را محکم و سفت کنید تا خوش فرم بماند.

برخی از این کرم ها نیز دارای روغن گل همیشه بهار، روغن جوانه گندم و یا کاندولا هستند. این روغن ها ترکیباتی دارند که می توانند پوست را ترمیم و بازسازی کنند. بنابراین سلول ها جوان شده و پوست سفت می شود.

کرم های سفت کننده همچنین ترکباتی دارند که می توانند پوست را آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ کنند. این کرم ها معمولا دارای ویتامین های D، E و A هستند. این کرم ها همچنین دارای انواعی از ویتامین B و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 هستند. این مواد خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیری دارند و پوست را به خوبی جوان می کنند.

 

هدف مصرف

این کرم ها به منظور سفت کردن پوست و بر طرف کردن افتادگی، شل شدگی و چین و چروک پوست به کار می روند. بنابراین ظاهر پوست بسیار جوان شده و پوست صاف، نرم و بدون عیب می شود.

کرم سفت کننده

چرا باید از کرم های سفت کننده استفاده کنیم؟

 

پوست با افزایش سن ناگزیر شادابی و زیبایی خودش را از دست می دهد. این اتفاق دلایل بیرونی و درونی دارد. عوامل بیرونی مانند عوامل بیرونی مثل قرار گرفتن درمعرض آفتاب شدید، آب و هوای خیلی سرد و یا خیلی گرم، تماس داشتن با آلاینده ها و مواد شیمیایی، سونا و حمام های داغ و غیره. از عوامل درونی می توان وراثت، بارداری و رژیم غذایی را نام برد.

با پیر شدن، پوست ویژگی کشسانی اش را از دست می دهد و نهایتا شل شده و می افتد.

برای سفت کردن پوست هم باید روی پوست کار کرد و هم روی ماهیچه هایی که زیر پوست وجود دارند. برای این کار باید از مواد سفت کننده که در ماسک های لیفتینگ وجود دارند استفاده کرد.

کرم های سفت کننده می توانند مواد مغذی مورد نیاز پوست برای تولید پروتئین های ساختاری را به آنها بدهند تا پوست به سرعت این مواد را بسازد. کلاژن و الاستین پروتئین هایی هستند که در فواصل بین سلولی وجود دارند. این مواد می باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شده و از افتادن و چروک برداشتن آن جلوگیری می کنند.

این کرم های همچنین دارای برخی مواد رطوبت دهنده هستند و می توانند پوست را آبرسانی کنند. از مهمترین این مواد می توان کیتوسان را نام برد. آبرسانی برای پوست بسیار مفید است. زیرا بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز پوست از طریق آب به لایه های زیرین پوست می رسند و اثر خود را می گذارند.

کرم سفت کننده لومینس

شرکت جنس گلوبال آمریکا سالهاست که در زمینه تولید مواد ضد پیری فعالیت می کند. تمامی محصولات این کمپانی مبنای علمی دارند و با تحقیقات دانشمندان و انجام آزمایشات بسیار تولید و به بازار ارائه شده اند. به همین دلیل این کمپانی در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.

این کمپانی پکیج محصولات جوانسازی خودش را تحت عنوان لومینس به بازار ارائه کرده است. یکی از محصولات مهم در این پکیج ماسک لیفتینگ یا کرم سفت کننده لومینس است. این ماسک حاوی ترکیباتی است که می توانند پوست را استحکام بخشیده و آن را خوش فرم کنند. بنابراین با استفاده از این کرم از انجام عمل های پر هزینه و دارای ریسک عوارض روی صورتتان بی نیاز می شوید.

این کرم می تواند تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کند. بنابراین کلاژن و الاستین های از دست رفته پوست جایگزین می شوند. بدین ترتیب پوست می تواند ویژگی ارتجاعی خودش را باز یابد و دوباره سفت و محکم شود. در نتیجه افتادگی و شل شدن پوست برطرف شده و چین و چروک ها ناپدید می شوند.

این محصول همچنین دارای اغلب مواد مغذی مورد نیاز برای پوست است. این مواد می توانند به تولید سلول های جدید و برطرف شدن سلول های پیر و مرده کمک کنند. در این حالت سلول ها همواره جوان هستند و پوست نیز از عارضه های پیری نجات می یابد.

شیوه مصرف کرم سفت کننده لومینس یا ماسک لیفتینگ لومینس

برای استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را با پاک کننده مناسب شستشو دهید. برای این کار ما کلینزر لومینس را پیشنهاد میدهیم. زیرا محصولات لومینس اگر با هم استفاده شوند اثر یکدیگر را تشدید می کنند. سپس ماسک لیفتینگ را روی صورتتان قرار دهید و اجازه دهید حدود نیم ساعت روی پوستتان بماند.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو