payamgps.com

انتخاب صحیح کرم ضد چروک

انتخاب صحیح کرم ضد چروک

مقاله های مرتبط:

سرم جوانساز لومینس

فروش اینترنتی کرم ایجلس instantly ageless

بسیاری از افراد به بازار می روند و هر کرمی را که برای چروک های صورتشان دیدند خریداری می کنند. برخی دیگر نیز به توصیه همه افراد اعم از غیر متخصص گوش می دهند. برخی نیز قیمت را نگاه می کنند و گرانترین آنها را می خرند با این تصور که گرانترین از همه بهتر است.

اما یکی از مسائل مهمی که باید در خرید کرم ضد چروک در نظر گرفت نوع پوست و شرایط زندگی افراد است که معمولا به آن توجه نمی شود.

نوع پوستتان را باید برای خرید تمامی محصولات بهداشتی و حتی آرایشی در نظر بگیرید. زیرا محصولاتی که با نوع پوست شما سازگاری نداشته باشند، نه تنها به سلامت و زیبایی پوست شما کمکی نمی کنند بلکه باعث صدمه دیدن آن نیز می شوند.

با توجه به تنوع محصولات در بازار باید به طور تخصصی در این باره اطلاعات کسب کنید و سپس تصمیم بگیرید. بهترین کار برای شناختن پوست و دریافت کردن اطلاعات تخصصی درباره محصولات مراجعه به پزشکان پوست است. پزشک متخصص پوست را به دقت وارسی کرده و سپس نظر می دهد.

دلیل به وجود آمدن چین و چروک در پوست

با بالا رفتن سن رفته رفته چین و چروک ها در پوست پدید می آیند. مهمترین دلیل آن کم شدن تولید کلاژن در بدن است. این مورد باعث می شود تا پوست سفت و کشسان بماند. اما پس از 30 یا 40 سالگی تولید کلاژن در پوست کم می شود. به ویژه در خانم ها که پس از یائسگی تقریبا تولید کلاژن در پوست متوقف می شود. به همین دلیل با کم شدن تولید کلاژن در پوست، چروک ها کم کم در پوست پدید می آیند.

این امر برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. برخی افراد برای برطرف کردن چین و چروک ها از روش های جراحی مانند تزریق بوتاکس و یا عمل لیفتینگ استفاده می کنند. اما این روش ها علاوه بر هزینه بر بودن، دوران نقاهت و ریسک عوارض را نیز دارند. به همین دلیل توصیه می شود برای برطرف کردن چین و چروک های پوستتان به سراغ محصولات بهداشتی ضد چروک و ضد پیری بروید.

محصولات گوناگون ضد چروک در بازار

به دلیل داشتن طرفداران زیاد میان کمپانی های تولید کننده محصولات ضد چین و چروک رقابت شدید وجود دارند. برخی کمپانی ها صرفا به دنبال سودجویی هستند و برخی دیگر بر مبنای علمی کار می کنند.

بهتر است مصرف کنندگان در این رابطه علمشان را بالا برده و به درستی تصمیم بگیرند. در ادامه به برخی از مواردی که باید برای انتخاب یا استفاده از کرم ضد چروک رعایت کنید اشاره می کنیم.


توصیه هایی برای انتخاب صحیح کرم ضد چین و چروک

کرم های دارای رتینوئید و پپتید را انتخاب کنید

رتینوئید شکلی از ویتامین A است که در جوانسازی پوست بسیار اثر دارد. این ماده به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک می کند. به همین دلیل می تواند به صورت بسیار مؤثری باعث برطرف شدن چین و چروک ها شود.

یکی دیگر از مواد مهم برای برطرف کردن چین و چروک ها پپتیدها هستند. پپتید ها می توانند به تولید کلاژن سازی در پوست کمک کنند. با این کار می توانند به لیفتینگ یا سفت کردن پوست کمک کنند.

کرم ضد چروک حاوی مواد ضد آفتاب برای روز

یکی از مهمترین عوامل محیطی که باعث ایجاد سریع چین و چروک ها در پوست می شوند قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون محافظ است. به همین دلیل بهتر است کرم ضد چروکی را انتخاب کنید که حاوی مواد ضد آفتاب نیز باشد. این مسئله باعث می شود تا پوستتان محافظت شود و از مصرف کرم ضد آفتاب جداگانه بی نیاز شوید.

انتخاب صحیح کرم ضد چروک

به بسته بندی کرم ضد چروک دقت کنید

کرم هایی که داخل تیوپ هستند را خریداری کنید. این کرم ها در محفظه بهتری هستند و کمتر در معرض هوا و مواد بیرون قرار می گیرند بنابراین ترکیبات آنها دست نخورده تر می ماند. اما کرم های دارای ظرف شیشه ای که دری گشاد دارند بیشتر در معرض هوا قرار دارند و ممکن است زودتر خاصیت خودشان را از دست بدهند.

به تاریخ انقضای کرم ضد چروک دقت کنید

باید توجه داشته باشید که دوره مصرف این کرم ها تقریبا طولانی و بیشتر از 3 ماه است. بنابراین کرمی را تهیه کنید که تاریخ افقضای آن مدت زیادی باشد. با سرما می توانید تاریخ انقضای محصول را عقب بیندازید. بنابراین می توانید آنها را در یخچال نگه دارید. ولی ممکن است برخی از آنها با دمای یخچال سازگار نباشند. به همین دلیل برچسب روی محصول را به دقت مطالعه کنید.

 

به ترکیبات کرم های ضد چروک دقت کنید

برخی از کرم ها که به وسیله شرکت های بی نام و نشان تولید می شوند ممکن است دارای مواد خطرناک و آسیب رسان باشند. این کرم ها ممکن است در کوتاه مدت اثر بگذارند، اما در طولانی مدت عوارض منفی خود را نشان خواهند داد. در عین حال توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان حتما تمامی مواد مورد نیاز و مغذی برای پوست و ترکیبات ضد پیری و ضد چروک را داشته باشد.

درباره مکانیسم عمل این محصولات تحقیق کنید

برخی از این محصولات از موادی تشکیل شده اند که ممکن است برای چند ساعت فقط اثر مثبت روی پوستتان بگذارند. این محصولات برای مهمانی ها مناسب اند و باید جداگانه در رابطه با آنها صحبت کرد. اما اگر محصولی با اثر ماندگار می خواهید باید حتما این محصول بتواند کلاژن سازی را در پوستتان تحریک کند نه اینکه صرفا مواد مغذی داشته باشد. محصولاتی که از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده کرده اند و دارای فاکتورهای رشد می باشند، بهترین انتخاب هستند.

ایران اجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو