payamgps.com

چرا باید ماسک های صورت را خریداری کنیم؟

چرا باید ماسک های صورت را خریداری کنیم؟

مقاله های مرتبط:

Luminesce HydraShield Mask ماسک هیدراته لومینس

ماسک لیفتینگ لومینس

افراد در طول عمرشان با عارضه های پوستی زیادی مانند آکنه روبه رو می شوند. آکنه مشکلی است که دست کم یک بار همه افراد را درگیر خودش کرده است. اگر به موقع به آکنه رسیدگی نشود ممکن است تا دوران میانسالی نیز افراد را درگیر کند. آکنه پوست را نازیبا می کند و در ضاهر افراد اثر منفی می گذارد. آکنه همچنین می تواند روحیه افراد را خراب کند و بر اعتماد به نفس آنها اثر منفی بگذارد. بنابراین باید به موقع به آن رسیدگی شود و در جهت درمان آن کام برداشت.

 

روش های درمانی مختلف برای آکنه

متخصصان پوست شیوه های متنوعی را برای درمان آکنه معرفی کرده اند. از این روش ها می توان به جراحی ها و یا استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی و یا داروها اشاره کرد. کنترل رژیم غذایی نیز از این روش هاست.

یکی از مهمترین این روش ها که سالیان دراز است افراد از ا« استفاده می کنند و نتیجه گرفته اند، استفاده از ماسک های خانگی است که با مواد طبیعی و در دسترس تهیه می شوند.

استفاده از این ماسک ها بسیار آسان است و بعضا سرگرم کننده. به علاوه با استفاده از این ماسک ها می توانید در پایان روز احساس سبکی و لطافت کنید.

آیا ماسک های صورت فقط برای درمان آکنه به کار می روند؟

 

شاید فکر کنید استفاده از ماسک ها فقط برای درمان آکنه است. اما اینطور نیست. همه افراد برای بسیاری از عارضه های پوستی و نشانه های پیری می توانند از ماسک های صورت استفاده کنند.

 

ویژگی های درمانی ماسک های مختلف موجود در بازار

 

ماسک هایی که در بازار وجود دارند اهداف درمانی متفاوتی دارند. به طور مثال برخی ماسک ها صرفا آبرسان هستند. یعنی دارای مواد آبرسان قدرتمند هستند که می توانند پوستتان را آبرسانی کنند. بدین ترتیب پوست می تواند برای عملیات ترمیم و جوانسازی خودش آب کافی به دست بیاورد.

برخی از این ماسک ها می توانند بر روی پوست عمل لیفتینگ را انجام دهند. یعنی دارای مواد سفت کننده هستند که می تواند عضله های زیر پوست را محکم کنند. بدین ترتیب پوست را می کشند و چین و چروک ها و خط و خطوط موجود در آن را از بین می برند.

برخی ماسک ها نیز مواد مغذی را به پوست می رسانند و به آن کمک می کنند تا بتواند به بهترین شکل سلول های تازه و جوان را جایگزین سلول های پیر و مرده کند.

بنابراین ماسک های صورت مصارف درمانی مختلفی دارند و برای هر عارضه ای باید ماسک مخصوص آن را خریداری کنید. علاوه بر این تقریبا همه ماسک های صورت پوست را نرم و لطیف کرده و احساس شادابی به آن می بخشند.

آیا استفاده از ماسک ها فقط مختص خانم هاست؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که ماسک های صورت فقط ویژه خانم ها هستند و آقایان نیازی به آنها ندارند. اما این چنین نیست. آقایان نیز به اندازه خانم ها در معرض عوامل آسیب رسان پوست هستند و عارضه های پوستی بر زیبایی و اعتماد به نفسشان اثر می گذارد. بنابراین استفادهاز ماسک های بهداشتی و درمانی هیچ استثنایی ندارد و هر کسی که به دنبال داشتن چهره ای زیبا و پوستی بدون نقص است می تواند از این ماسک ها استفاده کند.

 

سن استفاده از ماسک های صورت چقدر است؟

سن استفاده از ماسک های صورت با توجه به نوع پوست افراد متفاوت است. عواملی مانند وراثت و عادات زندگی نیز بر این امر اثر می گذارند. به طور مثال برخی افراد به طور ژنتیکی پوستشان دیرتر درگیر عوارض پیری می شود بنابراین می توانند دیرتر از این ماسک ها استفاده کنند. و یا اینکه برخی افراد زودتر درگیر آکنه و سایر عارض های پوستی می شوند، بنابراین باید زودتر استفاده از این ماسک ها را شروع کنند. اما به طور معمول باید از 30 سالگی به بعد از این ماسک ها استفاده کرد. زیرا از این سن به بعد کلاژن سازی در پوست کم شده و پوست به سمت پیر شدن پیش می رود.

برای اینکه بدانید چند وقت یکبار باید از این ماسک ها استفاده کنید باید نوع پوستتان را بشناسید. برخی افراد هفته ای یکبار نیاز دارند و برخی دیگر هر روز. اما به طور معمول باید هفته ای دوبار از این ماسک ها استفاده کرد.

اثر تسکین دهندگی ماسک های صورت

 

ماسک صورت پوست را ریلکس می کند و به آن آرامش می بخشد. اکثر این ماسک ها می توانند حساسیت ها و التهاب های پوستی را تسکین دهند. تسکین پوست باعث می شود تا افراد روحیه بهتری نیز پیدا کنند و خوشحال تر باشند.

برای ریلکس شدن بیشتر می توانید در وان حمام بنشینید و از این ماسک ها استفاده کنید. در این حالت می توانید ریلکسیشن بسیار خوبی انجام دهید و بسیاری از ناراحتی های روحی را از خودتان دور کنید.

 

تأثیر پاک کنندگی ماسک ها

 

بسیاری از ماسک ها خاصیت پاک کنندگی دارند. این ماسک ها می توانند پوست را از آلودگی ها و سمومی که در طول روز روی آن نشسته اند پاک کنند. مواد موجود در این ماسک ها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و یک تمیز کنندگی عمقی را حتی برای لایه های زیرین پوست انجام دهند. در این حالت روزنه هایی که با آلودگی ها مسدود شده بودند باز می شوند و پوست می تواند به خوبی اکسیژن دریافت کند و تنفس کند. این امر باعث می شود تا پوست بهتر بتواند عملیات جوانسازی و خود ترمیی اش را انجام دهد.

اکنون که با اثر این ماسک ها آشنا شده اید، می دانید که این ماسک ها چقدر بر سلامتی و زیبایی پوست اثر می گذارند.

ماسک های لومینس

یکی از مهمترین برندهایی که ماسک های بهداشتی و درمانی را به بازار ارائه می دهد برند لومینس است. این برند در زمینه تولید مواد جوانسازی سابقه بی نظیری دارد و در سراسر جهان طرفدار دارد. از مهمترین ماسک های لومینس می توان ماسک لیفتینگ صورت و آبرسان آن را نام برد که اثر شگفت انگیزی بر زیبایی و جوانی پوست دارند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو