payamgps.com

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

مشاوره برای خرید کرم شب لومینس

مقاله های مرتبط:

خرید کرم شب لومینس

سن استفاده از کرم روز و شب

داشتن پوست جوان

بسیاری از افراد دوست دارند که پوستی جوان و زیبا داشته باشند. بسیاری از آنها در آینه با دقت پوستشان را نگاه می کنند و به اسکارها، جوشها و چین و چروک های پوستشان دقت می کنند. این موارد در روحیه افراد اثر می گذارد و ممکن است اعتماد به نفس آنها را کم کند.

اما راه حل هایی برای از بین بردن این عارضه های پوستی وجود دارد. یکی از مهمترین این راه حل ها استفاده کردن از محصولات بهداشتی و درمانی مناسب است.

استفاده از کرم های شب برای برطرف کردن عارضه های پوستی

از مهمترین محصولات بهداشتی و درمانی می توان کرم های شب را نام برد. افراد در طول روز انرژی زیادی برای انجام امور خارج از منزلشان صرف می کنند. همچنین در منزل هم گاها با مواد آسیب رسان سروکار دارند. عواملی مانند پرتوهای فرابنفش یا UV خورشید، تغییرات دمایی بالاف تعریق زیاد و بودن در معرض آلایدنده ها، سموم و مواد شیمیایی.

بنابراین کرم های شب حاوی بیشترین مواد ضد پیری هستند. چیزی که آنها را انقدر مهم کرده است زمان استفاده از آنهاست. در هنگام شب که افراد می خوابند پوستشان از عوامل آسیب رسان محیطی در امان است. بنابراین پوست می تواند با بالاترین سرعت به تولید سلول های پوستی جدید و جایگزین کردن آنها با سلول های قدیمی بپردازد. با این کار یک عملیات جوانسازی روی پوست انجام می شود. این کار به وسیله ترشح هورمون های ویژه ای که که در شب ترشح می شوند صورت می گیرد.

البته این عملیات ترمیم و جوانسازی پوست نیاز به موادی دارد که کرم های شب باید آنها را تأمین کنند. در ادامه یکی از مهمترین محصولات در این زمینه یعنی کرم شب لومینس را مفصل برایتان توضیح می دهیم تا برای خرید آن آگاهانه تصمیم بگیرید.

کرم شب لومینس

کرم شب لومینس می تواند به پوست کمک کند تا به بهترین شکل خودش را بازسازی کند. به دلیل اینکه این محصول تمام شب را فرصت دارد تا به پوست نفوذ کند، به آرامی جذب پوست می شوند. اما به لایه های زیرین آن نفوذ می کند و اثر خود را بر لایه هایی پایینی پوست به خوبی می گذارد. این محصول می تواند پوست را در لایه های عمقی هم آبرسانی کند و مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن برساند.

کرم شب لومینس برخلاف کرم روز بافتی ضخیمتر و غنی تر دارد. این به این خاطر است که پوست افراد در طول شب شرایط بهتری برای انجام ترمیم و بازسازی خودش دارد.

کرم شب برخلاف کرم روز هیچ ماده مراقبتی در برابر عوامل بیرونی ندارد. مثلا نمی تواند از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند.

ترکیبات کرم شب لومینس

این محصول ترمیم کننده به وسیله دکتر ناتان نیومن فرموله شده است. دکتر نیومن بر روی سلول های بنیادی کار می کرده اند و در زمینه ترمیم پوست بسیار متخصص هستند. این محصول دارای ترکیباتی است که با یکدیگر به صورت هم افزا کار می کنند. یعنی سینرجیک هستند و نه تنها این ترکیبات اثر یکدیگر را خنثی نمی کنند بلکه بر اثر یکدیگر می افزایند.

این محصول دارای فاکتورهای رشد بسیاری است. این فاکتورهای رشد می توانند به برقراری ارتباط میان سلول ها کمک کنند. در واقع این مواد باعث می شوند تا سلول ها به تولید کلاژن و الاستین بپردازند. در نتیجه سرعت ترمیم سلول ها را افزایش می دهند.

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در کرم شب لومینس

این ترکیبات به بازسازی پوست و جلوگیری از تخریب شدن بیشتر آن کمک می کنند.

ترکیبات آنتی اکسیدانی از 6 گروه عنصری ساخته شده اند. این ترکیبات می توانند DNA را به بهترین شکل محافظت کنند. این ترکیبات شامل موارد زیر هستند:

نایاسینامید: این ترکیب می تواند رساندن اکسیژن به سلول ها، جذب کردن عناصر دیگر و دفع سموم را سرعت ببخشد.

سوپراکسید دزموتایز: این ترکیب آنتی اکسیدانی بسیار قدرتمند است که از سلول ها محافظت می کند.

عصاره برگ چای سبز: این عصاره ویژگی ضد التهابی دارد.

ارگوتیونین: این ترکیب نوعی آنتی اکسیدان است و از نوعی قارچ تهیه می شود.

عصاره هندوانه: این ماده حاوی وقادی زیادی ویتامین C می باشد. همچنین دارای آمینو اسیدها و لایکوپن است. این ترکیبات می توانند پوست را آبرسانی، پاک سازی و لایه برداری کنند.

اسکوالن: این محصول نوعی روغن است که بسیار غنی می باشد. این محصول می تواند مانند رتینول با رادیکال های آزادی که به وسیله پرتوهای UV تولید شده اند مبارزه کند.

ترکیبات ضد قند موجود در کرم شب لومینس

این ترکیبات بسیار بی نظیر هستند. این محصول به صورت انحصاری فقط در کمپانی جنس تولید می شود. بنابراین با اثرات قندی شدن مبارزه می کند. این ماده به دلیل تجمع قند به دلیل تحرک نداشتن پروتئین های کلاژن و الاستین رخ می دهد. این اتفاق باعث می شود تا خط و خطوط پوست شکل بگیرند. این ترکیبات شامل موارد زیر هستند:

کارنوزین: این ترکیب تنها ماده ایست که می تواند ترکیبات شیمیایی را که باعث بی تحرکی پروتئین ها هستند را بشکند.

گل گیاه اسمانتوس: این ترکیب زیتون معطر نام دارد. این ترکیب خاصیت خوشبوکنندگی دارد. همچنین می تواند روند قندی شدن را متوقف کند.

ترکیبات آبرسان موجود در کرم شب لومینس

این محصول همچنین دارای ترکیبات آبرسان می باشد. بسیاری از ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این کرم آبرسان نیز هستند. ترکیباتی مانند عصاره برگ چای سبز، عصاره هندوانه و اسکوآلن. علاوه بر اینها این محصول ترکیبات دیگری شامل موارد زیر نیز دارد:

عصاره خمیر مایه: این ماده می تواند پوست را صاف کند و ویژگی ارتجاعی آن را به آن بازگرداند.

عصاره عدس: این ماده پوست را سفت و مرطوب می کند.

عصاره سیب: این ماده می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کند.

خرید کرم شب لومینس

برای خرید این محصول به تمامی موارد بالا توجه کنید. ببینید که چطور با کمک این ترکیبات شگفت انگیز می توانید یک محصول ویژه را خریداری کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو