payamgps.com

خرید کرم روشن كننده لومينس

خرید کرم روشن كننده لومينس

مقاله مرتبط:

ژل دور چشم لومینس 

 

لک ها از مهمترین عارضه های پوستی هستند که بر زیبایی پوست اثر می گذارند. انی عارضه ها باعث می شوند تا پوست نازیبا و غیر یکدست شود. در بعضی موارد این لک های ریز رشد کرده و سطح بیشتری را می گیرند و آنقدر فرد را آزار می دهند که برای برطرف کردن آنها دست به جراحی سطح پوست می زند.

دلیل ایجاد شدن لک های رنگی روی پوست

لک ها به دلایل مختلفی روی پوست پدید می آیند. یکی از این دلایل افزایش سن است. پیری پوست باعث می شود تا لک ها و سایر عارضه های پوستی روی آن پدید بیایند.

یکی دیگر از دلایل بروز این لک ها آفتاب می باشد. آفتاب پوست را تحریک می کند تا ملانین تولید کند. زیرا ملانین که از رنگدانه های موجود در پوست است از پوست در برابر آفتاب نیز محافظت می کند. زمانی که پوست در معرض آفتاب شدید باشد ملانین زیادی تولید می شود. این ملانین تولید شده اگر زیاد باشد به خودی خود نمی تواند تجزیه شده و از بین برود. بنابراین به صورت لک های قهوه ای رنگ در پوست پدید می آید.

در موارد شدیدتر اگر ملانین زیادی در پوست تولید و انباشته شود خالهای پوست پدید می آیند.

با کرم روشن کننده لومینس لک های رنگی پوست را از بین ببرید

کرم یا ژل هیدراته روشن کننده لومینس ترکیبات بی نظیری دارد که می توانند لک ها را کمرنگ کرده و پوست را شفاف کنند. این محصول می تواند با رنگدانه های تجمع یافته مبارزه کرده و آنها را از روی پوست بردارد. بنابراین پوستی روشن، شفاف و یکدست به شما می دهد.

ویژگی های کرم روشن کننده لومینس

این محصول همچنین می تواند آثار برجای مانده از جوش و سایر اسکارهای پوستی را از بین ببرد.

همچنین می تواند منافذ باز پوست را ببندد و آن را یکدست و صاف کند.

این محصول همچنین می تواند تیرگی های موچود در پوست مخصوصا حلقه های تیره دور چشم ها، تیرگی های کشاله ران و زیر بغل را برطرف کند.

این محصول همچنین می تواند هر نوع نا همگونی در تناژ رنگدانه های پوست را از بین ببرد. چه این ناهمگونی بر اثر اختلالات هورمونی باشد و چه بر اثر عوامل محیطی مانند آفتاب سوختگی.

کرم روشن کننده همچنین می تواند انواع لک های پوستی شامل کک و مک را از بین ببرد.

این محصول همچنین می تواند یک عملیات جوانسازی و ترمیمی بر روی پوست انجام دهد.

می توانید این محصول را برای صورت، گردن و نواحی تیره موجود در بدن استفاده کنید.

ترکیبات ویژه موجود در کرم روشن کننده لومینس

این محصول خواص بی نظیری دارد که به دلیل تکنولوژی ویژه ای که در تولید این محصول به کار رفته اند به وجود آمده اند. در این محصول 248 نوع فاکتور رشد وجود دارد و 100 درصد طبیعی است. این فاکتورهای رشد به طور انحصاری تنها در محصولات لومینس وجود دارند. به همین دلیل این محصول نسبت به بسیاری از محصولات دیگر کارایی بسیار بالاتری را نشان می دهد.

این محصول در شیشه های 30 میلی لیتری ارائه می شود و می توانید آن را به مدت 2 ماه استفاده کنید.

ویژگی های کرم چندکاره روشن کننده لومینس

این محصول چندین ویژگی درمانی را با هم دارد. بنابراین برای برطرف کردن بسیاری از عارضه های پوستی می توانید از این محصول استفاده کنید.

این محصول می تواند یک لایه برداری بی نظیر روی پوستتان انجام دهد و سلول های مرده پوست را از نواحی تیره آن بردارد.

این محصول همچنین می تواند سلول های پوست را جوان کند و آنها را زنده کند.

این محصول لک ها را از بین برده و پوست را سفید و روشن می کند.

همچنین می تواند آکنه و جای آن را برطرف کند.

این محصول همچنین می تواند پوست نواحی صورت و گردن را تقویت کرده و آنها را جوان سازد.

خرید کرم روشن کننده لومینس

با توجه به اینکه امروزه برند لومینس در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد، محصولا تقلبی این برند وارد بازار شده اند. بنابراین برای خرید این محصول باید نهایت دقت را به خرج دهید. سایت ایران ایجلس به صورت انحصاری بر روی محصولات کمپانی جنس گلوبال آمریکا و برند لومینس آن کار می کند. بنابراین می توانید با خیال راحت این محصول اورجینال لومینس را از طریق این سایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو