payamgps.com

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

 مقاله مرتبط:

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

خرید کرم شب لومینس

 

میکروکرم بوتاکس

اخیرا کرم هایی در بازار وجود دارند که می توانند به سرعت روی پوستتان بوتاکس یا در واقع کشیدگی پوست را انجام دهند.

برای آشنایی با مکانیسم عمل این کرم ها بهتر است اول در رابطه با شیوه عملکرد خود بوتاکس بدانیم.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع از واژه بوتولینوم که یک سم است گرفته شده است. این ماده حتی در دوزهای خیلی پایین می تواند مرگ آور باشد. اما امروزه با کنترل میزان مصرف و نوع مصرف آن در عمل پزشکی و زیبایی از آن بهره می برند.

این ماده با حالت سمی خود باعث می شود تا عضلات فلج شوند و نتوانند منقبض و منبسط شوند.

نحوه عمل بوتاکس

تزریق کردن بوتاکس اخیرا در تمام دنیا به طور گسترده انجام می شود. بسیاری از هنرمندان، مدل ها و بازیگران این عمل زیبایی را انجام می دهند. با توجه به این استفاده گسترده و متخصصانی زیادی که بر روی بوتاکس کار می کنند می توان گفت که عوارض آن نسبت به سایر عمل های زیبایی کمتر است.

بوتاکس علاوه بر اهداف زیبایی برای موارد دیگری مانند جلوگیری از تعریق غیر عادی بدن هم به کار می رود.

با تزریق بوتاکس به عضله های صورت سیگنال های عضلات آن بخش نمی توانند به مغز برسند. درواقع بوتاکس راه آنها را مسدود می کند و ماهیچه ها نمی توانند حرکت کنند. در نتیجه در عکس العمل هایی که عضلات درگیر شده و چین و چروک ها را پدید می آورند ماهیچه ها پس از بوتاکس حرکت نمی کنند.

با از بین روفتن چروک ها ظاهر پوست جوان می شود.

طول مدت اثر بوتاکس

زمان ماندگاری اثر بوتاکس با توجه به میزان تزریق های قبلی و مقدار آنها متفاوت است. اما به طور میانگین پوست هر 3 تا 6 ماه یکبار به تزریق مجدد بوتاکس نیاز دارد.
برخی از افراد این سؤال را دارند که اگر بوتاکس به موقع تجدید نشود آیا پوست را بیشتر از قبل دچار چین و چروک می کند؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. اگر بوتاکس به موقع تمدید نگردد فقط همان چین و چروک های قبلی به پوست بازمی گردند. حتی می توان گفت پس از چندین بار تمدید بوتاکس، بعضی از چین و چروک های ریز کمتر می شوند.

پس از هر تزریق بوتاکس بین 4 تا 7 روز باید صبر کنید تا بتوانید اثر ان را ببینید.

عوارض ناشی از تزریق بوتاکس

بوتاکس اگر به درستی انجام شود عوارض زیادی ندارد. اما باید در تزریق آن نهایت دقت و توجه به کار گرفته شود و حتما افراد متخصص آن را انجام دهند.

اگر فرد غیر متخصص بوتاکس را در محل نا مناسب تزریق کند و یا دوز مصرفی را به اندازه تزریق نکند، عوارضی پدید خواهند آمد.

میکروکرم بوتاکس فوری ایجلس

جایگزینی برای بوتاکس

بسیاری از افرادی که عمل بوتاکس را انجام داده اند به دنبال راه حل جایگزین می گردند. زیرا این عمل هزینه بر است، در حالیکه اثر ماندگار ندارد و همواره باید تمدید شود. در عین حال ریسک عوارض آن نیز وجود دارد و برخی افراد از بابت آن نگران هستند.

شرکت جنس گلوبال آمریکا به نگرانی این افراد پاسخ داده است. کرم بوتاکس فوری ایجلس به وسیله این کمپانی ساخته شده است و در کمترین زمان ممکن در سراسر جهان هواداران بسیاری پیدا کرده است.

 

اثر کرم بوتاکس فوری ایجلس

این کرم اینستنتلی ایجلس Instantly Ageless یا همان ضدپیری فوری نام دارد. دلیل این نام گذاری این است که این کرم می تواند در کمتر از تنها دو دقیقه جوانی را به پوست شما بازگرداند. گویی 10 سال جوانتر شده اید.

این کرم مکانیسم عملی بی نظیر دارد. اثرش مانند بوتاکس است اما مکانیسم عملش قدری با بوتاکس تفاوت دارد. بنابراین به صورت آنی می تواند بسیاری از نشانه های پیری را از صورت بزداید.

ترکیبات اصلی کرم بوتاکس ایجلس

ماده اصلی کرم بوتاکس فوری ایجلس آرجریلاین است. این ترکیب عملکردی شبیه به بوتاکس دارد. اما برای عمل نیازی به درد سوزن تزریق و ریسک عوارض ندارد. کرم آنی اینستنتلی ایجلس نه تنها صورت را فلج نمی کند بلکه آن را زنده کرده و به آن شادابی می بخشد. زیرا این میکروکرم عضلات را فلج نمی کند بلکه آنها را به حالت استراحت و یا ریلکسیشن در می آورد. بنابراین عضلات از انقباض می ایستند و چین و چروک ها محو می شوند.

این میکروکرم می تواند پوست را به خوبی بی نقص کند. زیرا می تواند روزنه های پوست را ببندد و چین و چروک ها را برطرف کند. بدین ترتیب برایتان پوستی جوان، بی نقص و یکدست به ارمغان می آورد.

می توانید این کرم را بر روی نواحی از پوست که دچار چین و چروک شده اند بمالید. کرم ایجلس دارای فن آوری منحصر به فردی است که این محصول را در رده محصولات ضد پیری در جهان پیشتاز کرده است.

میکروکرم بوتاکس

خرید اینترنتی کرم بوتاکس فوری ایجلس

دقت داشته باشید محصولاتی که در تمام دنیا به شدت طرفدار دارند به سرعت هم برایشان نمونه قلابی تهیه می شود. بنابراین برای خرید این کرم دقت کافی را به خرج دهید تا درگیر تبلیغات نمونه های غیر اورجینال نشوید.

سایت ایران ایجلس یک فروشگاه اینترنتی است که به طور انحصاری بر روی محصولات شرکت جنس گلوبال آمریکا کار می کند. در ایران می توانید به سادگی از طریق این سایت سفارشتان را انجام دهید تا به صرفه ترین خرید محصولات اورجینال این کمپانی را داشته باشید.

در ضمن اگر نیاز به مشورت برای انتخاب این کرم یا سایر محصولات این کمپانی مانند پکیج جوانسازی لومینس داشتید می توانید با مشاوران این سایت از طریق شماره تلفن های داده شده تماس بگیرید.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو