payamgps.com

انتخاب کرم شب

انتخاب کرم شب

مقاله مرتبط:

خرید کرم شب لومینس

نیاز به استفاده از کرم های جوان کننده

اگر شما نیز سن 30 سال را رد کرده باشید، احتمالا با دقت به پوستتان نگاه می کنید و به دنبال چین چروک، لک ها و سایر عارضه های پوستی می گردید. در این سن کلاژن سازی در پوست رفته رفته کم شده و اثرات خودش را به صورت عارضه هایی مانند پیری پوست نشان می دهد.

احتمالا تا کنون فکر کرده اید که چطور می توانید از شر این مشکلات پوستی رهایی یابید. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چین و چروک های پوست استفاده از محصولات بهداشتی جوان کننده است. یکی از مهمترین این محصولات کرم های شب هستند که معمولا دارای بالاترین میزان مواد جوانسازی هستند.

در ادامه در رابطه با انواع این کرم ها و شیوه انتخاب بهترین کرم برای پوستتان به شما اطلاعاتی می دهیم.

چرا کرم شب؟

هنوز هم بسیاری از افراد فکر می کنند که کرم های روز و شب شبیه به هم هستند و تفاوت چندانی با هم ندارد. بسیاری نیز فکر می کنند که اینها صرفا کلکل تبلیغاتی برای سود آوری بیشتر هستند.

شاید به دلیل این است که افرادی که از این کرم ها همزمان استفاده کرده اند در زمان استفاده از هر دو کرم احساس مشترکی داشته اند. زیرا معمولا بافت آنها یکسان است و ظاهر مشترکی دارند.

چرا بسیاری از افراد همواره از کرم های شب استفاده می کنند؟

در زمان شب، افراد می خوابند و خستگی روز را از بین می برند. آیا فکر می کنید که در این حالت تمامی بدن در حالت استراحت است و همه سلول ها خوابیده اند؟ خیر. تمامی سلول های بدن در هنگام شب فرصت پیدا می کنند تا به بازسازی و ترمیم خودشان بپردازند. زیرا در زمان شب سلول های بدن از شر عوامل محیطی آسیب رسان و مختل کننده در امان هستند. عواملی مانند نور خورشید، مواد آرایشی که روی پوست هستند، آلودگی هوا و سایر آلاینده ها سمومی که بدن روزانه با آنها ارتباط دارد مانع از ترمیم سلول های بدن در روز می شوند.

اما در هنگام شب، افراد از این عوامل آسیب رسان در امان هستند. بنابراین سلول های بدن به جای مقابله با این عوامل به ترمیم تخریب های حاصل از آنها می پردازند.

یکی از مهمترین عملکردهای سلول ها در هنگام شب ساخت کلاژن است. کلاژن پروتئینی است که برای حفظ حالت ارتجاعی پوست بسیار اهمیت دارد و نبودن آن باعث ایجاد چین و چروک ها در پوست می شود.

این ماده باعث می شود تا پوست همواره صاف و جوان بماند.

کرم های شب حاوی بیشترین مقدار مواد ضدپیری هستند تا در هنگام شب عملیات جوانسازی خودشان را انجام دهند. کرم های ویژه شب همچنین، دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشند. این مواد آبرسانی به پوست را سرعت می بخشند. بنابراین مواد مغذی بهتر می توانند به پوست برسند و عملکرد خود را بهتر میگذارند.

در این حالت سلول ها با داشتن مواد مغذی مورد نیاز و آب کافی می توانند به خوبی خودشان را ترمیمی کنند و سلول های نو می سازند و جایگزین سلول های قدیمی می کنند.

ترکیبات اصلی کرم های شب

کرم های شب، به طور معمول دارای آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند. این ترکیبات می توانند اثرات رادیکال های آراد را خنثی کنند. رادیکال های آزاد مواد شیمیایی بسیار معالی هستند که به سلول ها حمله کرده و با اکسید کردن آنها در واقع آنها را تخریب می کنند.

همچنین این محصولات دارای ویتامین های مورد نیاز برای عملیات جوانسازی سلول ها هستند. ویتامین هایی مانند A، C، E که م یتوانند عملیات جوانسازی سلول ها را سرعت ببخشند.

ترکیباتی که ممکن است در برخی کرم های شب وجود داشته باشد

بعضی از کرم های شب از عصاره های گیاهان نیز بهره برده اند. عصاره گیاهانی مانند گل اشرفی و بابونه. این عصاره ها برای تکسین دادن التهابات پوستی بسیار مناسب هستند.

برخی دیگر از کرم ها دارای روغن زیتون، جوجوبا و آرگان هستند. این روغن ها می توانند رطوبت پوست را حفظ کرده و مانع از دهیدراته شدن آنها شوند.

برخی دیگر دارای ویتامین E و ویتامین A یا همان رتینول هستند و این ویتامین ها برای بهبود تخریب هایی که در اثر آفتاب پدید آمده اند اهمیت ویژه ای دارند.

اما اگر کرمی را دیدید که تمامی این مواد را دارد نباید این نتیجه را بگیرید که حتما بهترین نتیجه را دارد. زیرا برخی ترکیبات اثر همدیگر را خنثی می کنند. یعنی هر چقدر هم که همه مواد در کرم وجود داشته باشند نمی توانند عمل کنند. بنابراین باید به فرمولاسیون و شیوه تهیه محصولات دقت کرد. زیرا نسبت ترکیب این مواد و فرآیند تولید آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بسیاری از کرم های شب موجود در بازار این مسئله را جدی نگرفته اند. بنابراین برای انتخاب کرم شب مناسب باید به این عامل نیز دقت کنید.

 

میزان این مواد نیز از اهمین ویژه ای برخوردار است. یک کرم شب خود باید مواد ضدپیری را به اندازه کافی داشته باشد. به طور مثال، اگر یک محصول فقط مقدار کمی ویتامین C دارد قادر نخواهد بود اثر خود را بگذارد و باید از حداقل مقدار لازم برخوردار باشد.

انتخاب کرم شب مناسب

برای اینکه از ترکیبات موجود در کرم شب مطمئن شوید، باید برچسب روی آن را به دقت مطالعه کنید.

اگر این محصول بیشتر دارای مرطوب کننده ها مانند روغن، آب، گلیسیرین و عود باشد و مواد ضد پیری دیگری نداشته باشد، نمی توانید بیشتر از یک محصول آبرسان و مرطوب کننده از آن انتظار داشته باشد.

مواد ضدپیری در کرم های شب از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به طور مثال کوآنزیم Q10، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری پوست، اگر به درستی به کار گرفته شوند، اثرات ضد پیری بسیار خوبی بر روی پوست دارند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو