payamgps.com

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس 

میکرو کرم لیفت فوری ایجلس

مقاله مرتبط:

فروش اینترنتی کرم ایجلس instantly ageless

 

اغلب افراد در پی روشی هستند که در مواقعی که نیاز است چین و چروک های پوستشان را از بین ببرند.

چین و چروک های صورت، پف یا کیسه های زیر چشم، روزنه های باز پوست، گودی و تیرگی زیر چشم ها همه از مواردی هستند که صورت را پیر و نازیبا نشان می دهند. بنابراین امروزه در بازار انواع لوسیون ها و کرم ها وجود دارند تا به افراد کمک کنند تا این عارضه ها را از بین ببرند. بسیاری از افراد کرم های زیادی را امتحان کرده اند اما از بسیاری از آنها نتیجه ای نگرفته اند. اما اکنون می توانیم یک محصول ویژه و باورنکردنی را به شما معرفی کنیم. این محصول یک معجزه است.

با استفاده از این محصول می توانید در مهمانی های مختلف ظاهر شوید بدون اینکه چروک ها و خطوط روی پوست، گودی زیر چشم ها و منافذ باز پوستی آزارتان دهند.

لیفت فوری با کرم ایجلس

 

اینستنتلی ایجلس ( Instantly Ageless ) یک میکروکرم بی نظیر است که با توجه به فرمولاسیون ویژه ای که دارد می تواند به سرعت به پوست جذب شود. به همین دلیل این کرم در حدود 2 دقیقه به پوست جذب می شود و میتواند در این زمان کیسه های زیر چشم، گودی زیر چشم ها، چین و چروک ها و روزنه های پوستی را برطرف کنند.

اثر این میکروکرم بدین شکل است که تا حدود 9 ساعت پایدار است. بنابراین می توانید در مهمانی ها و شب نشینی ها شرکت کنید و خیالتان از بابت زیبایی پوستتان راحت باشد.

 

لیفت فوری میکرو کرم ایجلس

 

این کرم محصول کمپانی جنس گلوبال آمریکاست. این کمپانی این محصول را با نام ایجلس وارد بازار کرده است. این محصول یک محصول طبیعی نیز است. این محصول حاوی ماده ای به نام آرژریلاین است. این ماده یک مکانیسم متفاوت از بوتاکس دارد.

بوتاکس در واقع یک سم است. این سم عضلات صورت را فلج می کند. بنابراین چین و چروک های ناشی از اتقباض عضله ها از بین می رود.

این محصول مکانیسمی متفاوت از بوتاکس دارد. کرم اینستنتلی ایجلس به تزریق نیاز ندارد و ماهیچه های صورت را به حالت استراحت در می آورد. در نتیجه چین و چروک ها و کیسه های زیر چشم از بین می روند.

فرمولاسیون این محصول به حالت ذره ای است. به همین دلیل این محصول از طریق مکانیسم هایی در حل سلولی به سرعت به پوست جذب شده و اثر خودش را می گذارد.

مدت ماندگاری میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

 

این محصول می تواند از 4 الی 12 ساعت اثر پایدار داشته باشد. البته میزان ماندگاری این محصول به آب و هوای اطراف شما و میزان فعالیتتان بستگی دارد. زمانی که به مدت زیادی در معرض آب و هوای گرم قرار دارید و یا فعالیت شدید بدنی داشته اید و عرق کرده اید، این محصول به حداقل ماندگاری خودش می رسد. اما در آب و هوای سرد و بدن فعالیت بدنی شدید و تعریق تا 12 ساعت نیز ماندگار خواهد بود.

این محصول به صورت آنی و در لحظه استفاده پوستتان را جوان می کند. در واقع یک لیفت فوری روی پوستتان انجام می دهد. بنابراین می توانید درست پیش از رفتن به مهمانی از آن استفاده کنید.

همچنین این محصول برای استفاده کردن به عنوان زیرسازی قبل از آرایش عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

اثر پایدار کرم لیفت فوری ایجلس

 

این محصول اثر ماندگار نیز دارد. با استفاده مداوم از این محصول می توانید اثر ماندگار ان را ببنید. اگر این محصول را به مدت 1 ماه هر روز استفاده کنید، 30 درصد از چروک های پوستتان به صورت ماندگار برطرف خواهند شد. این اثر تا بیش از 12 روز پایدار خواهد بود.

یکی دیگر از مهمترین ترکیبات موجود در میکروکرم ایجلس، سیلیکون های طبیعی می باشند. این محصولات کمک می کنند تا تیرگی ها و سیاهی های چشم به مرور از بین برود. این محصول همچنین ویؤگی ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

این محصول نیز می تواند برای درمان کردن اگزما و اسکارهای ناشی از جوش به شما کمک کند.

در نتیجه، با استفاده کردن از میکروکرم ایجلس، یک لیفتینگ فوری بدون جراحی و تزریق بر روی صورت شما انجام می شود.

 

شیوه مصرف کرم ایجلس

 

پیش از استفاده از کرم لیفت فوری ایجلس، ابتدا بسته را مالش دهید. زیرا ترکیبات این کرم به دلیل ماهیتشان ممکن است با هم ترکیب شده باشند. این طبیعی است و با مالش آهسته بسته محصول برطرف می شود.

با انگشتتان قدری از کرم لیفت فوری را یعنی کمتر از یک نخود بردارید و به پوستتان بمالید. قلق کار این است که به میزان بسیار کمی از کرم بردارید. البته می توانید برای مالیدن آن به پوستتان از اسفنج آرایشی نیز استفاده کنید.

پس از اینکه کرم را به پوستتان کاملا مالیدید، صبر کنید تا خشک شود. در این حالت نباید اصلا تکان بخورید و حتی لبخند بزنید. می توانید برای سرعت بخشیدن به خشک شدن از فن با باد سرد استفاده کنید.

اگر پس از خشک شدن، باز هم آثاری از چین و چروک ها دیدید، دوباره به منطقه دارای چروک از کرم لیفت فوری ایجلس بزنید و همان مراحل را استفاده کنید.

بهتر است این کرم را روی پوست تمییز بزنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای پاک کردن پوستتان حتما از پاک کننده مناسب استفاده کنید. پاک کننده های مخصوص پوست صورت، فرمولاسیون ملایم تری دارند و به پوست آسیب نمی زنند و آن را بیش از حد خشک یا چرب نمی کنند.

از مهمترین و اثربخش ترین پاک کننده ها در بازار می توانیم کلینزر لومینس را به شما معرفی کنیم که اثربخشی سایر محصولات کمپانی جنس را چندین برابر می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید . https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو