payamgps.com

ضرورت استفاده از لوسیون بدن

ضرورت استفاده از لوسیون بدن

مقاله مرتبط:

لوسیون بادی رینوال لومینس

شاید تا کنون به نیازهای پوست بدنتان فکر نکرده باشید. بهتر است بدانید که نیازهای هر پوستی در فصول مختلف تفاوت دارد. برای نمونه در زمستان چربی و رطوبت موجود در بدن به دلیل تغییرات در اسیدهای چرب بدن که در لایه هایی بالایی پوست وجود دارند کم می شود.  بنابراین، پوست بسیاری از افراد در فصل زمستان دچار خشکی می شود. در فصل تابستان نیز به دلیل کم شدن گرانروی اسیدهای چرب و روان شدن آنها و بیشتر شدن تعریق بدن، رطوبت بدن کم می شود. به همین خاطر پوست بدن افراد در فصل های مختلف سال و در شرایط جوی مختلف به مراقبت های متفاوتی نیاز دارد.

یکی از مهمترین راه حل ها برای مواجه شدن با تغییرات ناشی از شرایط جوی، استفاده از لوسیون های بدن است. لوسیون های بدن معمولا بر مبنای آب هستند. یعنی در فرمولاسیون آنها در حدود 85 درصد آب وجود دارد. بنابراین برای آبرسانی پوست بدن و نجات دادن آن از خشکی و پوسته پوسته شدن بسیار مناسب هستند.

انتخاب لوسیون بدن مناسب

همانطور که پیشتر گفته شد در فرمولاسیون لوسیون های بدن از مقدار زیادی آب استفاده شده است. بنابراین این لوسیون ها با هدف آبرسانی پوست تولید شده اند. اما بسیاری

از آنها مواد دیگری دارند که کاربرد آنها را متفاوت می کند. به طور مثال برخی از این لوسیون ها از مواد ترمیم کننده استفاده کرده اند که برای بهبود زخم ها و نوسازی سلول های پوست بسیار مفید هستند.

برای اینکه بهترین انتخاب را برای تهیه یک لوسیون مناسب داشته باشید، ابتدا باید نوع پوستتان را به خوبی بشناسید. سپس با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین پیشنهاد را برای انتخاب لوسیون بدن مناسب با پوستتان به شما بدهد.

 

تهیه لوسیون بدن با مواد در دسترس

 

می توانید با استفاده از موادی که در خانه در دسترس دارید نیز لوسیون مورد نظر خودتان را بسازید. اگر در مصرف این نوع از ماسک های خانگی تداوم داشته باشید حتما نتیجه خواهید گرفت.
می توانید با استفاده از روغن های طبیعی گیاهان این لوسیون ها را تهیه کنید. این روغن ها سرشار از مواد مغذی برای پوست هستند. همچنین این روغن ها دارای مقادیری از ویتامین های مورد نیاز پوست مانند ویتامین E هستند. همچنین می توانید در روغن های گیاهی طبیعی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 را پیدا کنید که برای جوانسازی پوست بسیار مؤثر هستند.

این ترکیبات می توانند در فصول سرد سال رطوبت از دست رفته پوست شما را جبران کرده و همچنین از از دست رفتن مابقی رطوبت ضروری پوست جلوگیری کنند.

از طرفی برخی نواحی در بدن وجود دارند که به دلیل حساس بودن همواره خشک هستند. نواحی مانند زانو، آرنج و غضروف بیرونی پاها. این لوسیون های خانگی می توانند به شما کمک کنند تا پوستی سالم و نرم و شاداب در این نواحی داشته باشید.

 در ادامه درباره تهیه برخی لوسیون های خانگی به شما اطلاعاتی می دهیم:

لوسیون روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن بادام

روغن نارگیل یک ماده نرم کننده طبیعی می باشد. اسیدهای چرب موجود در این روغن به خوبی جذب می شود. به طوری که میزان جذب آنها حتی از برخی لوسیون های بدن موجود در بازار نیز بیشتر می باشد. این روعن همچنین پوست را رطوبت رسانی می کند و از پدید آمدن چین و چروک های پوستی ممانعت به عمل می آورد.

روغن زیتون سرشار از ویتامین E نیز می باشد. این روغن ترک های پوستی را از بین می برد. زیرا خاصیت جوانسازی و ترمیم کنندگی دارد. بنابراین می تواند چروک، خط و خطوط و ناهمواری های پوستتان را برطرف کند.

روغن بادام نیز پاک کننده و ضد عفونی کننده است. بنابراین می تواند به پوستتان کمک کند تا کمتر جوش بزند.

توجه داشته باشید که روغن نارگیل در دمای معمولی جامد است. می توانید این روغن را روی شوفاژ با در مایکروفر بگذارید تا قدری گرم شود. توجه داشته باشید که آن را زیاد داغ نکنید.

این روغن بوی مطبوعی نیز دارد و پس از استفاده به شما حس خوشایندی می دهد.


لوسیون های بدن آبرسان خانگی

 

بدن ما علاوه بر ویتامین ها و اسیدهای چرب، برای شاداب و مرطوب بودن به مولکول های آب نیز نیاز دارد. مولکول های آب در سلول ها تنفس سلوی و سوخت و ساز سلول ها را زیاد می کنند. اگر میزان کافی از مولکول های آب در سلول ها وجود داشته باشد، سلول های بدن با نشاط شده و به سرعت در بدن تقسیم می شوند. بنابراین می توانند به سرعت بافت های آسیب دیده را ترمیم کننده و آثار زخم و عارضه های پوستی را از بین ببرند.

برای این کار می توانید از موادی استفاده کنید که آبرسان های طبیعی هستند. آلوئه ورا یکی از این مواد است که می توانید به خوبی پوست را آبرسانی کند. این ماده می تواند از افتادن و شل شدن پوست بدن جلوگیری کرده و یک لیفتیگ طبیعی روی پوست انجام دهد.

اگر ژل آلوئه ورا را از آن استخراج کردید، آن را در یخچال نگه داری کنید تا بتوانید چند روز از آن استفاده کنید.

 

چرا باید حتما از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

بدن ما نیز مانند صورت نیازهایی دارد. متأسفانه بسیاری از افراد نیازهای پوست بدنشان را در نظر نمی گیرند و فقط به پوست صورتشان می رسند. این مسئله باعث می شود تا پوست بدن به مرور خشک و پوسته پوسته شود. زمانی که زخم ها روی پوستشان پدید آمد، به یاد می آورند که باید پوستشان را بهبود ببخشند. بنابراین، به پیشگیری از عارضه های پوستی توجه کنید تا در دردسر نیفتید. همچنین برخی افراد دارای ترک های ناشی از کشش پوست و یا اسکارهای حاصل از جوش ها هستند. اگر به طور مداوم از لوسیون بدن مرغوب استفاده کنید می توانید اثر این لوسیون ها را به خوبی بر پوستتان ببینید.

لوسیون بادی رینوال لومینس

یکی از مهمترین لوسیون های بدن موجود در بازار که طرفداران بسیاری دارد، لوسیون بادی رینوال یا ترمیم کننده پوست بدن لومینس است که از تکنولوژی سلول های بنیادی بهره گرفته و میتواند به سرعت پوستتان را ترمیم کند.

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو