payamgps.com

خرید کرم شب لومینس

خرید کرم شب لومینس

مقاله مرتبط:

سن استفاده از کرم روز و شب

پیر شدن پوست

در زمان جوانی سلول های پوستی به سرعت تولید شده و جایگزین می شوند. بنابراین اگر مشکلی در پوست به وجود بیاید به سرعت ترمیم می شود. اما زمانی که سن بالا می رود دیگر سرعت تولید و جایگزینی سلول ها کم می شود. همچنین با افزایش سن تولید پروتئین های ضروری موجود در پوست که خاصیت ارتجاعی آن را حفظ میکنند و مانع از ایجاد چین و چروک ها هستند رفته رفته کم شده تا متوقف می شود.

بنابراین در صورت خط و خطوط و چین و چروک های کم عمق پدید می آیند. رفته رفته چربی های لایه های زیرین پوست نیز تحلیل می روند و چین و چروک ها عمیق تر می شوند. مانند خط های واضح اطراف لب، روی پیشانی و روی گونه ها.

یکی دیگر از عارضه هایی که با پیری در صورت پدید می آید کیسه ها یا پف زیر چشم است که تأثیر بسیاری در زیبایی چهره افراد دارد.

تمایل بشر به زیبایی و به تعویق انداختن پیری

 

با ایجاد شدن این عارضه ها در پوست، سن افراد بیشتر به چشم می آید. البته که پیری یک روند طبیعی است اما انسان ذاتا تمایل به جاودانگی، جوانی و زیبایی دارد. به همین دلیل دوست دارد که به هر شکلی که شده است پیری را به تعویق بیندازد.

بدین منظور باید روش های کارآمد و مفید جوانسازی در زمان مناسب به بهترین شکل انجام شوند. متخصصان عقیده دارند که افراد باید پس از 30 سالگی برای جلوگیری از بروز پیری مراقبت های لازم را انجام دهند. 30 سالگی کاملا تقریبی می باشد. به دلیل اینکه فرآیند پیری به عوامل بسیاری وابسته است. از این عوامل می توان وراثت و شیوه زندگی کردن را نام برد. بنابراین برای برخی افراد این عدد ممکن است کمتر از 30 باشد و برای برخی دیگر نیز بیشتر. برای انتخاب هر کدام از این روش ها فرد باید پوستش را بهتر بشناسد. زیرا با آگاهی داشتن از نوع پوست، فرد می تواند بهترین روش درمانی را برگزیند و بهترین نتیجه را بگیرد.

استفاده از محصولات جوانسازی برای به تعویق انداختن پیری

امروزه بسیاری از محصولات ضد پیری در بازار ارائه شده اند که برخی از آنها عملکرد خوبی هم دارند. این محصولات شامل مکمل های دارویی و غذایی، محصولات درمانی، بهداشتی و آرایشی می باشند. برخی از این محصولات عملکرد طولانی مدت و برخی دیگر اثری گذرا دارند. از مهمترین این محصولات می توان کرم های شب را نام برد. این کرم های از مهمترین و پرکاربردترین محصولات جوانسازی هستند که اثربخشی بسیار خوبی را از خود نشان داده اند.

کرم های شب

شب، هنگام ترمیم و جوانسازی پوست است. زیرا در هنگام شب، هورمون های محرک ترمیم پوست ترسح می شوند و در زمان شب که پوست در حال استراحت است و از شر آلودگی ها و عوامل آسیب رسان محیری در امان است، پوست به ترمیم خودش می پردازد.

همچنین در هنگام شب، پوست با انجام تنفس و تعریق رطوبت بسیار زیادی را از دست می دهد. اگر از دست دادن رطوبت پوست به میزان زیادی باشد و جبران نشود، به مرور موجب پیدایش آثار پیری می شود و چین و چروک ها در پوست پدیدار می شوند. به همین دلیل دانشمندان می گویند که شب، بهترین زمان برای ترمیم و نوسازی پوست است. به همین دلیل نیز کرم های جوان کننده پوست نیز در زمان شب و در هنگام استراحت باید استفاده شوند.

کرم شب لومینس

در هنگام شب، نیاز به محصولی قدرتمند داریم تا بتواند در مدت 8 ساعته ای که خواب هستیم عمل جوانسازی و مرطوب کنندگی را به خوبی انجام دهد. بنابراین محصول مورد  باید دارای قابلیت تازه کنندگی بافت های پوستی باشد تا بتواند به ما کمک کند.

یکی از مهمترین و معروفترین کمپانی ها در زمینه محصولات بهداشتی، درمانی و آرایشی کمپانی جنس گلوبال است که متعلق به کشور آمریکاست. این کمپانی محصولات جوانسازی پوستش را تحت عنوان برند لومینس به بازار ارائه کرده است که شامل کرم ها و سرم های ضد پیری هستند. از مهمترین محصولات این کمپانی که دارای بالاترین درصد مواد جوانساز است می توان کرم شب لومینس را نام برد. با استفاده از کرم شب لومینس می توانید خاصیت ارتجاعی پوستتان را دوباره بازگردانید. همچنین روزنه های پوستی را ببنیدید و چین و چروک های پوست را برطرف کنید و پوستی صاف، شفاف، شاداب و یکدست داشته باشید.

برای دیدن خواص ضد پیری کرم شب لومینس، فقط کافی است پوستتان را با پاک کننده مناسب که ترجیحا کلینزر لومینس باشد به خوبی پاک کنید. سپس کرم شب لومینس را به پوست صورت و گردنتان بمالید و به رختخواب بروید.

این محصول حاوی ویتامین های ضروری برای ترمیم پوست است. همچنین دارای ترکیبات آبرسان برای رطوبت به پوست می باشد. کرم شب لومینس دارای مواد مغذی برای تغذیه پوست نیز می باشد. فرمولاسیون این محصول طوری طراحی شده است که تمامی این مواد به سادگی به پوست جذب شده و تا لایه های زیرین آن نفوذ می کنند.

فواید کرم شب لومینس

 

این محصول به شما کمک می کند تا پس از تکمیل دوره درمان چین و چروک ها و خط و خطوط پوستتان را کم کنید. همچنین به مرور پوست شما سفت شده و یک لیفتینگ روی ان انجام می شود. برای آبرسانی پوست نیز می توانید به این کرم تکیه کنید. به طور که در هفته های ابتدایی درمان خواهید توانست اثرات آبرسانی پوست را که شامل شفاف شدن و شاداب شدن پوست است ببینید.

این کرم با تمامی انواع پوست سازگاری دارد.

خرید کرم شب لومینس

برای خرید برند های مهم جهانی باید دقت بسیاری به خرج دهید. می توانید هم اکنون این کرم را از سایت ایران ایجلس که به طور انحصاری تأمین کننده این محصول است با قیمت مناسب و به سرعت تهیه کنید. ایران ایجلس همچنین با مشاوران خود می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو