payamgps.com

اثرات سرم های جوانسازی بر پوست

اثرات سرم های جوانسازی بر پوست

مقاله مرتبط:

سرم جوانسازی لومینس

 

انواع گوناگون سرم های جوانسازی در بازار

امروزه افراد در رابطه با سرم های جوانسازی اطلاعات زیادی دریافت می کنند. در بسیاری از فروشگاه ها و یا شبکه های اجتماعی تبلیغات زیادی در رابطه با خرید این سرم ها انجام می شود. ممکن است این پرسش برایتان پیش بیاید که آیا واقعا این سرم ها اثربخش هستند یا اینکه صرفا جنبه تبلیغاتی دارند.

برای اینکه در این رابطه اطلاعات صحیحی داشته باشید، توصیه می کنیم پای صحبت متخصصان بنشینید.

متخصصان پوست اعتقاد دارند این سرم ها عملکرد بهتری از کرم های مرطوب کننده دارند. البته میزان اثربخشی آنها به نوع سرم استفاده شده و مدت استفاده از آن بستگی دارد.

 

آیا سرم های جوانسازی پوست ضروری هستند؟

 

به دلیل مواد جوان کننده و خاصیت ترمیمی که این سرم های دارند، برای داشتن پوستی جوان و زیبا مورد نیاز هستند. این سرم ها انتخابی مؤثر هستند و برای داشتن پوستی سالم باید در برنامه مراقب از پوست قرار بگیرند.

نحوه اثرگذاری سرم های جوانسازی پوست

 

این سرم ها در انواع مختلف روغن، ژل و یا کرم ارائه می شوند. این سرم ها دارای مواد اولیه ای هستند که اثر محافظت کننده برای بدن دارند. بسیاری از ترکیبات این سرم ها با کرم های مرطوب کننده مشترک است. ولی به دلیل اینکه پایه این سرم ها آب است، سرم های جوانسازی بهتر جذب پوست شده و عملکرد بهتری دارند.

ترکیبات موجود در سرم های جوانسازی

درون این سرم ها مواد مرطوب کننده ای وجود دارد که سطح پوست را آبرسانی می کنند. این مواد همچنین مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شوند. این سرم ها رقیق هستند و می توانند به خوبی به لایه های پایینی پوست نفوذ کنند. در نتیجه حتی می توانند تا لایه های زیرین پوست نیز اثر بگذارند و عمل ترمیم را در محدوده بیشتری انجام دهند. این سرم ها همچنین می توانند جوانسازی پوست را تحریک کرده و آن را سرعت ببخشند.

سرم ها نقش محافظت کنندگی بی نظیری در برابر خور خورشید دارند. افزون بر مواد ضد آفتاب، آنتی اکسیدان ها نیز برای محافظت از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد ضروری هستند.

یکی از مهمترین مواد موجود در این سرم ها، اسید لاکتیک و اسید گلیکولیک است. این مواد خواص لایه برداری دارند که باعث می شوند پوست تازه تر و شفاف تر شود.

اگر از این سرم ها به طور روزانه استفاده کنید، می توانید از استفاده کردن از لایه بردار هایی که بعضا فرمولاسیون قوی دارند و آسیب رسان هستند  بی نیاز شوید.

ترکیبات اصلی سرم های جوانسازی

 

سرم های جوانسازی ترکیباتی فعال دارند. به همین دلیل می توانند تا قسمت های عمیق پوست جذب شوند. بنابراین قادر هستند تا مشکلات پوستی نظیر التهاب، لک ها و جوش ها را بهبود ببخشند.

این سرم ها برای پوست های چرب عملکرد بهتری دارند. به دلیل اینکه پوست های چرب نمی توانند کرم های سنگین را تحمل کنند و ممکن است پوست دچار جوش شود. اما پایه این سرم ها آب است. به همین دلیل این سرم ها منافذ پوست را مسدود نمی کنند. به همین خاطر این سرم ها برای پوست های چرب عملکرد بسیار خوبی دارند.

افرادی که پوست های خشک و یا معمولی دارند می توانند ابتدا از این سرم ها استفاده کنند و سپس روی آن کرم مرطوب کننده بزنند.

این سرم ها همچنین حاوی ویتامین C هستند. این ویتامین برای ترمیم پوست و از بین بردم لک های پوست ضروری است. این مسئله موجب می شود تا پوست درخشان شده و جوان شود.

این سرم ها در غلظت های متفاوتی به بازار عرضه شده اند. سرم هایی که غلیظتر هستند باید به میزان کمتری استفاده شوند. زیرا موجب چسبندگی پوست می شوند.

آیا در کنار سرم های جوانسازی باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنیم؟

 

سرم های جوانسازی بر مبنای آب هستند. این ویژگی در عین حال که مزیت آنهاست، باعث می شوند تا این محصولات نتوانند برخی از مواد را در خود نگه دارند. به طور مثال این سرم ها نمی توانند مواد روغنی مورد نیاز پوست را تأمین کنند. بنابراین برای جبران کردن فقدان این مواد توصیه می شود تا از کرم های مرطوب کننده در کنار این سرم ها استفاده کنید.

برای این کار می توانید ابتدا سرم جوانسازی را روی پوست تمیزتان بمالید. سپس حدود ربع ساعت به پوستتان استراحت بدهید. پس از آن می توانید از کرم های مرطوب کننده روی پوستتان استفاده کنید.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو