payamgps.com

کرم روز لومینس و جلوگیری از سرطان پوست

کرم روز لومینس و جلوگیری از سرطان پوست

مقاله مرتبط:

کرم های روز و شب چه تفاوتی با هم دارند؟

کرم روز لومینس از محصولات کلیدی در پکیج جوانسازی لومینس می باشد. این کرم یک محافظ قدرتمند در برابر عوامل بیرونی می باشد که به شما کمک می کند تا پوستتان از گزند عوامل آسیب رسان مانند آفتاب و آلودگی هوا در امان بماند. در ادامه در رابطه با این محصول و مهمترین اثرات محافظتی آن به شما اطلاعاتی می دهیم.

فواید کرم روز لومینس

این محصول دارای ترکیباتی با خاصیت ضد آفتابی می باشد. این محصول دارای SPF استاندارد 30 می باشد که نشان دهنده محافظت کامل از پوست در برابر پرتوهای زیانبار خورشید است.

این محصول همچنین دارای ترکیباتی است که پوست را برابر ترکیبات مضری مانند رادیکال های آزاد محافظت می کند.

این محصول علاوه بر اینها دارای مواد جوانساز است که می توانند به ترمیم و جوانسازی پوست کمک کنند. این محصول همچنین دارای ترکیبات آبرسان است. این ترکیبات خواص آبرسانی بسیار بالایی دارند به طوری که می توانند در هفته اول مصرف از این کرم پوستتان را تا 85 درصد آبرسانی کنند و لطافت و شفافیت بی نظیری به آن ببخشند.

اثر کرم روز لومینس بر پیشگیری از سرطان پوست

برای اینکه به خوبی بتوانید مفهوم ضد سرطانی پوست را درک کنید بهتر است که ابتدا بدانید که سرطان پوست چیست و چگونه پدید می آید.

سرطان پوست در واقع ناشی از عملکرد مختل شده ملانین در بدن است. ملانین ماده اصلی در پوست است که تفاوت رنگ پوست افراد را موجب می شود.

ملانین چیست؟

ملانین رنگدانه است. این ماده توسط واحدهای آمینواسیدی تایروسن ساخته می شود. ملانین انواع مختلفی دارد. حداقل سه نوع از آن رنگ بافت های مختلف بدن را ایجاد می کنند. ملانین مسئول تولید رنگ چشم، ملانین رنگ مو و ملانین تعیین کننده رنگ پوست جزء این موارد می باشند.

اما وظیفه ملانین به همین سادگی نیست. این ماده وظیفه مهمتری نیز دارد. ملانین از DNA موجود در سلول های پوستی در برابر اشعه های آسیب رسان خورشید مانند فرابنفش محافظت می کند.

بیماری ملانوما نوعی خطرناک از سرطان پوست

ملانوما در واقع نوعی از سرطان پوست است که در اثر تولید بی رویه و تجمع ملانین در سلول های پوست پدید می آید. مهمترین عامل پدید آمدن این بیماری قرار گرفتن طولانی مدت در معرض پرتوهای زیانبار خورشید می باشد.

نحوه تولید ملانین در پوست

پوست در اصل یکی از اعضای بدن است. این عضو خارجی ترین و گستره ترین عضو بدن است که اندام های داخلی را محافظت می کند. بنابراین خودش بیشتر در معرض آسیب ها قرار می گیرد. به همین دلیل دائما در حال تکثیر سلول ها و نوسازی و ترمیم خودش است.

نوعی از سلول های موجود در پوست ملانوسیت نام دارند. این سلول ها وظیفه تولید ملانین را به عهده دارند. ملانین با اشعه های فرابنفش خورشید تخریب می شود. زمانی که ملانین تخریب شود ملانوسیت شروع به تولید ملانین بیشتری برای جبران آن می کند. در نتیجه تولید و تجمع ملانین در بدن افزایش می یابد. تجمع ملانین اضافی موجب می شود تا لکه های رنگی در پوست پدید بیایند. به همین دلیل پوستی که زیاد زیر آفتاب باشد به مرور دچار لکه های ریز رنگی به رنگ های قهوه ای و سیاه می شود.

بروز سرطان بر اثر تولید شدید ملانین در پوست

وقتی که تولید ملانین در اثر آفتاب شدید در پوست بسیار شدت بگیرد، ملانوسیت هایی که بسیار پرکارند به اضافه بافت های اطراف آنها غده های غیر سرطانی و بعضا رنگی را پدید می آورند. این غده ها همان خال های گوشتی هستند که بعضا رنگی می باشند.

در برخی موارد دیگر ملانوسیت ها قابل کنترل نیستند و در روند تقسیم سلول هایشان اختلال ایجاد می شود. حتی ممکن است سلول ها جابه جا ساخته شوند. یا اینکه سلول هایی که زمان مرگشان است نمیرند و همه این سلول های مختل شده در یک جا جمع شوند و غدد سرطانی را پدید آورند. اگر این غدد در وضع بدتری قرار بگیرند ممکن است همچنان بی رویه تقسیم شده و تمام بدن را درگیر کنند.

کرم روز لومینس می تواند جلوی بروز سرطان را بگیرد

کرم روز لومینس می تواند به شما کمک کند تا اثرات مضر نور خورشید در امان باشید. در تهیه این کرم از سلول های بنیادی موجود در چربی انسان کمک گرفته شده است. به همین دلیل این کرم خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیری دارد.

این محصول همچنین دارای ترکیبات با ویژگی ضد آفتاب است که شما را از مصرف جداگانه ضد آفتاب بی نیاز می کند. زمانی که این محصول مانع از اثر مخرب پرتوهای خورشید شود، ملانوسیت ها نیز دچار اختلال نمی شوند و عارضه ها و بیماری های پوستی پدید نخواهند آمد.

اثرات کرم روز لومینس بر زیبایی و جوانی پوست

این محصول دارای موادی مانند عصاره عدس، جلبک دریایی و سبز و عصاره سیب می باشد. این ترکیبات می توانند پوست را آبرسانی کرده و به آن لطافت و نرمی ببخشند. اثر آبرسانی این ترکیبات به حدی است که در 2 هفته ابتدایی مصرف نرمی بی نظیر پوستتان را مشاهده خواهید کرد.

این محصول همچنین دارای ویتامین های مورد نیاز پوست برای ترمیم و جوانسازی می باشد. کرم روز لومینس همچنین دارای فاکتور های رشد بسیاری است که از سلول های بنیادی انسان به دست آمده اند. این فاکتور های رشد می توانند ارتباط بین سلولی را سرعت ببخشند و ترمیم و در نتیجه جوانسازی پوست را سرعت ببخشند.

این محصول می تواند به لایه برداری ایمن نیز کمک کند. با این محصول می توانید سلول های مرده را از سطح پوستتان بردارید تا پوستتان به راحتی خودش را ترمیم کند.

این محصول برای همه انواع پوست سازگار می باشد.

این کرم فاقد هرگونه مواد حساسیت زای شیمیایی می باشد. بنابراین پوستتان را دچار عوارضی مانند التهاب و یا جوش ها نمی کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو