payamgps.com

کرم های روز و شب چه تفاوتی با هم دارند؟

کرم های روز و شب چه تفاوتی با هم دارند؟

مقاله مرتبط:

خرید کرم شب لومینس

 کرم روز لومینس

مراقبت از پوست

در طول روز پوست با عوامل محیطی مانند پرتوهای مضر آفتاب، باد، آلودگی هوا و سایر موارد قرار دارد.

برای مراقبت از پوست شیوه های مختلفی وجود دارد. افراد شیوه های مختلفی را برای سالم نگه داشتن پوستشان بر می گزینند. برخی از افراد از انواع مختلف محصولات بهداشتی و درمانی مانند کرم های جوانساز استفاده می کنند.

برخی از از مواد طبیعی و عصاره های گیاهان مانند روغن زیتون و روغن آرگان استفاده می کنند.

یکی از مهمترین شیوه ها برای مراقبت از پوست استفاده از کرم های روز و شب می باشد. برخی افراد فکر می کنند که این کرم ها جنبه درمانی ندارند و بیشتر برای تبلیغات و درآمدزایی شرکت ها و فروش بیشتر تولید شده اند و تفاوتی با هم ندارند.

در این مقاله در رابطه با تفاوت کرم های روز و شب به شما اطلاعاتی می دهیم.

کرم های روز و شب چه تفاوت هایی با هم دارند؟

کرم روز

در طول روز، پوست به ویژه پوست صورت در معرض عوامل آسیب رسان محیطی قرار می گیرد. عواملی مانند پرتوهای فرابنفش خورشید، آلودگی هوا و آرایش روی صورت. به همین خاطر کرم های روز با هدف اصلی محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی تولید شده اند. این کرم ها دارای ترکیباتی هستند که پوست را از پرتوهای  مضر خورشید، سموم و رادیکال های آزاد محافظت می کند. این کرم ها به سرعت جذب پوست می شوند. این کرم ها همچنین دارای ترکیبات ضد آفتاب هستند. میزان قدرت این ترکیبات با SPF سنجیده می شود.

این کرم ها دارای ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان ها و کافئین می باشند. این ترکیبات می توانند پوست را سفت کرده و از بیماری هایی مانند سرطان پوست محافظت کنند.

این کرم ها به طور معمول آرایش صورت را هم در نظر می گیرند. بنابراین می توانید از این کرم ها به عنوان زیرلایه برای آرایش صورت استفاده کنید. این کرم ها چربی کمتری دارند. به راحتی نیز جذب پوست می شوند.

کرم شب

در هنگام شب، وقتی که فرد برای ساعت ها در خواب می باشد، تمامی اندام ها به ترمیم و بازسازی سلول های از دست رفته شان می پردازند. پوست صورت نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این هنگام پوست صورت یک لیفتینگ بسیار خوب انجام می دهد. به همین دلیل کرم های شب ساخته شده اند.

فرمولاسیون این کرم ها طوری است که در زمان طولانی جذب پوست می شوند. به دلیل اینکه در شب پوست از صدمات عوامل محیطی مانند نور خورشید، آلودگی هوا و عوامل دیگر محیطی در امان است. به دلیل اینکه دیگر این عوامل پوست را تهدید نمی کنند پس نیاز به جذب پر سرعت کرم نیز مرتفع می شود.

در هنگام شب مواد ضد چروک زمان کافی دارند تا جذب شوند و عملکرد درمانی خود را بگذارند. به همین خاطر کرم های شب دارای بالاترین میزان مواد ضد چروک هستند. بنابراین این مواد در هنگام شب و در زمان کافی می توانند اثر خود را بگذارند.

چرا باید از هر دوی این کرم ها با هم استفاده کرد؟

 

این کرم ها با هم تفاوت های بسیاری دارند. به همین دلیل بهتر است که هر کدام در جای خود استفاده شوند. شاید بپرسید که اگر این ها را در زمان برعکس به کار ببریم آیا به پوست ما صدمه می زنند؟ خیر، این کرم ها با استفاده نا به جا به پوست آسیب نمی رسانند. اما با این کار تأثیر آنها را تا حد زیادی کم می کنید.

مثلا اگر کرم شب را در روز استفاده کنید پوست چرب تر از حد معمول می شود و پوستتان در مقابل نور خورشید به خوبی ایمن نمی شود.

همچنین اگر کرم روز را در هنگام شب استفاده کنید در موقعی که نیاز دارید، مواد ضد چروک و ضد پیری کمتری به پوستتان می رسد. ممکن است برخی افراد با استفاده این کرم ها در زمانهای مختلف مشکل داشته باشند. کرم های همه کاره مختص این افراد هستند. این کرم ها روش مناسبی برای محافظت ار پوست می باشند.

به این مسئله بسیار دقت کنید که برای برگزیدن هر گونه کرم باید سن، نوع پوست، رژیم غذایی و مدت زمان بودن زیر آفتاب را در نظر بگیرید.

باید برای انتخاب این کرم ها به این نکته دقت داشته باشید که پوستتان همواره مرطوب باشد و همچنین همواره در مقابل نور خورشید محافظت شود.

 

برای تماس با ایران ایجلس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو