payamgps.com

خرید کرم شب لومینس


خرید کرم شب لومینس

پیر شدن پوست

در جوانی سلول های پوستی به سرعت در حال تکثیر و جایگزین شدن هستند. سلول های تازه ساخته شده و سلول های قدیمی جای آنها را می گیرند. اما زمانی که سن بالا می رود هم سلول ها با سرعت کمتری جایگزین می شوند و هم کلاژن و الاستین کمتر تولید می شوند. کلاژن و الاستین در واقع الیافی پروتئینی هستند که در پوست وجود دارند و موجب خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست می شوند. بدین ترتیب از ایجاد خط و خطوط و چین و چروک در پوست جلوگیری می کنند.

با بالا رفتن سن نواحی اطراف لب، گونه ها و پیشانی دچار چین و چروک شده و رفته رفته عمیقتر می شوند. زیر چشم ها کیسه هایی تشکیل می شود که اصطلاحا پف زیر چشم نام دارند. خط لبخند و خطوط روی گونه هم پدیدار می شوند.

تمام این موارد باعث می شوند که سن افراد بالاتر نشان داده شود. این امر موجب می شود تا روحیه افراد تحت تأثیر قرار بگیرد.

ذات انسان به جاودانگی میل دارد. بنابراین با وجود اینکه پیری یک فرآیند اجتناب ناپذیر استف اما انسان دوست دارد آن را عقب بیندازد.

شیوه های به تعویق انداختن پیری پوست

 

برای اینکه پیری را به تعویق بیندازید بهتر است که از روش های جوانسازی استفاده کنید. متخصصان پوست اعتقاد دارند که باید از 30 سالگی به بعد برای جلوگیری از بروز پیری باید مراقبت های مورد نیاز برای پوست را انجام دهید. البته این عدد کاملا حدودی است. در برخی افراد روند پیر شدن زودتر از این سن رخ می دهد. اما برخی دیگر بعد از 30 سالگی هم نیازی به مراقبتهای به تعویق انداختن پیری ندارند.

جوانسازی شیوه های متفاوتی دارد. انتخاب هر یک از این این روشها نیاز به شناخت فرد از نوع پوستش دارد تا بر حسب ضرورت روش مناسب خود را انتخاب کند. یکی از روش های مراقبت از پوست استفاده کردن از محصولات مراقبت از پوست می باشد. یک از محصولات مراقبت از پوست که نقش بسزایی در جوانسازی پوست دارد کرم شب است.

 

کرم شب

 

هورمون های مؤثر در روند ترمیم و بهبود سلول های پوستی در شب و هنگامی که فرد خواب است رخ می دهد. با این روند، پوست سلول های جدید را تولید می کند و جایگزین سلول های پیر و فرسوده می کند. پژوهش ها نشان داده است که پوست در زمان شب رطوبت زیادی را از طریق تنفس و تعرق از راه منافذ پوستی از دست می دهد. اگر رطوبتی که از دست می رود زیاد باشد، باعث پدید آمدن آثار پیری مانند چین و چروک ها می شود.

به گفته پژوهشگران بهترین زمان برای بازسازی و ترمیم سلول های پوست، شب است. در نتیجه باید از مواد جوانساز و ترمیم کننده پوست در زمان شب استفاده کرد.

در زمان حدود 8 ساعتی که در خواب هستید کرم های جوان کننده به خوبی کار خود را انجام می دهند. و می توانند در این زمان تمامی بافت های پوست شما را بازسازی کنند. همچنین هنگامی که پوستتان آماده پذیرش است، عمل جوانسازی برای پوستتان انجام می شود.

کرم شب لومینس

 

یکی از معروفترین برندهای جوانسازی لومینس است. این پکیج حاوی محصولات جوانسازی می باشد که یکی از آنها کرم شب لومینس است. برند لومینس متعلق به کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کرم قادر است خاصیت کشسانی را به پوست بازگرداند. بنابراین چین و چروک ها را از بین می برد و پوستی صاف و بی نقص را برایتان فراهم می آورد.

این کرم باید هر شب پیش از خواب بر روی پوست تمییز مالیده شود. این کرم را می توانید روی نواحی صورت و گردن بمالید تا اثر آن را در زمان کوتاهی ببینید.

این محصول سرشار از ویتامین های ضروری بدن است. این محصول حاوی مواد جوانساز و مرطوب کننده است. این مواد به سادگی به پوست جذب می شوند. بنابراین در حفظ شادابی پوست نقش مؤثری دارد. این کرم حاوی کلیه مواد معدنی و مغذی مورد نیاز پوست می باشد که عمل ترمیم سلول های پوستی را تحریک می کنند.

شیوه مصرف کرم شب لومینس

 

این کرم را باید بر روی پوست تمییز استفاده کنید. برای این کار باید با استفاده از یک شوینده مناسب ابتدا پوست خود را تمییز کنید. بهتر است برای این کار از کلینزر لومینس استفاده کنید. استفاده از این کلینزر جذب مواد ضد پیری و جوانساز را به حد اکثر می رساند. پس از شستشوی پوستتان قدری از کرم شب را روی پوستتان قرار دهید و به آهستگی بمالید تا جذب شود.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو