payamgps.com

ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس

عملکرد ملانین در پوست

ملانین یکی از موادی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد. اما بعضی مواقع وجود ملانین در پوست مشکل ساز می شود. زیرا عوامل محیطی ممکن است آن را تحریک کنند.
یکی از عارضه هایی که به ملانین مربوط است هیپرپیگمنتاسیون می باشد. این عارضه پوستی بی خطر است. اما در زیبایی تأثیر زیادی دارد و به همین دلیل افراد را درگیر می کند. در این عارضه رنگدانه ها به شکل غیر یکنواختی در پوست تجمع پیدا می کنند.

این عارضه بسیار شیوع پیدا کرده و افراد بسیاری به آن مبتلا هستند. هیپرپیگمنتاسیون در واقع تجمع غیر یکنواخت رنگدانه ها در پوست می باشد. بدین ترتیب که هاله ای از رنگهای متفاوت با رنگ اصلی پوست در یک ناحیه جمع می شود. این لکه های رنگی به این دلیل به وجود می آیند که ملانین اضافی تولید شده در یک محل جمع می شود و رسوب می کند.ملانین به رنگدانه های موجود در پوست گفته می شود. ملانین موجب داشتن رنگ طبیعی پوست است. زمانی که عارضه هیپرپیگمنتاسیون به وجود بیاید هر رنگ پوست از هر نژادی را می تواند تحت تأثیر قرار دهد.

لکه های پوستی در اثر پیری

نوعی از انواع شایع هیپرپیگمنتاسیون لکه های پیری هستند. این لکه ها با افزایش سن و ایجاد اختلال در تولید رنگدانه ها به وجود می آیند. با بالا رفتن سن آنزیم ها و سلول ها دچار اختلال شده و به درستی نمی توانند فعالیت کنند. یکی از عوارض این امر ایجاد عوارض پوستی می باشد.


لکه های پیری

لکه های دوران پیری یا لکه های خورشیدی شکلی شایع از هیپر پیگمانتاسیون می باشند. این لکه ها به دلیل آسیب دیدن پوست بر اثر آفتاب به وجود می آیند. این لکه های تیره به طور معمول روی دست ها و صورت ایجاد می شوند. چون این نواحی بیشتر زیر آفتاب قرار می گیرند.

لکه های حاصل از تابش خورشید

ملانین علاوه بر تعیین رنگ پوست، وظیفه محافظت از پوست در برابر آفتاب را نیز بر عهده دارد. ملانین از سلول هایی در پوست به نام ملانوسیت تولید می شود. زمانی که نور خورشید به ویژه پرتوی فرابنفش خورشید به پوست می تابد، ملانوسیت تشخیص می دهد که پوست در حال خطر است و برای محافظت از پوست شروع به تولید ملانین می کند. ملانین های اضافی تولید شده در برخی موارد در یک نقطه تجمع پیدا کرده و لکه های رنگی به رنگ های قهوه ای تیره و روشن را پدید می آورند.

لکه های بارداری

لکه های حاملگی به رنگ قهوه ای بوده و بیشتر به شکل قرینه هستند. اندازه و رنگ آنها شبیه به لکه های پیری یا حاصل از آفتاب است. این لکه ها به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد شده در بدن به وجود می آیند. در موارد بسیاری این لکه ها پس از اتمام دوران بارداری از بین می روند. اما در مواردی نیز در پوست باقی می مانند. تغییرات هورمونی در موارد دیگر نیز موجب تولید بیش از حد ملانین شده و لکه های رنگی را به وجود می آورد. به طور مثال خانم هایی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند نیز ممکن است دچار این لکه ها بشوند.


کک و مک

این نوع لکه ها نیز کوچک و قهوه ای رنگ هستند. این لکه ها ممکن است علاوه بر صورت در قسمت های دیگر بدن نیز مشاهده شوند. اما روی نواحی صورت و بازو بیشتر احتمال بروز دارند. مهمترین عامل بروز کک و مک ژنتیک است. یعنی این عارضه به ارث می رسد. اما تابش آفتاب بر این لکه ها، آنها را تشدید می کند. در نتیجه پوست قدری تیره تر شده و لکه ها تشدید می شوند.

ژل روشن كننده لومينس

ژل روشن کننده و آبرسان لومینس دارای ترکیبات منحصر به فردی است که می تواند لکه های پوستی را از بین ببرد و همچنین باعث روشن شدن پوست شود. این ژل می تواند اسکارها و سایر اثرات و عارضه های رنگی موجود در پوست را کمرنگ کرده و برایتان پوستی سالم و شفاف پدید آورد.
ژل روشن کننده لومینس می تواند منافذ باز پوست را ببندد و پوست را یکدست کند. برای روشن کردن تیرگی های پوستی و مخصوصا حلقه های تیره دور چشم ها و تیرگی های زیر چشم می توانید روی این ژل حساب کنید. این ژل پوستی شفاف و روشن به شما هدیه خواهد داد.

فواید ژل روشن کننده لومینس

ژل روشن کننده لومینس هر نوع عارضه ای را که منجر به تغییر رنک در پوست باشد را از بین می برد. این محصول هم برای از بین بردم لکه های ایجاد شده بر اثر اختلالات هورمونی مناسب است و هم برای لکه های به وجود آمده در اثر پرتوهای خورشید.
این محصول را می توانید هم برای صورت و هم برای گردن استفاده کنید.

ژل روشن کننده لومینس در مقایسه با محصولات دیگر

بسیاری از محصولاتی که امروزه در بازار با عنوان روشن کننده عرضه می شوند حاوی ماده ای به نام هیدروکینون می باشند. این ماده به سرعت ملانین تجمع یافته را از بین می برد و رنگ پوست را روشن می کند. اما در نظر داشته باشد که مصرف طولانی هیدروکنون باعث ایجاد تحریکات پوستی می شود. بنابراین لکه ها پس از مدتی نه تنها بروز می کنند بلکه شدیدتر می شوند.
اما ژل روشن کننده لومینس فاقد هیدروکینون می باشد. بنابراین این لکه های پوستی را برای همیشه و به صورت پایدار از بین می برد.

طریقه مصرف

پیش از مصرف حتما صورتتان را با یک پاک کننده مناسب با فرمولاسیون ملایم و مناسب برای پوست صورت بشویید و خشک کنید. برای این کار می توانید از کلینزر لومینس استفاده کنید که عملکرد بسیار خوبی دارد. سپس ژل روشن کننده لومینس را به آهستگی و به صورت دایره ای روی قسمت مورد نظر بمالید. می توانید از این ژل به طور روزانه دو بار برای همه قسمت های صورت استفاده کنید. این ژل را برای نواحی دور چشم که پوست بسیار ظریفی دارند استفاده نکنید.
دوره مصرف را حداقل 20 روز ادامه دهید. تا رسیدن به رنگ دلخواه می توانید مصرف را ادامه دهید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو