payamgps.com

پاک کننده صورت لومینس

پاک کننده صورت لومینس

انواع پوست

پوست ها انواع مختلفی دارد. چرب، خشک و مختلط. برخی افراد با پوست های چرب فکر می کنند که اگر پوستشان را شستشو ندهند مشکلی پیش نمی آید و حتی بهتر است. این فکر اشتباه است. زیرا پاک کننده های پوست فقط چربی ها را پاک نمی کنند. آنها تمام آلودگی ها و سموم را می زدایند. همچنین پاک کننده سلول های مرده را از روی پوست برمی دارند و کمک می کنند تا پوست تنفس کند. این در حالیست که پاک کننده های مرغوب و سازگار با پوست صورت آب و چربی های ضروری پوست را از بین نمی برند و به همین دلیل به پوست کمک می کنند تا از خشک شدن در امان بماند.

در ادامه در رابطه با پاک کننده های مناسب پوست به شما اطلاعاتی می دهیم و یک پاک کننده عالی را به شما معرفی میکنیم.

تمییز کردن پوست

تمییز کردن صورت بسیار مهم است. امری که متأسفانه بسیاری از افراد ان را نادیده می گیرند. تمییز کردن صورت از پایه ای ترین موارد برای داشتن پوستی جوان و سالم است. شاید در طول روز بارها نیاز شود که صورتتان را بشویید. برای این کار نیاز دارید پاک کننده ای را انتخاب کنید که در عین حال که تمام آلودگی ها و سموم را به طور عمقی از پوستتان پاک می کند، به پوستتان نیز آسیبی نرساند. پاک کننده مناسب همچنین باید فرمولاسیونی داشته باشد که هم محلول در آب باشد و هم محلول در چربی تا بتواند به لایه های زیرین پوست نفوذ کند و آلودگی ها و چربی های تجمع یافته را پاک کند.

از مهمترین و محبوبترین برند های جوانسازی در جهان می توان برند لومینس را نام برد. این برند سالهاست که محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند و مشتریانش راضی هستند.

از مهمترین محصولات پکیج جوانسازی لومینس می توان به کلینزر آن اشاره کرد. کلینزر لومینس پاک کننده صورت می باشد که برای پاک کردن آرایش و یا آلودگی ها و سموم می توانید از آن استفاده کنید.

 

پاک کننده صورت cleanser لومینس

 

پاک کننده لومینس فرمولاسیون ویژه ای دارد. این محصول می تواند پوست قدیمی که شامل سلول های پیر و مرده است را بزداید. این محصول پوست را جوان و درخشنده می کند. ترکیبی به نام آلفا و بتا هیدروکسی اسید در این محصول وجود دارد. این ترکیب می تواند پوست را صاف و لطیف کند. این پاک کننده پوست را به خوبی پاک میکند و به شما احساس پاکیزگی، سبکی و نرمی پوستتان را می دهد. این محصول همچنین منافذ گرفته شده پوست با آلودگی ها و چربی ها را باز می کند و به پوست اجازه تنفس می دهد.

زمانی که پوستتان پاک شده و روزنه هایش باز شده اند، می تواند محصولات جوانسازی را به بهترین شکل بپذیرد. پس از استفاده از پاک کننده می توانید از سایر محصولات جوانسازی لومینس استفاده کرده و منتظر جذب حداکثری آنها باشید. بنابراین ظاهری درخشان، جوان و بدون نقص به پوستتان باز می گردد.

ویژگی های پاک کننده صورت cleanser لومینس

 

پاک کننده صورت یا همان کلینزر لومینس از لایه های اصلی پوست بر نمی دارد و به سلول های پوستی صدمه نمی زند.

این محصول در خود مواد مغذی بسیاری دارد که در هنگام شستشو آنها را به پوست می رساند.

استفاده از این پاک کننده صورت باعث می شود تا جوش هایتان از بین بروند و جوش جدید به وجود نیاید. همچنین از بروز لکه های پوستی جلوگیری کرده و لکه های موجود را درمان می کند.

این محصول قادر است به طور عمقی و اصولی سم زدایی را از پوست انجام دهد.
با استفاده از پاک کننده لومینس همراه با سایر محصولات جوانسازی لومینس می توانید از حداکثر اثر این محصولات بهره ببرید.

کلینزر لومینس

کلینزر لومینس به پوست اجازه می دهد تا رطوبت خود را نگه دارد. در حالی که آلودگی ها را به طور عمقی از پوست پاک می کند.
این محصول با حفظ کردن رطوبت پوست و بدون نابود کردن مواد ضروری و مورد نیاز پوست، به طور عمقی آن را سم زدایی می کند.

این محصول جوش های ریز سر سیاه و سر سفید را نیز از بین می برد.

این محصول می تواند با فرمولاسیون ملایم خوب چربی های ضروی مورد نیاز پوست را نگه دارد. بنابراین از خشک شده پوست و عوارض آن جلوگیری می کند. در نتیجه پیری پوست و چین و چروک ها که در اثر خشکی پوست به وجود می آیند به تعویق خواهد افتاد.

این محصول به سلول های پوستی کمک می کند تا خودشان را ترمیم کنند. به همین دلیل بر سرعت جوانسازی پوست و جایگزین شدن سلول های قدیمی با سلول های جدید می افزاید.

این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را نگه می دارد و موجب شادابی و لطافت پوست می شود.

پاک کننده صورت لومینس فاقد ترکیبات شیمایی مضری مانند سدیم لویل سولفات و پارابن می باشد.

شیوه ی مصرف

ابتدا مقداری صورتتان را خیس کنید. سپس قدری از ژل پاک کننده لومینس را برداشته و بر پوستتان بمالید. سپس به شکل دایره ای و به آهستگی مالش دهید. 30 ثانیه پوستتان را مالش دهید. سپس آن را به خوبی با آب ولرم بشویید.

قبل از استفاده از سرم جوانسازی، کرم شب و ماسک لیفتینگ لومینس، توصیه می شود تا با استفاده از ژل پاک کننده صورت لومینس پوست خود را به خوبی پاک کنید تا تأثیر این مواد بیشتر شود.

هشدار

مراقبت باشید این محصول با چشمتان تماس پیدا نکند. در صورت تماس با چشم، فورا چسم هایتان را با آب فراوان بشویید. این محصول را زیر نور خورشید و در دمای بالا قرار ندهید. کلینزر لومینس را در محل خنک و عاری از رطوبت نگهداری کنید. بهترین دما برای آن دمای محیط یا 20 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد.

این محصول را در تاریکی نگهداری کنید.

در صورت هر گونه التهاب یا عارضه پوستی به سرعت به پزشک مراجعه کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو