payamgps.com

لوسیون بادی رینوال لومینس

 لوسیون بادی رینوال لومینس

پوست گسترده ترین عضو بدن است. پوست اولین عضوی است که با عوامل خارجی ارتباط دارد. پوست از بافت ها و اعضای داخلی بدن محافظت می کند. با توجه به در تماس بودن با عوامل آسیب رسان خارجی، بسیار احتمال دارد که پوست دچار آسیب شود. بنابراین باید به پوست توجه ویژه شود. زیرا با غفلت کردن از آن ممکن است در زمانی که اصلا فکرش را نمی کنید دچار عوارض و بیماری ها شود و برایتان گرفتاری ایجاد کند.

عوامل محیطی از مهمترین عوامل آسیب رسان به پوست می باشند. عواملی همچون گرما و سرمای شدید، ضربه خوردن، اثرات میکروب، باکتری و قارچ ها، اثر تغییر شدید در میزان رطوبت هوا، آلاینده های محیطی مانند آلاینده های هوا، مواد شیمیایی التهاب آور و تحریک کننده و غیره. این عوامل به پوست آسیب می زنند و باید برای حفاظت پوست در برابر آنها از همین امروز فکری بکنید.

یکی از راه حل هایی که در این زمینه به شما کمک می کند استفاده از لوسیون های ترمیم کننده پوست می باشد. این لوسیون ها ترکیباتی خاص دارند که می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را بهبود ببخشند. این مواد می توانند موجب تسکین دادن پوست شده و همچنین برخی آسیب ها و عارضه های پوستی را درمان کنند.

مواد مغذی ضروری برای پوست

پوست هم یکی از اعضای بدن است. بنابراین برای اینکه سالم بماند باید به آن مواد غذایی رسانده شود. سلول های پوستی عمرشان کوتاه است. یعنی همواره در حال مردن هستند و سلول هاس جدید جایگزین آنها می شوند. این روند ترمیم و نوسازی مداوم سلول ها نیاز به مواد مغذی زیادی دارد که اگر در دسترس سلول ها نباشد روند تولید سلول های جدید را دچار اختلال می کند.

یکی از مهمترین راهکارهایی که باعث می شود پوست همواره بتواند به مواد مغذی مورد نیازش برسد داشتن رژیم غذایی مناسب است. استفاده از برخی مواد را باید در اولویت قرار دهید. از مهمترین موادی که برای پوست ضرورت دارد اسید های چرب می باشند. این اسیدهای چرب در روغن هایی مانند روغن زیتون و روغن کانولا موجود هستند. همچنین آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها به ویژه ویتامین های C وE و مواد معدنی مثل عناصر روی و سلنیوم برای پوست ماده مغذی ضروری محسوب می شوند.

 

منابع غذایی تأمین کننده مواد مغذی پوست

بهترین منابع برای تأمین مواد مغذی مورد نیاز پوست سبزیجات، میوه ها، حبوبات، آجیل و گوشت قرمز و گوشت سفید به ویژه گوشت ماهی می باشد. علاوه بر مواد غذایی مناسب باید روش صحیح پخت غذاها را به طوری که مواد مغذی آنها حفظ شود بیاموزید و به کار بگیرید.

به طور مثال اگر مواد غذایی را در روغنهای جامد سرخ کنید و یا زمان و دمای پخت را بالا ببرید بسیاری از ویتامین ها و مواد آلی مورد نیاز پوست از دست می روند.

بنابراین بهتر است غذاها بیشتر بخار پز شده و یا بدون زودپز و در دمای معمولی پخته شوند.

استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی معتبر پوست

یکی دیگر از مهمترین عواملی که به داشتن پوستی شاداب و سلامت به شما کمک می کند، استفاده کردن از محصولات بهداشتی و درمانی معتبر است. یکی از مهمترین این محصولات که در سراسر جهان در دسترس است و طرفداران بسیاری دارد برند لومینس است. این برند شامل پکیج کامل محصولات سلامت پوست کمپانی جنس آمریکاست. مبنای کار این کمپانی استفاده از سلول های بنیادی انسان و فاکتورهای رشد آزاده شده از آنهاست.  می توانید از لوسیون ترمیم کننده پوست بدن لومینس برای رساندن تمام مواد مغذی و فاکتور های رشد مورد نیاز پوستتان به آن استفاده کنید.

لوسیون بادی رینوال لومینس

این محصول می تواند پوست را آبرسانی کند. این آبرسانی حالت سطحی ندارد و به تمامی لاله های زیرین و بافت های پوست می رود. همچنین این محصول می تواند پوست را در سطح سلولی آبرسانی کند.

لوسیون ترمیم کننده لومینس همچنین مواد مغذی را تا لایه های زیرین پوست می رساند. بنابراین می تواند به بازسازی سلول ها و بافت های پوست کمک کرده و پوست را لطیف و شاداب کند.

لوسیون بادی رینوال لومینس برای تمامی قسمت های پوست به ویژه قسمت های خشک و زبر بدن مناسب است. این محصول می تواند از پوست بدن در برابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت کند و پوست را از پیری زودرس نجات دهد.

ویژگی های لوسیون بادی رینوال لومینس

این محصول را برای همه بدن از گردن تا نوک انگشتان پا می توانیداستفاده کنید. این لوسیون بسیار ملایم و سبک است. تمامی رطوبت و مواد غذایی از دست رفته پوست را می تواند به آن بازگرداند. این لوسیون در نواحی ای که بسیار خشک و خشن هستند مانند قسمت های آرنج، زانو و کف پا تأثیر بسیار خوبی می گذارد.

این محصول از تکنولوژی سلول های بنیادی بهره برده است. بنابراین ویژگی ترمیمی بسیار بی نظیری دارد. زیرا سرعت زدودن سلول های مرده و بافت های از بین رفته را زیاد می کند. همچنین باعث می شود سلول ها با سرعت بیشتر تقسیم شوند و جایگزین سلول های مرده گردند. به همین دلیل این محصول برای درمان بسیاری از عارضه های پوستی نظیر اگزما اثر بخشی بسیار خوبی از خود نشان داده است.

لوسیون بادی رینوال لومینس برای ترمیم زخم و بهبود جای بخیه اثرات بی نظیری دارد.

با یک دوره درمان 3 ماهه می توانید به اثرات اعجاب انگیز این لوسیون پی ببرید.

این پوست همچنین با داشتن آنتی اکسیدان های فعال می تواند پوست را از اثرات رادیکال های آزاد که یک آسیب جدی برای پوست به شمار می آیند حفظ کند.

این لوسیون همچنین سرعت جریان خون را در پوست زیاد می کند. همین امر موجب می شود تا سرعت ترمیم چند برابر شود.

شیوه استفاده

پیش از استفاده از این محصول، ابتدا محل مورد نظر را با یک پاک کننده مناسب تمییز کنید. مقداری از لوسیون را بردارید، به محل مورد نظرتان بمالید و به آرامی مالش دهید. می توانید چندین بار در روز از این لوسیون برای اثرگذاری سریعتر استفاده کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو