payamgps.com

معرفی کلینزر لومینس

معرفی کلینزر لومینس

پاک کردن صورت

پاک کردن صورت یکی از مهمترین موارد برای داشتن پوستی سالم است. اما متأسفانه بسیاری از افراد این مرحله را جدی نمی گیرند. برای اینکه سایر مواد آرایشی و بهداشتی و یا ترکیبات جوانسازی بتوانند بر پوست اثر کند، پوست باید پاک و تمییز باشد تا اجازه ورود مواد و ترکیبات دیگر را بدهد.

از طرف دیگر در هنگام شب پوست نیاز به نفس کشیدن دارد. پوست تنفس را از راه روزنه های موجود در خود انجام می دهد. در هنگام روز آلاینده های زیادی روی پوست می نشینند، حتی در روزنه های موجود در پوست نفوذ کرده و راه روزنه ها را می بندند. بنابراین پوست به درستی نمی تواند تنفس کند و در کارش اختلال ایجاد می شود. با این اختلال پوست به درستی نمی تواند در زمان استراحت خودش را ترمیم کند.

از طرف دیگر امروزه به دلیل صنعتی شدن جوامع آلاینده های محیطی زیادی وجود دارد. به طور مثال بسیاری از سموم و دوده ها در هوا وجود دارند که روی پوست می نشینند. این سموم برای پوست خطرناک هستند و حتی می توانند موجب ایجاد عارضه های پوستی شوند.

بنابراین پاک کردن پوست از هر عمل دیگری برای جوانسازی پوست واجب تر است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین پاک کننده های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

معرفی کلینزر لومینس

کلینزر لومینس از مهمترین محصولات کمپانی جنس می باشد. این محصول در پکیج جوانسازی لومینس ارائه می شود. در این مقاله درباره این محصول به شما اطلاعاتی می دهیم.

کلینزر لومینس

این محصول یک پاک کننده بسیار مناسب برای پوست می باشد. این محصول در عین حال که پوست را پاک می کند، آب مورد نیاز پوست را در آن نگه می دارد. همچنین می تواند آلودگی هایی که به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده اند را پاک کند. کلینزر لومینس همچنین مواد مورد نیاز و مغذی ضروری برای پوست را نابود نمی کند. همچنین می تواند پوست را به بهترین شکل سم زدایی کند.

ویژگی های کلینزر لومینس

کلینزر لومینس شفافیت و شادابی را به پوستتان هدیه می دهد. همچنین با استفده از این محصول میتوانید اثر چند برابری را از سرم های جوان کننده بگیرید. به دلیل اینکه این محصول منافذ موجود در پوست را به طور عمقی باز می کند و راه را برای رسیدن مواد جوان کننده به لایه های زیرین پوست باز می کند. این محصول سلول های موده سطح پوست را به طور یک لایه بسیار نازک از پوست می زداید. بنابراین می تواند جوش های ریز سر سفید و سر سیاه را از بین ببرد.

کلینزر لومینس پوست را اصلا خشک نمی کند. همچنین سم زدایی را در سطح سلولی انجام می دهد. این محصولات پروتئین های مورد نیاز پوست را به آن می رساند. بنابراین پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد. همچنین چربی پوست را حفظ می کند و از خشکی و آسیب دیدگی پوست جلوگیری می کند.

معرفی کلینزر لومینس

مبدع کلینزر لومینس دکتر ناتان نیومن است. دکتر نیومن بر روی روش سلول های بیماری برای درمان بیماری های پوست کار می کرده است. ایشان در این زمینه سالها تحقیق کرده اند و دستاورد های ارزشمندی دارند. کلینزر لومینس یکی از دستاورد های ایشان است. این محصول به خوبی پوست را سم زدایی کرده و با فرمولاسیون ملایم و مناسبی که برای پوست داد به آن هیچگونه آسیبی نمی زند.

 

فواید استفاده از کلینزر لومینس

این محصول می تواند جوش های سر سفید و سر سیاه را از بین ببرد.

این محصول روزنه های عمیق پوست را پاک می کند.

تأثیر ترکیبات جوان کننده را چندین برابر می کند.

بدون آسیب رساندن به پوست، یک لایه برداری خفیف و مناسب برای پوست انجام می دهد.

بافت پوست را با موادی همچون آلفا و بتا هیدروکسی اسید های موجود در خود نرم و لطیف می کند. مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن می رساند.

این محصول چربی و آب پوست را حفظ می کند و از خشکی پوست جلو گیری می کند. به همین دلیل پوست را شاداب و با طراوت میکند.

ویتامین های ضروری پوست را برای ان تأمین می کند.

مانع بروز لک ها و جوش های جدید در پوست می شود. به همین دلیل پوست را شفاف، صاف و یکدست می کند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید.

شیوه مصرف کلینزر لومینس

ابتدا پوستتان را کمی خیس کنید. سپس مقداری از کلینزر لومینس را بر روی پوست خود بمالید و به آرامی مالش دهید. به مدت 30 ثانیه دایره ای پوست را مالش داده و سپس با آب ولرم آن را آبکشی کنید. https://iranageless.com

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو