payamgps.com

کرم شب لومینس

کرم شب لومینس

پیر شدن ناگزیر پوست

 

با افزایش سن اتفاقاتی برای پوست می افتد که برای اکثر افراد اصلا خوشایند نیست. مانند بروز انواع خط و خطوط و چین و چروک ها بر روی پوست که با افزایش سن اجتناب ناپذیر هستند. بدن انسان تا حدی با افزایش سن مقابله می کند. برای مثال بدن انسان کلاژن تولید می کند. کلاژن عامل اصلی جوان ماندن پوست است.

ولی زمانی که سن زیاد می شود کلاژن نیز کمتر تولید می شود. یعنی بدن دیگر توانایی جوان نگه داشتن پوستش را ندارد. بنابراین هر چه سن بیشتر می شود توانایی بدن در جوان نگه داشتن پوستش کمتر می شود.

در بانوان پس از دوران یائسگی این تغییر به شدت مشهود است. زیرا تولید کلاژن به میزان بسیار زیادی کم شده و نزدیک به صفر می رسد. بنابراین در این دوران مراقبت های پوستی باید به طور جدی انجام شوند.

 

موارد استفاده از کرم های شب

 

کرم های شب در دسته کرم های ترمیم کننده و جوانساز قرار می گیرند. این کرم ها پوست های دارای چین و چروک و دچار افتادگی را ترمیم و بازسازی می کنند. معمولا وقتی که پوست خشک شود دچار آسیب می شود. پوست های دچار آسیب معمولا به میزان بسیار کمی آب دارند. همچنین ملتهب نیز هستند. در پوست های آسیب دیده سفتی پوست از بین رفته و پوست شل و آویزان است. همچنین خاصیت ارتجاعی پوست از بین رفته است و فرم خود را از دست داده است.

دلیل آسیب دیدن پوست

 

دلایل زیادی برای آسیب دیدن پوست وجود دارند. متخصصان از مهمترین دلایل تخریب پوست را شستشوی غیر صحیح می دانند. اینکه زیاد از حد پوستتان را بشویید و یا از مواد قوی و غیر مناسب استفاده کنید باعث می شود پوستتان به سرعت چربی خود را از دست بدهد و یا بیش از حد خشک و یا بیش از حد چرب شود که هر دو به پوست آسیب می زنند. همچنین لیزر و یا پیلینگ غیر اصولی پوست عوارضی را با خود به همراه دارند.

قرار گرفتن طولانی مدت در زیر آفتاب شدید باعث می شود تا پرتوهای مضر خورشید فرصت آسیب رساندن به پوست را پیدا کنند. همچنین رادیکال های آزاد موجود در هوا سلول های پوست را اکسید کرده و آنها را از کار می اندازند. از دست دادن شدید وزن نیز مواد مغذی مورد نیاز پوست را از دسترس آن خارج می کند و بنابراین به پوست آسیب می زنند.

 

 ترمیم پوست با کرم های شب

 

کرم های شب دارای فرمولاسیون مناسبی برای ترمیم پوست های آسیب دیده هستند. این کرم ها دارای فاکتور های رشد و مواد مغذی مناسب برای پوست می باشند. این کرم ها به پوست آبرسانی می کنند، نرمی و لطافت را به پوست می بخشند، ضخامت پوست را متعادل می سازند و همچنین تقسیم سلولی و ترمیم پوست را سرعت می بخشند.

همه افراد می توانند از این کرم ها استفاده کنند. حتی افرادی که هنوز پوستشان آسیب ندیده است می توانند برای پیشگیری از این کرم ها استفاده کنند. اما برخی افراد مانند زنان یائسه شده نیاز بیشتری دارند.

استفاده از کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس را باید در هنگام شب استفاده کرد. در شب پوست در حال استراحت می باشد و به راحتی می تواند از مواد جوانسازی موجود در کرم شب لومینس استفاده کند. بهتر است پیش از استفاده از این محصول پوست خود را با پاک کننده مناسب بشویید و سپس خشک کنید. برای این کار از پاک کننده های قوی با خاصیت قلیایی استفاده نکنید.

در کنار این کرم ها می توانید برا بازسازی چربی زیرلایه ای پوستتان از تزریق ژل استفاده کنید. اما اگر تحت درمان این محصول هستید از پیلینگ، لیزر، لایه برداری و سایر مواد شیمیایی استفاده نکنید. زیرا این موارد اثر مواد جوانسازی را کم می کنند.

 

کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس ترکیبات جوانسازی زیادی مانند انتقال دهنده ها دارد. این ترکیبات با برقراری بهتر ارتباط های بین سلولی حالت طبیعی صورت را به سرعت به آن باز می گردانند. همچنین این محصول یک ویژگی منحر به فرد دارد که می تواند DNA تخریب شده را در سطح سلولی ترمیم کند که خود موجب بازسازی سریع پوست میشود.

این کرم قادر است خط و خطوط و چروک ها و حتی کیسه های زیر چشم را درمان کند. این ممحصول با آنتی اکسیدان ها و ویتامین های متنوعی که در خود دارد پوست را تغذیه می کند و آن را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

این محصول به سرعت جذب پوست می شود و در مدت زمان کمی شروع به اثرگذاری می کند. این کرم با فاکتورهای رشد موجود در خود سلول های پوست را ترمیم می کند. این کرم می تواند بر روی سلول های پوستی به طور مستقیم اثر بگذارد و از تخریب آنها جلوگیری کند. بدین ترتیب می تواند پیر شدن پوست را به تعویق بیندازد.

ویژگی های کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس کلاژن سازی را در پوست شدت می بخشد. با زیاد شدن کلاژن پوست شما جوان می مانند و چروک ها از بین می روند و چروک های جدید نیز به وجود نمی آیند. بنابراین با این کرم می توانید یک درمان ماندگار و همیشگی داشته باشید.

این محصول همچنین گردش خود در بدن را افزایش می دهد. با افزایش گردش خون در بدن مواد مغذی بهتر می توانند به پوست برسند و سلول ها به سرعت شروع به رشد و ترمیم می کنند.

کرم شب لومینس می تواند خطوط اخم و لبخند را که معمولا بسیار واضح و آزار دهنده هستند برطرف کند.

همچنین با آبرسانی سریع و کافی برای پوست، موجب نرمی و لطافت پوست می شود.

این کرم حاوی ماده ای بی نظیر به نام کوآنزیم Q10 است که اثرات بسیار مطلوبی بر روی پوست دارد.

دقت داشته باشید که پکیج جوانسازی لومینس با استفاده همزمان بهترین تأثیر را دارد. به طور مثال با استفاده از کرم روز و شب می توانید زمینه را برای اثر بهتر سرم جوانسازی لومینس فراهم کنید.

برای استفاده راحتی مشتریان، کمپانی جنس چاره ای اندیشیده و تمامی محصولات پکیج لومینس را با تخفیف ویژه و قیمت استثنایی در اختیار شما می گذارد.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو