payamgps.com

 کرم روز لومینس

 کرم روز لومینس

 

لومینس LUMINESCE برند پکیج جوانسازی کمپانی جنس است. این پکیج محصولاتی بی نظیر ضد پیری را برای جوانسازی به بازار ارائه کرده است. کمپانی جنس متعلق به کشور آمریکاست و در زمینه تولید محصولات جوانسازی بسیار موفق بوده است. از مهم ترین محصولات این کمپانی می توان کرم روز لومینس را نام برد که استفاده زیادی دارد. در این مقاله در رابطه با دلیل مصرف این کرم و فواید و ویژگی های آن به شما اطلاعاتی خواهیم داد.

 

نیاز به استفاده از کرم روز

 

پوست افراد در طول روز با آلاینده های بسیاری از جمله ترکیبات مضر و آلوده کننده در هوا ارتباط دارد. همچنین نورخورشید به واسطه پرتوهای فرابنفش خود به عنوان یک آسیب رسان جدی در طول روز با پوست افراد برخورد دارد.

همچنین با بالارفتن سن، پوست توانایی ترمیم خود را از دست می دهد. زیرا بعد از 25 سالگی پوست افراد هر سال 1 درصد از کلاژن خود را از دست می دهد. کلاژن یک پروتئین است که در ماتریکس میان سلولی وجود دارد و خاصیت کشسانی و استحکام پوست را حفظ می کند. بنابراین با از دست رفتن این ماده کم کم عوارض پیر شدن پوست مانند ایجاد خط و خطوط و چروک ها، باز شدن منافذ و ترک های پوستی ظاهر می شوند.

 

کلاژن با عوامل محیطی مانند مواردی که در بالا بیان شد از بین میرود. همچنین رژیم نامناسب غذایی و عادات بد زندگی از دست رفتن کلاژن را شدت می دهند. در این حالت پوست دچار اختلال شده و نمی تواند به درستی خودش را ترمیم کند.

 

لومینس و جلوگیری از آسیب عوامل محیطی

 

کمپانی جنس گلوبال سالها توان خود را بر روی جلوگیری از آسیب های پوستی گذاشته است. نتیجه فعالیت های کمپانی جنس تولید محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری لومینس بوده است.

یکی از محققان برجسته کمپانی جنس دکتر ناتان نیومن است که توانست کرم روز لومینس را به عنوان بهترین محافظ برای پوست در طول روز فرموله کند.

کرم روز لومینس

 

این محصول از بهترین مواد طبیعی تهیه شده است. در تولید این محصول از تکنولوژی سلول های بنیادی بهره گرفته شده است. به واسطه این فناوری سلول ها بهتر می توانند با یگدیگر ارتباط برقرار کنند، بنابراین ترمیم و بازسازی سلول ها سرعت داده می شود. تمامی محصولات برند لومینس مربوط به جوانسازی هستند و اگر با یکدیگر استفاده شوند می توانند بهترین نتیجه را به شما بدهند. کرم روز در واقع پوست شما را تا حدی جوانسازی می کند. اما در اصل در روز بیشتر مراقب پوست شماست تا در شب شرایط جوانسازی را به شکل بهتری برای پوستتان فراهم کند.

 

ترکیبات موجود در کرم روز لومینس و خواص ترمیمی آن

 

کرم روز لومینس را در تمام روز می توانید استفاده کنید. این محصول تمامی ویتامین های مورد نیاز پوست را در خود جای داده است. همچنین فاکتور های رشد مورد نیاز برای جوانسازی پوست را نیز در خود دارد. کرم روز لومینس دارای عصاره عدس، سیب و هندوانه است. این عصاره ها برای آبرسانی به پوست بسیار عالی عمل می کنند.

عصاره جلبک قرمز دریایی و جلبک سبز نیز در این کرم وجود دارد. این ترکیبات باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین نگه داشتن رطوبت پوست می شوند. کرم روز لومینس می تواند پوست را به خوبی رطوبت دهی کند و سلول های پوستی را برای مراقبت از پوست تقویت کند.

 

اثرات پیشگیری کرم روز لومینس

این محصول دارای مواد ضدآفتاب با SPF مناسب برای مراقبت طولانی مدت پوست است. این محصول همچنین موادی مضر شیمیایی مانند پارابن و روغن ندارد. سرعت این محصول برای آبرسانی پوست بسیار بالاست و به خوبی پوست را مراقبت می کند. طوری که لایه ای محافظ در مقابل پرتوی مضر خورشید و آسیب های رادیکال های آزاد برای پوست درست می کند. این محصول می تواند در عرض دو هفته تا 85 درصد از خطوط ریز و چروک های موجود در پوست را بهبود ببخشد.

آبرسانی سریع پوست به وسیله این کرم موجب می شود که پوست شما پیش از اینکه خاصیت این کرم از دست برود یا عوامل محیطی بتوانند بر آن اثر بگذارند، اثر مثبت خود را بر پوست شما بگذارد.

عصاره جلبک دریایی موجود در کرم روز لومینس موجب حفظ رطوبت پوست شده و همچنین کلاژن و الاستین ساز ی در سطح پوست را سرعت می بخشد. جلبک آبی موجود در کرم روز لومینس به صورت طبیعی از بافت های پوستی حفاظت می کند و می تواند آن را از اثرات زیابنار پرتوهای فرابنفش خورشید محافظت کند.

عناصر موجود در کرم روز لومینس

Daily luminesce cream ingredients

Water (Aqua), Limonene, Cetyl Ethylheanoate, PPG-12/SMDI Copolymer, Isopentyldiol, Hydrogenated Lecithin, Behenyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Polyglycerol-10 Myrisate, Stearyl Alcohol, Phytosterol, Human Adipose Stromal Citrullus Vulgaris, Caprylic/Capric Triglyceride, Cell Conditioned Media Extract, Sodium lactate, Sodium PCA, (Watermelon) Fruit Extract, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsequioxane Crosspolymer, Triethylhexanonin, Phenoxyethanol, Glycerin, Sea Salt, Carrageenan, Phormidium Persicinum Extract, Chlorella Vulgaris Extract, Sea Water, Xanthan Gum, Alkyl Acrylate Crosspolymer, Geraniol Acrylates/C10-30, Sodium Hydroxide, Linalool, Fragrance (Parfum), Hexyl Cinnamal.

روش استفاده

این کرم باید به طور روزانه استفاده شود. یکبار استفاده در روز کافی است. اما اگر در زمان بسیار زیادی بیرون بوده اید و یا خیلی فعالیت داشته اید و به واسطه آن عرق زیادی کرده اید می توانید صورتتان را خشک کنید و کرم را تمدید کنید.

اگر این کرم را به همراه سایر محصولات جوانسازی لومینس استفاده کنید، اثر آن بر پوستتان چند برابر خواهد شد.

برای استفاده قدری از کرم را بر روی انگشتتان قرار دهید و آن را روی پوست بمالید. به حالت دایره ای پوستتان را به آرامی مالش دهید. می توانید به گردن خود نیز از این کرم بمالید.

 

هشدار

مراقب باشید این محصول وارد چشمتان نشود. اگر سهوا وارد چشمتان شد، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول را زیر آفتاب و یا در دمای بالای دمای اتاق قرار ندهید. همچنین آن را در مکان خشک و خنک نگهداری کنید.

اگر پس از مصرف هر نوع التهاب و قرمزی و یا عارضه دیگری مشاهده کردید حتما مصرف محصول را قطع کرده و به سرعت به پزشک مراجعه کنید.

 

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو