payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

کرم شب لومینس

امروزه محصولات جوانسازی مختلفی در بازار وجود دارند. یکی از مهمترین و محبوب ترین این برند ها لومینس می باشد. این برند نام سری جوانسازی شرکت جنس آمریکاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و دانشمندان بسیاری ساخته شده است. با محصولات جوانسازی لومینس خواهید توانست شادابی، جوانی و طراوت پوستتان را به آن بازگردانید. یکی از مهمترین محصولات این برند سرم جوانسازی لومینس می باشد که در جهان طرفداران بسیاری دارد. این سرم در جهان به افراد بسیاری نتیجه داده است. زیرا علاوه بر پیری پوست قادر است بسیاری از عارضه ها و بیماری های پوستی را درمان کند.

پیر شدن پوست

به طور علمی ثابت شده که پس از سن 25 سالگی پوست افراد به طور سالانه 1 درصد از کلاژن خود را از دست می دهد. کلاژن عامل اصلی کشسانی و سفتی پوست است. بنابراین با افزایش سن پوست کم کم شروع می کند به چروک خوردن و شل شدن و افتادن. کمپانی جنس شما را با این معضل تنها نگذاشته است و محصولی بی نظیر را برای درمان این عوارض به بازار عرضه کرده است.

اگر پوست شما نیز دچار افتادگی و چروک ها و یا خط و خطوط شده است، حتما دوست دارید که یک لیفتینگ و جوانسازی خوب برای پوستتان اتفاق بیفتد.

لیفتینگ و جوانسازی پوست

برای لیفتینگ یا جوانسازی پوستتان مجبور نیستید هزینه عمل های زیبایی گران قیمت را پرداخت کنید. همچنین مجبور نیستید عوارض آنها را تحمل کنید. زیرا راه های بهتر، کم هزینه تر و ایمن تری برای انجام این کار وجود دارد. امروزه در بازار محصولات بسیار خوبی برای جوانسازی پوست وجود دارند که می توانید با مشورت کردن با متخصصان بهترین آنها را برگزینید. و با استفاده از آنها می توانید سالهای طولانی اثر آنها را بر پوستتان ببینید. سرم جوانسازی لومینس با بهره گرفتن از پزشکان دانشمند و متخصص و فناوری جدید معضلات مربوط به پوست را حذف کرده است. سرم جوانسازی لومینس می تواند چین و چروک های پوست شما را از بین ببرد. همچنین رطوبت پوست شما را تأمین می کند و استحکام پوست شما را حفظ می کند.

سرم جوانسازی لومینس

سرم جوانسازی لومینس بافتی ابریشمین دارد. این محصول دارای فاکتور های رشد مورد نیاز پوست است. بنابراین ارتباطات بین سلولی را سرعت می بخشد و در نتیجه سرعت ترمیم و نوسازی سلول های پوست شما را افزایش می دهد. بنابراین به پوستتان ظاهری زیبا، جوان، صاف  درخشان می بخشد. این محصول با به کار گیری تکنولوژی سلول های بنیادی بهترین راه حل برای ترمیم بافت های آسیب دیده سلولی می باشد.

ویژگی های سرم جوانسازی لومینس

این سرم از قدرتمندترین محصولات در زمینه جوانسازی می باشد. اسن محصول در زمینه محصولات آنتی ایجینگ پیشرو است و در واقع نسل جدیدی از این محصولات را معرفی کرده است. کمپانی جنس گلوبال تمام توان خود را در زمینه تولید با کیفیت محصولات جوانسازی به کار گرفته است. این محصول به وسیله دکتر ناتان نیومن فرمول بندی شده است. دکتر نیومن تحقیقات گسترده ای در زمینه سلول های بنیادی انجام داده است. ایشان حتی از این تکنولوژی برای جراحی ها استفاده کرده اند و در این زمینه موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند. ایشان در زمینه لیفتینگ و جوانسازی پوست در جهان بسیار مشهور هستند. تکنولوژی نوین ایشان به طور انحصاری فقط در محصولات لجوانسازی لومینس به کار گرفته شده است.

  سرم جوانسازی لومینس

این محصول در پکیج جوانسازی لومینس جایگاه اصلی را دارد. اما بهتر است تمامی محصولات پکیج لومینس با هم استفاده شوند تا بهترین تأثیر را داشته باشند.

عملکرد سرم جوانسازی لومینس

این محصول جای زخم های ناشی از هر موردی مانند سوختگی یا جوش را از بین می برد و پوست را به شکل مطلوبی ترمیم می کند.

این محصول خاصیت الاستیک پوست را افزایش می دهد.

همچنین چین و چروک ها و خطوط عمقی و سطحی پوست را کم می کند.

این محصول ضد التهاب می باشد و اثرات بیماری های پوستی و قرمزی و التهاب را از بین می برد. همچنین ایجاد حساسیت نمی کند.

حالت زبری و خشن بودن پوست را بر طرف می کند.

روزنه های باز پوست را می بندد و پوست را صاف و یکدست می کند.

لکه های رنگی پوست از جمله کک و مک را از بین می برد.

عارضه های پوستی مانند اگزما را از بین می برد.

عمل لیفتینگ را بر روی پوست انجام می دهد و پوست های شل و آویزان را به بهترین شکل سفت می کند.

سرم جوانسازی لومینس و عارضه های پوستی

به لکه ها و آثار به جا مانده از عارضه های پوستی اسکار می گویند. یعنی هر اثری که از عواملی مانند بخیه های حاصل از جراحی، سوختگی پوست، جوش و زخم ها بر روی پوست بر جای می ماند اسکار نام دارد. اسکار ها مدت طولانی بر روی پوست می مانند. بسیاری از افراد از این بابت آزار می بینند. اما سرم جوانسازی لومینس این مشکل را حل کرده است و برای دوستداران جوانی و زیبایی هدیه ای بی نظیر است.

این سرم پر فروش ترین محصول از پکیج جوانسازی لومینس است. و تا کنون برای بهبود اسکار های پوستی نتایج بی نظیری را به ثبت رسانده است. این محصول شما را از جراحی و هزینه ها و عوارض آن بی نیاز می کند. اثر این سرم پایدار است. یعنی پس از درمان شدن و قطع مصرف عارضه ها و مشکلات باز نمی گردند. برای گرفتن اثر بهتر، توصیه می شود این محصول را در کنار سایر محصولات پکیج جوانسازی لومینس استفاده کنید.

پکیج جوانسازی لومینس را می توانید با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت تک تک محصولات و با تخفیف ویژه سفارش دهید. رضایت مصرف کننده های لومینس همواره در نظر گرفته شده است.

هشدار

سرم جوانسازی لومینس را در زیر نور خورشید قرار ندهید. این محصول باید در محیط خشک و خنک نگهداری شود. اگر بتوانید آن را در تاریکی نگه دارید بهتر است. عملکرد این محصول با توجه به نوع پوست افراد و میزان آسیب دیدگی اندکی تفاوت دارد.

اگر هر نوع التهاب و یا حساسیت مشاهده شد استفاده از محصول را متوقف کرده و به سرعت به پزشک مراجعه کنید.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت مینماید.https://iranageless.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو