payamgps.com

فروش گوسفند زنده در مجموعه پیام

فروش گوسفند زنده در ایام عید نوروز 

گروه گوسفند زنده پیام در ایام عید نوروز فروش ویژه ای را برگزار نموده است که شما خریداران گرامی در شهر تهران میتوانید گوسفند زنده خود را با ۲۰ درصد تخفیف درب محل همراه با قصاب و باسکول خریداری نمایید. کلیه این فرایند اینترنتی بوده و شما بعد از تماس با ما و اعلان ادرس و ساعت گوسفند سفارشی خود را راس ساعت اعلام شده از طرف ما ارسال میگردد.

 

گوسفند زنده پیام کیست:

مجموعه گوسفند زنده پیام با هدف عرضه گوسفند زنده، دام زنده، گوساله و گاو زنده در سراسر ایران در سال ۱۳۹۰ راه اندازی گردید.
مجموعه ما با مکانیزه کردن فرایند ارسال گوسفند زنده و تعیین وقت جهت ارسال همراه با باسکول دیجیتال – قصاب ماهر در زمان تعیین شده از طرف شما سعی نموده خدمات رسانی درخور شما هموطنان عزیز داشته باشد.
برای دریافت خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته کافیست تنها با شماره های اعلام شده از طرف ما تماس گرفته و درخواست دام خود را ثبت نمایید. شماره همراه ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ برای خدمات رسانی ۲۴ساعته همچنین ما آمادگی فروش انواع بره شیری و گوسفند در نژادهای مختلف به دامداران عزیز را نیز داریم.

قیمت گوسفند زنده:

بعلت اینکه ما خود گله دار هستیم قیمت ما نسبت به رقبا که نقش دلالی بازی میکنند بسیار مناسب تر میباشد. در حال حاضر ما گوسفند زنده را کیلویی ۴۱٫۰۰۰ تومان ارایه میدهیم

تماس با مجموعه گروه گوسفند زنده:

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو